Du villhöver en exklusiv whisky till helgen. Kanske en cigarr också? Om du inte dricker alkohol så kanske någon äppelmust kan falla i smaken.Jag vill köpa något men kommer inte på något jag villhöver.
Oh, nåt nytt att lära sig också. Kul hela helgen.Kanske en sån här? View attachment 468193
För en massa år sedan när jag såg spår efter mårdhund så kom jag ihåg att det stått en lapp på en anslagstavla om att man ville ha tips om mårdhund.Ny kniv.
Fällkniven F1
Fällkniven sponsrar rätt mycket i och runt norrbotten, alla som jobbar inom FM har bra rabatt hos dom till exempel.För en massa år sedan när jag såg spår efter mårdhund så kom jag ihåg att det stått en lapp på en anslagstavla om att man ville ha tips om mårdhund.
Så jag lämnade in koordinater och tidpunkt tillsammans med mitt namn.
Efter ett tag kom det hem ett paket med en F1 fällkniv och ett tack för mitt tips. Det hade jag inte alls räknat med och dom måste haft bra med pengar i projektet.
Dessutom är Mora 2000 en riktigt trevlig kniv.Fällkniven sponsrar rätt mycket i och runt norrbotten, alla som jobbar inom FM har bra rabatt hos dom till exempel.
Jag skulle gärna ha en F1, men jag som tappar bort knivar och använder dom vårdslöst klarar mig bra med en Morakniv från bensinmacken för 59:-
Just nu har jag dock en Mora 2000 för 199:-, det är fortfarande skitbilligt jämfört med en F1 för tio gånger dom pengarna...
Det löste sig, det dök upp en låda blandat blingbling som jag slog till på.Du villhöver en exklusiv whisky till helgen. Kanske en cigarr också? Om du inte dricker alkohol så kanske någon äppelmust kan falla i smaken.
Eller en ny rakhyvel? En Philips oneblade.
Säg till om du vill ha fler förslag. ?
Bilder?Det löste sig, det dök upp en låda blandat blingbling som jag slog till på.
Nu är jag lugn igen.
Kanske ska fira med en virre ändå.
Bilder kommer när prylarna är hemma. Tar väl några dagar.Bilder?
Så att jag kan njuta av din lycka. Har sjukstuga hemma med hela familjen. Så det blir medikament istället för fredagsöl.
Klart, men den gröna, GK, är lite fruktansvärt mycket mer kniv än HVK.Jag är rätt förtjust i det här från Hultafors.
"Morakniv" och mattkniv i samma hölster.
View attachment 468201
"Billig", är den bra?Finlaggan Batch Strength - Islay Single Malt The Vintage Malt Whisky Company
Nyanserad, påtagligt rökig smak med fatkaraktär, inslag av torkade aprikoser, lakrits, ljunghonung, halm, vanilj, kanel, apelsin, nötter och tjära.www.systembolaget.se
Den tycker jag är helt klart prisvärd"Billig", är den bra?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|