Vad är det jag tittar på?Ny motor till räser bilen
Det lär gå undanhonda b16a1 vtec 15o hk, sitter i min hundkoja racebil
View attachment 466760
Jag har motsvarande blå bosch.Dessa adaptrar har funnits hos flera tillvärkare under ganska många år och varit smäck men nu verkar det faktiskt kunna fungera.. också. Ett litet "bevis" på det är att dom gjort dom till en borstlös maskin med slagborrsfunktion. Adaptrarna känns tunga och gedigna så jag slog till efter att ha klämt på hyllan.
Ett varningens finger då jag själv sällan handlar annat än nakna maskiner vilket jag var inne på även här, dessutom brukar jag beställa online för bättre pris men..
Naken är endast maskin + chuck
*Mellan* är maskin + chuck med laddare och 2st 2.0 batterier
Kit är maskin + chuck, vinkeladapter, offsetadapter kan vi kalla den med laddare och 2st 2.0 batterier
Menar poängen med maskin är ju adaptrarna så när jag upptäckte den failen tog jag överpriset att handla över disk istället för att beställa naken online (butiken sålde bara kit av förklarliga skäl).
Dels smart att sätta in ett bitsfäste på den nakna maskin men kunde önska någon form av täckgummi eller motsvarande, nu känns det som om smuts, spån och annat otyg kommer direkt in i maskineriet..?
Finns på 18v, 12 är utan.Rätt säker på att Bosch inte har någon slag/hammarfunktion för denna Däremot är Bosch vinkeljustering mer användarvänlig medan Milwaukee prioriterat den robust p.g.a. mer pang i maskineriet.
Det var den här jag menade.
Ingen aning?Ähum.. SDS till en 15/30Nm maskin? Är skruvdragaren specad för ens 10mm borr?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|