Öppna skivbromslås? Fälla telemaster? Öppna affär? Ta bort tatueringar? Klippa tånaglarna The worlds fastest Indian -Återstår att se vad den här lilla filuren kan göra..
View attachment 499648
Läskigt nog har den av leverantören fått epitetet "Power of master".
Hade känts lite tryggare om man åtminstone kastat om orden i rätt ordning..
- Tror knappast den har kapacitet för skivbromslås.Öppna skivbromslås? Fälla telemaster? Öppna affär? Ta bort tatueringar? Klippa tånaglarna The worlds fastest Indian -
Det kan ju finnas sågklingor till maskinen men slaktarhandskar och plåster tillkommer för de som är lite handfallna.- Tror knappast den har kapacitet för skivbromslås.
Kanske klarar den att snoppa cigarrer...om det möjligen är en lukrativ affärsmöjlighet.
Vad är detta för manick och vad används den till?En kronograf från Garmin... Har fått mycket bra betyg och är en helt ny generation jämfört med tex Labradar som tidigare satte nivån. Glad att jag väntade några år och inte valde just Labradar. Jag haft en billigare begagnad optiskt kronograf under tiden, men klantar man sig så skjuter man lätt sönder bågarna på den.View attachment 499806
- Åh en leksak för mina CO2-pickor!En kronograf från Garmin... Har fått mycket bra betyg och är en helt ny generation jämfört med tex Labradar som tidigare satte nivån. Glad att jag väntade några år och inte valde just Labradar. Jag haft en billigare begagnad optiskt kronograf under tiden, men klantar man sig så skjuter man lätt sönder bågarna på den.View attachment 499806
Främst för att mäta hastighet hos kulor, pilar vfsh som man skjuter iväg. Nödvändigt verktyg när man tar fram nya laddningar. Funkar med luftpickor, pistoler, gevär och till och med pilbåge tydligen.Vad är detta för manick och vad används den till?
Schysst, klart överkurs för mig men like it. Jag kör Norma rakt av.Främst för att mäta hastighet hos kulor, pilar vfsh som man skjuter iväg. Nödvändigt verktyg när man tar fram nya laddningar. Funkar med luftpickor, pistoler, gevär och till och med pilbåge tydligen.
Den blir snygg på hyllan ovanför hojen.Kunde inte motstå frestelsen att lägga en slant på hjälmen jag önskat migView attachment 499848View attachment 499849 Jag har förstås inte råd att lägga över 10" på en sådan, så nu kan anas oråd. Levererades på två- tre veckor, en månad före utlovat leverans datum. 1/10 av priset, ja, Ali Express minsann.( Den ena är den jag haft sen innan)
Fattar inte, vad har du köpt exakt?Kunde inte motstå frestelsen att lägga en slant på hjälmen jag önskat migView attachment 499848View attachment 499849 Jag har förstås inte råd att lägga över 10" på en sådan, så nu kan anas oråd. Levererades på två- tre veckor, en månad före utlovat leverans datum. 1/10 av priset, ja, Ali Express minsann.( Den ena är den jag haft sen innan)
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|