Hehe klart det är
Nu trilla poletten ner, det är 18V maskin du har alltså och inte 12V som jag trodde? =)Edit: hittade en kort film där den används.
Precis!Nu trilla poletten ner, det är 18V maskin du har alltså och inte 12V som jag trodde? =)
Bra pris ändå. Visst, de flesta tvättar nog bara en gång per vecka men är ändå billigt.38 spänn!? Allt blir f-n dyrare o dyrare..
Trafikmagasinet testar automattvätt 1982:
Det är oftare än jag tvättar mina hojar. ? Tänkte mest att bland de som köper abonnemanget så lär snittet ligga under 4 tvättar per månad.Tvätta bil en gång/v? Jag tvättar nog min bil max 4-5 ggr per år ?...
En sak jag gillade med 5-års vistelsen i USA, biltvättarna där man satte sig och fika i luftkonditionerad lokal medans de körde igenom automattvätten i 30-gradig våtvarmt klimat där två personer snodde runt bilen efteråt, dammsög och torkade av den. Snabbare och billigare än OKQ8'as billigast program. Lat jag.Jag hann med 6 tvättar första månaden. Vägrar stå i kö så det blir svårt att få till åtta gånger.
Hade varit något. Vi har tillgänglig personal i Sverige men inga incitament för dem att göra våra skitjobb. Det borde ändras på.En sak jag gillade med 5-års vistelsen i USA, biltvättarna där man satte sig och fika i luftkonditionerad lokal medans de körde igenom automattvätten i 30-gradig våtvarmt klimat där två personer snodde runt bilen efteråt, dammsög och torkade av den. Snabbare och billigare än OKQ8'as billigast program. Lat jag.
du ska alltid överdriva, 1 gång på julafton räckerTvätta bil en gång/v? Jag tvättar nog min bil max 4-5 ggr per år ?...
I Uppsala är det visserligen samma klimat som övriga mellansverige, men där kan man få bilen tvättad för 150 kr av flinka individer samtidigt som man får en kopp kaffeliknande sörja. Nu är det några år sen jag var där, men då var det fyra personer som kastade sig över bilen.En sak jag gillade med 5-års vistelsen i USA, biltvättarna där man satte sig och fika i luftkonditionerad lokal medans de körde igenom automattvätten i 30-gradig våtvarmt klimat där två personer snodde runt bilen efteråt, dammsög och torkade av den. Snabbare och billigare än OKQ8'as billigast program. Lat jag.
Bikini?I Uppsala är det visserligen samma klimat som övriga mellansverige, men där kan man få bilen tvättad för 150 kr av flinka individer samtidigt som man får en kopp kaffeliknande sörja. Nu är det några år sen jag var där, men då var det fyra personer som kastade sig över bilen.
MankiniBikini?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |