Inte än. Och det ska banne mig inte göra det i framtiden heller . Original automtiska spännaren är KLX akilleshäl. Precis som balansaxelkedjespännaren är på KLR.Rasslar det?
En hasplåt skulle vara välkommen.Hääärligt
Fina maskiner det där. Farsan har en exakt likadan som köpt. Hans är rätt kittad dock.
Tror han kan ha en massa delar extra om du skulle behöva, nån motor, ligger nått gött supertrapp osv.
Lite lätt "feel good" litteratur ser jag.
Vill du ha något annat att bita i, kika på Richard Feynman's föreläsningar "Messenger Lectures" som spelades in på Cornell University USA 1964, allt annat i universum känns lite betydelselöst efteråt...Några böcker.
Jo, behöver ju nåt lätt och glättigt såhär års så man inte blir nedstämd.Lite lätt "feel good" litteratur ser jag.
Har redan gjort det, han är en av personerna jag hemskt gärna fått träffa och prata med, men det är ju lite svårt.Vill du ha något annat att bita i, kika på Richard Feynman's föreläsningar "Messenger Lectures" som spelades in på Cornell University USA 1964, allt annat i universum känns lite betydelselöst efteråt...
Det är sju stycken föreläsningar à 60-minuter. Något att kika på en tråkig arbetsdag.
Jaoh, brukar kolla på sånt rätt mycket.Sök på Royal Institute på YT och kolla deras föreläsningar.
Ett exempel. Lätta att bli sittande
Jag brukar ha däcken runt midjan när jag ska transportera dem. Ser säkert lite lustigt ut men det funkar.Kränger du på postterminalen?
Spork som däckjärn och ettan lös som däckpasta?
Jag brukar ha däcken runt midjan när jag ska transportera dem. Ser säkert lite lustigt ut men det funkar.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|