Den äts som den är, tex på macka. Och den är på riktigt...Såg att den finns nästgårds men tillagas den eller som den är på macka, typ Gustafskorv?
View attachment 499308
Eftersom vi besökte gamla vänner i Färila (75m från Björks) så blev det ett inköp av Den Bästa Kôrven. Forbondekorv.
Ack, ni som ännu inte fått smaka denna delikatess!
Ja visst är det otroligt?1800 pengar?!
En kreativ parkeringsvakt kanske letar reda på ramnummer och fixar till en kontrollavgift ändå?6 st nonnodymmagneter (inDustrial så ini h..) till regplåten, parkerar alltid bra men det finns så mycket regler o krångel. Tänkte göra den vändbar och pulverlacka baksidan osynlig men den får bo i sin hållare.
10 års garanti, ni kan väl påminna mig då innan den trillar av. Tänkte iofs ändå ha ett fegsnöre.
Bara lägga en lapp över framrutan. Jag hade kardborre på mina och en dag när jag kom så stod en tjurig anabolastinn kebabsvarvare där (dagen innan en liten skinntorr sak) och skulle skrämma mig trodde han eller deras chef. De skulle bogsera bort min bil sa han. Jag frågade varför då. Du har inte betalat. Jaha sa jag står den olämpligt eller farligt placerad frågade jag. Nä fick jag till svar. Bra då är diskutionen slut nu då sa jag och satte mig i bilen utan regplåtar på, han efter ut ur Malmö och följde mig till Gårdstånga. Sen svängde jag av på nästa avfart och smaskade dit skyltarna. Jag hade en lapp liggandes över chassinumret.En kreativ parkeringsvakt kanske letar reda på ramnummer och fixar till en kontrollavgift ändå?
Ah...Bara lägga en lapp över framrutan. Jag hade kardborre på mina och en dag när jag kom så stod en tjurig anabolastinn kebabsvarvare där (dagen innan en liten skinntorr sak) och skulle skrämma mig trodde han eller deras chef. De skulle bogsera bort min bil sa han. Jag frågade varför då. Du har inte betalat. Jaha sa jag står den olämpligt eller farligt placerad frågade jag. Nä fick jag till svar. Bra då är diskutionen slut nu då sa jag och satte mig i bilen utan regplåtar på, han efter ut ur Malmö och följde mig till Gårdstånga. Sen svängde jag av på nästa avfart och smaskade dit skyltarna. Jag hade en lapp liggandes över chassinumret.
Inte ens jag har hittat det så den risken är naturligtvis obefintligEn kreativ parkeringsvakt kanske letar reda på ramnummer och fixar till en kontrollavgift ändå?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|