MikkE
Guest
Fan, har du så stor trädgård så att du måste ha navigator på åkgräsklipparen?
Fan, har du så stor trädgård så att du måste ha navigator på åkgräsklipparen?
Har navigatorn till att hitta gräsklipparen.Fan, har du så stor trädgård så att du måste ha navigator på åkgräsklipparen?
Just nu är jag onödigt fattig på övertidstimmarDefinitionen på onödigt rik, GPS på trädgårdstraktorn...
Behövs det är man onödigt rik
Har man det trots att man inte behöver det är man onödigt rik...
Äntligen kom den! Min beställning från highland store i scotland!
Det här mina vänner, det är vad jag ska ha på mig på studenten!
Jag hoppas för jefvulen att du har skotskt påbrå.
Ytterligt lite, långt bort på mammas sida (har jag hört, har inte rotat djupare i det där). Det spelar dock ingen roll för mig hur mycket eller lite jag har med landet i fråga att göra, det är en av de mest fascinerande kulturerna i mänsklighetens historia och jag älskar allt som har med Scotland att göra! Dessutom är kläderna snygga
Jag spelar säckpipa också, om det gör att det känns bättre för dig
Jag tycker japansk historia är otroligt fascinerande men inte fan klär jag ut mig till Samurai för det. Störtlöjligt.
Du får tycka vad du vill, jag bryr mig inte
Edit: Och jag är för övrigt inte utklädd, jag är UPPklädd. Kilt och tillhörande kavaj är att betrakta som finkläder för högtidliga tillfällen, och alltså kommer jag bära dem då jag tar studenten. Oavsett om du tycker att det är löjligt eller ej
Brukar det inte vara så att man ska ha ett speciellt mönster på kilten (tartan kallas det har jag för mig) som är speciellt för vilken klan man hör till?
Detta köpte jag för ca 10 min sen.
Nu är all utrustning inhandlad så man kan börja träna lite mer aktivt.
Stämmer, min kilts tartan är klanen MacDougall modern. Det är den enda lilla ledtråd jag lyckats få tag i och jag har ingen aning om jag egentligen har några anknytningar dit eller om det bara är ett löst rykte, men oavsett vad så gillar jag deras tartan och jag känner stor samhörighet med landet så det fick det bli. Sen så finns det mer "universella" tartans också som exempelvis används inom militären när många människor utan släktsamhörighet ska matcha varandra, till exempel royal stewart tartan (som för övrigt påminner ganska mycket om MacDougalls tartan)
Piks år it ditt nått häppen.1kg varmkorv
500gram kassler
3kg potatis
2l youghurt 2% fett, vaniljsmak
3dl mellangrädde
2st Barbequesås á 250ml
2pkt Digestive
2pkt Pringlesburkar
2st stora jävla parasoller *knepig böjning plural men såg bättre ut än standard*
20ltr tapetklister
!!!
Piks år it ditt nått häppen.
Kilt är betydligt bekvämare än det ser ut.
kanske dags för en hojtripp i the highlands?
Utan kilt.
Med byxor.
http://www.thegreatescapetours.co.uk/index.htmlJag tycker att det ser hyfsat bekvämt ut också, men det är verkligen fruktansvärt bekvämt när man väl fått allt på sig Dock tycker jag att det blir enormt mycket bättre med kallingar under (Hädelse, jag vet... Förlåt då )
Det ska jag nog definitivt göra någon gång, men som du säger så blir det nog inte iförd kilt... Kilten får definitivt hänga med, men inte fan kör man mc i den
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari