Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Står ju inklusive batteri och laddare ordinarie 4390kr men texten nedan säger att det är två batterier värde 6380kr.Tydligen kapar den ganska hyggligt med mer batteritid än vad man först nog hade förväntat sig.
I erbjudandet jag nappade på fick man två batterier med så där är kaptiden dubblerad.
Sen är det väl som vanligt att man ska skaffa pryl efter behov. Har man behov att fälla stora ekar räcker den nog inte riktigt till men för mitt planerade vidkommande med kvistning av gallrade träd i min lilla 14-hektarsskog blir den nog bra.
Skulle batterierna ta slut kan jag underhålla mig med en kaffe och en cigarr alternativt starta upp en bensinsåg.
Som jag har förstått det är ordinarie pris för såg, laddare och ett batteri 4390 kronor.Står ju inklusive batteri och laddare ordinarie 4390kr men texten nedan säger att det är två batterier värde 6380kr.
Vad gäller? Var det samma när du beställde?
Står ju inklusive batteri och laddare ordinarie 4390kr men texten nedan säger att det är två batterier värde 6380kr.
Vad gäller? Var det samma när du beställde?
Vi fick samma pris för samma paket hos en lokal Husqvarnaåterförsäljare här i Borlänge.Som jag har förstått det är ordinarie pris för såg, laddare och ett batteri 4390 kronor.
Erbjudandet gäller såg, laddare och två batterier om jag förstått rätt. Ordinarie pris för det paketet är 6380 kronor.
Jag förväntar mig att det ligger en såg, en laddare och två batterier i paketet till mig.![]()
Var hittar ni paketet till det priset?Vi fick samma pris för samma paket hos en lokal Husqvarnaåterförsäljare här i Borlänge.
En såg, en laddare och två batterier för 2990:-
Hon ringde dock idag och sa att det skulle ta tid att få hem paketet då det tydligen var slutsålt(?).
Husqvarnas hemsida.Var hittar ni paketet till det priset?
Edit. Beställde direkt hos Husqvarna med leverans. 2990:-
Beställde en så får vi se, screenshotade från Hemsidan så har man något att argumentera om ifall det bara kommer ett batteri.Som jag har förstått det är ordinarie pris för såg, laddare och ett batteri 4390 kronor.
Erbjudandet gäller såg, laddare och två batterier om jag förstått rätt. Ordinarie pris för det paketet är 6380 kronor.
Jag förväntar mig att det ligger en såg, en laddare och två batterier i paketet till mig.![]()
Jag har tre Bensinsågar och en 240v såg sen tidigare så jag får försöka överleva med domHon ringde dock idag och sa att det skulle ta tid att få hem paketet då det tydligen var slutsålt(?).
Berätta när (om) du får hem den. Beställde en på webshopen den 8:e juni. Ett batteri kom efter 10 dar. Sågen har inte synts till.Som jag har förstått det är ordinarie pris för såg, laddare och ett batteri 4390 kronor.
Den lokala handlare vi beställde paketet av sa att hon fått bekräftat v30 för leverans.Berätta när (om) du får hem den. Beställde en på webshopen den 8:e juni. Ett batteri kom efter 10 dar. Sågen har inte synts till.
Jag är ute till sjöss just nu så jag beställde till en kompis.Fick mail från Husqvarna att de bearbetar min order.
Begärde leverns till återförsäljare då jag inte är hemma så mycket ett tag framöver.
Vi får väl se vem som får först.
Race is ON!
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |