"Det här köpte jag idag!"-tråden

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Ort
Sigtuna
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Jag investerade i ett nytt Banner syra 14Ah batteri till 750'in idag, Batteriexpressen i Väsby besöktes och kompenserades med 750:-.
Förhoppningsvis så håller detta längre än de jag har köpt på bilbuttriks.
 

bonde456

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jun 2010
Ort
Norrbotten
Hoj
Triumph 800xc -11
Tydligen kapar den ganska hyggligt med mer batteritid än vad man först nog hade förväntat sig.
I erbjudandet jag nappade på fick man två batterier med så där är kaptiden dubblerad.

Sen är det väl som vanligt att man ska skaffa pryl efter behov. Har man behov att fälla stora ekar räcker den nog inte riktigt till men för mitt planerade vidkommande med kvistning av gallrade träd i min lilla 14-hektarsskog blir den nog bra.
Skulle batterierna ta slut kan jag underhålla mig med en kaffe och en cigarr alternativt starta upp en bensinsåg.
Står ju inklusive batteri och laddare ordinarie 4390kr men texten nedan säger att det är två batterier värde 6380kr.

Vad gäller? Var det samma när du beställde?
 

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Står ju inklusive batteri och laddare ordinarie 4390kr men texten nedan säger att det är två batterier värde 6380kr.

Vad gäller? Var det samma när du beställde?
Som jag har förstått det är ordinarie pris för såg, laddare och ett batteri 4390 kronor.
Erbjudandet gäller såg, laddare och två batterier om jag förstått rätt. Ordinarie pris för det paketet är 6380 kronor.

Jag förväntar mig att det ligger en såg, en laddare och två batterier i paketet till mig.
 

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Ort
Borlänge
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Står ju inklusive batteri och laddare ordinarie 4390kr men texten nedan säger att det är två batterier värde 6380kr.

Vad gäller? Var det samma när du beställde?
Som jag har förstått det är ordinarie pris för såg, laddare och ett batteri 4390 kronor.
Erbjudandet gäller såg, laddare och två batterier om jag förstått rätt. Ordinarie pris för det paketet är 6380 kronor.

Jag förväntar mig att det ligger en såg, en laddare och två batterier i paketet till mig.
Vi fick samma pris för samma paket hos en lokal Husqvarnaåterförsäljare här i Borlänge.
En såg, en laddare och två batterier för 2990:-
Hon ringde dock idag och sa att det skulle ta tid att få hem paketet då det tydligen var slutsålt(?).
 

gundj

Snygggubbe
Gick med
3 Sep 2019
Ort
-
Hoj
Ducati 900SSie, Multi 1000S DS, 1098S, Suzuki GSX1100EF -84 & Yamaha SR500 - 91
Vi fick samma pris för samma paket hos en lokal Husqvarnaåterförsäljare här i Borlänge.
En såg, en laddare och två batterier för 2990:-
Hon ringde dock idag och sa att det skulle ta tid att få hem paketet då det tydligen var slutsålt(?).
Var hittar ni paketet till det priset?
Edit. Beställde direkt hos Husqvarna med leverans. 2990:-
 

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Ort
Borlänge
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80

El Presidente

2 Stripes Mc
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Småland
Hoj
XR400 + Grom + Tricker + CB1000RA
Ett mobil-abonnemang med 80(!) Gb/mån o gratis lur för 225 kr/mån.
195kr/mån om man kvalificerar som "senior" (vilket i Comviqs värld betyder över 55 bast)
Sjysst deal kan jag tycka!


a.PNG
 

bonde456

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jun 2010
Ort
Norrbotten
Hoj
Triumph 800xc -11
Som jag har förstått det är ordinarie pris för såg, laddare och ett batteri 4390 kronor.
Erbjudandet gäller såg, laddare och två batterier om jag förstått rätt. Ordinarie pris för det paketet är 6380 kronor.

Jag förväntar mig att det ligger en såg, en laddare och två batterier i paketet till mig.
Beställde en så får vi se, screenshotade från Hemsidan så har man något att argumentera om ifall det bara kommer ett batteri.
Hon ringde dock idag och sa att det skulle ta tid att få hem paketet då det tydligen var slutsålt(?).
Jag har tre Bensinsågar och en 240v såg sen tidigare så jag får försöka överleva med dom :)
 
Gick med
29 Apr 2009
Ort
SUV country
Hoj
RD07A
Man blir glad när man hittar kvalitetstyg i gott skick för småpengar :)

Inte att förknippas med senare modell = plastgrepp, bygellåsning, mindre påkostad justering och klenare dimension.
20240704-131730.jpg

20240704-131901.jpg


..och denna :glömdet
20240704-141050.jpg
 

Micke R

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 May 2014
Ort
Höglandet
Hoj
8 singlar och 5 par -51 till -13
Som jag har förstått det är ordinarie pris för såg, laddare och ett batteri 4390 kronor.
Erbjudandet gäller såg, laddare och två batterier om jag förstått rätt. Ordinarie pris för det paketet är 6380 kronor.

Jag förväntar mig att det ligger en såg, en laddare och två batterier i paketet till mig.
Berätta när (om) du får hem den. Beställde en på webshopen den 8:e juni. Ett batteri kom efter 10 dar. Sågen har inte synts till.
 

gundj

Snygggubbe
Gick med
3 Sep 2019
Ort
-
Hoj
Ducati 900SSie, Multi 1000S DS, 1098S, Suzuki GSX1100EF -84 & Yamaha SR500 - 91
Fick mail från Husqvarna att de bearbetar min order.
Begärde leverns till återförsäljare då jag inte är hemma så mycket ett tag framöver.
Vi får väl se vem som får först.
Race is ON!
 

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Fick mail från Husqvarna att de bearbetar min order.
Begärde leverns till återförsäljare då jag inte är hemma så mycket ett tag framöver.
Vi får väl se vem som får först.
Race is ON!
Jag är ute till sjöss just nu så jag beställde till en kompis.
Så länge de levererar innan september är jag nöjd...
 

fleece

fleece
Gick med
23 Oct 2004
Ort
nybro
Hoj
Z1000SX -14/ KX250F -14/ SX250 -13
En ny GPS är nöjd med den jag har men när jag tänkte efter så är den från 2011 så hoppas att utvecklingen har gått framåt
 

Bifogat

  • Garmin-Zumo-XT2-6_1200x1200.jpg
    Garmin-Zumo-XT2-6_1200x1200.jpg
    139.7 KB · Visningar: 12
Nyheter
MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Eldriven sporthoj från Yamaha

Inlämnade patentansökningar...

Strängnäs Bike Show i sista stund

Strängnäs Bike Show är en a...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

James Bond-hojar säljs för att rädda liv

Skådespelaren Daniel Craig ...

James Bond-motorcyklar till auktion

När den 25;e Bond-filmen ”N...

Can-Am Pulse och Origin

Can-Am har presenterat sina...

Ny regelbok förändrar flat track

I USA är det AMA (American ...

Top