Vart handlade du och vad fick du ge för handskarna?Ett regnställ för mc-bruk, en crosshjälm, brillor till hjälmen och ett par (till) Knox handroid.
Hoppas på en bättre säsong än förra. Det blev knappt 100 mil 2023.
En polare som lägger av att köra. En sån där som gör karriär istället för att jobba så litet som möjligt för att hinna köra... Vart handlade du och vad fick du ge för handskarna?
Jag har insett att mina gamla jandeood är det enda par handskar jag ägt som överlevt mer än ett år utan att nån som gått upp.
Folk är ju dumma i huvet.En polare som lägger av att köra. En sån där som gör karriär istället för att jobba så litet som möjligt för att hinna köra...
Särskilt den här. Han är en naturbegåvning. När jag hade honom som övningsförare och därefter deltagare på KNIX så gjorde han precis rätt hela tiden.Folk är ju dumma i huvet.
Så du har köpt en zx6rr också?Särskilt den här. Han är en naturbegåvning. När jag hade honom som övningsförare och därefter deltagare på KNIX så gjorde han precis rätt hela tiden.
Tänk filmen Good Will Hunting fast på en zx6rr.
Själv är man feg, talanglös och obildbar. Jävligt avis också.
Sch, inte så högt. Min fru finns på forumet.Så du har köpt en zx6rr också?
Är det hennes hoj?Sch, inte så högt. Min fru finns på forumet.
Bröst/chest är den vanligaste benämningen, får se hur taktisk den är men snabb leverans i vilket fall. Beställde den torsdag morgon/Malmö och fick precis sms från Schenker att den kommit till ombudet. Lite kul detalj var att om jag köpt den från lev. kostade den 499 pengar men jag hitta den via Elgiganten av alla jävlar och dom ville bara ha 369:-Tactical magväska?
Jag känner nog att jag inte riktigt förstår vad det är och varför?Bröst/chest är den vanligaste benämningen, får se hur taktisk den är men snabb leverans i vilket fall. Beställde den torsdag morgon/Malmö och fick precis sms från Schenker att den kommit till ombudet. Lite kul detalj var att om jag köpt den från lev. kostade den 499 pengar men jag hitta den via Elgiganten av alla jävlar och dom ville bara ha 369:-
En verktygskilt på det där så är du ju i hamn, oavsett aktivitet.Inte hunnit kitta ännu eller ens öppna paketet för jag köpte fel kattmat och tappa damens tankkort o det blev jävel =/ (trots att hon ska vara borta en vecka så det kommer vara beställt o klart tills hon kommer hem, lixom)
Här är några exempel tills jag Själv ordnat med bildbevis:
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |