Yah007
Sporthojsnörd
Haha, ja, den gör sig bra för ögat framföralltDen blir snygg på hyllan ovanför hojen.
Hoppas den aldrig lämnar hyllan.
Haha, ja, den gör sig bra för ögat framföralltDen blir snygg på hyllan ovanför hojen.
Hoppas den aldrig lämnar hyllan.
Hjälmen, en R1M edition, Shoei, snygg, från Ali ExpressFattar inte, vad har du köpt exakt?
Så det är någon typ av replika?Hjälmen, en R1M edition, Shoei, snygg, från Ali Express
Så det är någon typ av replika
- Vad kostade den? (eller sa du det kanske högre upp i tråden?)Extremt lätt att använda och triggar utan problem även på tex en luftpistol (se bilderna). Skitnöjd!View attachment 499868View attachment 499869
Sju papp ca... Slut på lager hos många åf, men Garmin själva hade och samma pris. Skickades från Danmark.- Vad kostade den? (eller sa du det kanske högre upp i tråden?)
1.5L vilket är vad stormotorn kapacitetar, fung. förhoppningsvis även till slutväxeln som rymmer hela 1.7dl
Oljespec. motor är 10w30 men Motul har 10w40 som närmast vilket säkert inte är något problem. Lite udda specas motorolja även för slutväxeln Sett byten redan efter 500 mil och den oljan såg inte helt kul, min har rullat knappt 1000 mil. Bättre olja för slutväxel än helsyntet 10w40 eller är det normalt/inkörningsslitage för slutväxel med silverolja till följd?
Youtube 500 mil:
Slitstark sak. Bränsle som min fd KTM med 105hk. Den drog under halvlitern trots buskörning. Helt otroligt, men som alla KTM så var det oljeläckage och rassel. Honda känns mer pålitligtHonda ADV350 -22(330cc/30hk/133km/h/150km/h på mätaren/0.31-4.7l/mil))
Pendlar 14 mil per dag 5-6 månader till.
Nästan 5 pannor/mil hur är det möjligt, värsta dragracerpulkan!Honda ADV350 -22(330cc/30hk/133km/h/150km/h på mätaren/0.31-4.7l/mil))
Pendlar 14 mil per dag 5-6 månader till.
Slitstark sak. Bränsle som min fd KTM med 105hk. Den drog under halvlitern trots buskörning. Helt otroligt, men som alla KTM så var det oljeläckage och rassel. Honda känns mer pålitligt
Nästan 5 pannor/mil hur är det möjligt, värsta dragracerpulkan!
(Förmodligen 0,47 men jag missförstår av gammal vana)
Då är det baraInte ens jag har hittat det så den risken är naturligtvis obefintlig
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|