"Det här köpte jag idag!"-tråden

frezon

Vem fan är Gudrun Karlsson?!
Gick med
24 Sep 2007
Hoj
HRC Duchunter
Tackar. Nu tycker jag det ska bli "slutet av Maj" omgående. :mad:

Äh, många fina åkdagar för oss andra i Maj, och Maj är ju en såndär härlig månad med 31 dagar i också.:krama

Den som väntar på något gott väntar alltid för länge....:D

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Kawasaki zx6r min första stora hoj :yoparty
Så nu klassas jag väll inte som moppefucko längre? :gnissla

Jag vill inte låta elak, men plockade de upp den där från Estonia? :näsblod
Den såg lite halvrisig ut så att säga...
Och du vet väl att; En gång moppefucko alltid moppefucko :gnissla

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Hoj
Yamaha&Kawasaki
Det här köpte jag idag beggat:D O så här såg det ut ett par timmar senare:näsblod Nu har man skaffat sej jobb:D:D

Bifogat

• DSC04358.jpg
    DSC04358.jpg
    246.8 KB · Visningar: 97
  • DSC04376.jpg
    DSC04376.jpg
    230.5 KB · Visningar: 103

CLEW

Ny medlem
Gick med
3 Sep 2008
Hoj
Honda crm sm & Kawa zx6r
Jag vill inte låta elak, men plockade de upp den där från Estonia? :näsblod
Den såg lite halvrisig ut så att säga...
Och du vet väl att; En gång moppefucko alltid moppefucko :gnissla

Haha, det måste vara en 5åring som har lackat den. Något sjukt mycket "snoringar" och bara hade målat på den gamla utan att slipa... Så all färg sitter lös... Och kanske inte är den bästa hojen, men duger nog att börja köra R600 :tummenupp

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
It takes one to know one, eh? :rolleyes:

När mina moppefuckon till kompisar åkte trimmad Puch dakota och MB5:eek:r så åkte jag omkring på en RM80 och körde ifrån dem original :D

Haha, det måste vara en 5åring som har lackat den. Något sjukt mycket "snoringar" och bara hade målat på den gamla utan att slipa... Så all färg sitter lös... Och kanske inte är den bästa hojen, men duger nog att börja köra R600 :tummenupp

Hehe, lacken såg förjävlig ut men jag antar att priset var där efter. Säkerligen så duger den till ändamålet, tufft med ratbike dessutom och så vill ingen sno den av dig :D

Last edited:

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Kaffe.

Var annars än i Seattle ska man köpa Starbucks? :)

Bifogat

• resize of IMG_4733.JPG
    resize of IMG_4733.JPG
    106.4 KB · Visningar: 75

CLEW

Ny medlem
Gick med
3 Sep 2008
Hoj
Honda crm sm & Kawa zx6r
Hehe, lacken såg förjävlig ut men jag antar att priset var där efter. Säkerligen så duger den till ändamålet, tufft med ratbike dessutom och så vill ingen sno den av dig :D

Haha, Behöver nog inte vara så orolig över stöld :banana
95% var också fixat med strapps... Så det är en hel del jobb kvar innan man kan ta den ut på banan :näsblod

RMT_Racing

Bitsk
Gick med
17 Mar 2006
Hoj
CBR1000RR Repsol
Till tjejen:

Bifogat

• Shoei-Raid-2-Vouge-TC-7.jpg
    Shoei-Raid-2-Vouge-TC-7.jpg
    60.3 KB · Visningar: 44
  • SUPERTECH-R-GPTRACKS.jpg
    SUPERTECH-R-GPTRACKS.jpg
    37.5 KB · Visningar: 46

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Haha, Behöver nog inte vara så orolig över stöld :banana
95% var också fixat med strapps... Så det är en hel del jobb kvar innan man kan ta den ut på banan :näsblod

Apapap, kattstrypare heter det och det är inget att skämmas för att bygga ihop en hoj med endast sådana. Lika livsviktigt inom finmekaniskt arbete som silvertejpen.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Apapap, kattstrypare heter det och det är inget att skämmas för att bygga ihop en hoj med endast sådana. Lika livsviktigt inom finmekaniskt arbete som silvertejpen.

Glöm för all del inte najningen, inte najningen AV bultar utan najningen ISTÄLLET FÖR bultar....

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Glöm för all del inte najningen, inte najningen AV bultar utan najningen ISTÄLLET FÖR bultar....

Ja, det gör du ju med kattstryparna för fan :confused: Inte använder du dig väl av ståltråd, sånt kan rosta och därmed gå av!

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Ja, det gör du ju med kattstryparna för fan :confused: Inte använder du dig väl av ståltråd, sånt kan rosta och därmed gå av!

Elkabel EKK funkar, det är förvisso koppar men det bryter av fint mot silvertejpen, dessutom kan man lämmna isoleringen på så kan man färgmatcha grön/gult, blått, brunt och svart.

För najning av mindre detaljer föreslår jag att man trycker ut ett par meter tråd ur närmaste migsvets.

Kattstrypare smälter mot avgasrör och andra detaljer man kan tänkas vilja hänga upp.

(du snackar med fulmeckarnas konung, jag ombesiktade för en vecka sedan med en bit av en tvättsvamp istället för returfjäder på bromsljuskontakten)

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Kattstrypare smälter mot avgasrör och andra detaljer man kan tänkas vilja hänga upp.

(du snackar med fulmeckarnas konung, jag ombesiktade för en vecka sedan med en bit av en tvättsvamp istället för returfjäder på bromsljuskontakten)

Om det smälter så är det bara ett tecken på att du har använt för lite kattstrypare helt enkelt :näsblod

Idag köpte jag de torraste hamburgerbröden som går att uppbringa! På Lidl såklart *Lidl är billigt! enligt reklamen*
Imorgon köper jag nog några till...

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...