Häromdagen transporterade jag ett avgasrör till en tvåtaktare på liknande sätt. Pipan i slutet av röret ner i vänster ben i overallen, böjen runt magen. Hade moppemotorn i ryggsäck samtidigt. Thailand style
Tofflor är ju sjukt skönt att ha ibland, fast lite gubbvarning är det nog.Ett par tofflor nu till vintern. Så, nu blir det varmare om fötterna så att man kan sänka termostaten på värmen i huset. Likt en äkta klichébild av snåla gubben. ?
Komplettera med en ask Emser.Tofflor är ju sjukt skönt att ha ibland, fast lite gubbvarning är det nog.
En Honda CR-V och en påse kungen av Danmark som saknas.
Bra beslut jag la 100,000 på min amerikan bully kontant min bäste vän någonsin, Allan var värd varenda krona, tyvärr möte han skaparen ändå ett par år senareav cancer.En knäledsröntgen på hunden. 5000:- Operationen hamnar på 40-60.
Jo vi fick ta bort vår hund i i somras .Han var 11,5 år och började få problem med att bajsa och att resa sej .Provade med behandling mot förstorad prostata blev bättre ett tag sen värre igen så han fick somna in .Känns fortfarande tomt iblandFörsäkringen tar 40 sedan är det självrisk 1800 + 25% och så tillkommer rehab, dyrt att ha hund. Tur vi bara har två nu.
Det är ett elände när det är dags, vi får väl se hur länge de vi har nu hänger med.Jo vi fick ta bort vår hund i i somras .Han var 11,5 år och började få problem med att bajsa och att resa sej .Provade med behandling mot förstorad prostata blev bättre ett tag sen värre igen så han fick somna in .Känns fortfarande tomt ibland
Noppe det är ett sk undantag på den rasen dom har genetiskt dåligt immunförsvar.Gick det inte på försäkringen ?
Då är vi förstås nyfikna på storleken ?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |