Var hittade du den?View attachment 498212
- Kevlar och lite enklare skydd för stadskörning.
- Greg Moto ABVar hittade du den?
Ny motorcykel igen???På väg 222 i snöblandat regn och 2*C från AVA MC i Mörtvik, jag verkar ha fått lindriga köldskador. Men det var det värt! Nu blir det högre farter i uppförsbackarna med Camilla på baksätet.
View attachment 498214
Ja. Och samtidigt försöker jag sälja av några av mina andra hojarNy motorcykel igen?
Jag känner att det finns en meme här, "i wouldn't tell anyone if i won the lottery - but there would be signs"....På väg 222 i snöblandat regn och 2*C från AVA MC i Mörtvik, jag verkar ha fått lindriga köldskador. Men det var det värt! Nu blir det högre farter i uppförsbackarna med Camilla på baksätet.
View attachment 498214
Tackar. Jo det var extremt. När jag kom hem kunde jag knappt låsa upp dörren, duschade i typ 30 minuter i först ljummet vatten som jag gradvis ökade värmen på annars gjorde det ont i ända in i skelettet. Huden på benen rodnade i märkliga 'blommande mönster' och allt kliade , händerna var stela och fungerade mycket långsamt. Intressant upplevelse, jag vill inte göra om det.kul att någon vågar prova!
Ja. Och samtidigt försöker jag sälja av några av mina andra hojar
Motorcyklar | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Motorcyklar enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.comÖvriga motorcykeldelar | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Övriga motorcykeldelar enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.comMotorcyklar | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Motorcyklar enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Det gick inte så bra. Jag fick ett bud på Enfielden, men den killen verkar inte vilja betala.Lycka till med försäljningen..
View attachment 498947
Mitt senaste köp blev en fatbike.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring