Vad ere för färg på den?Denna hämtas nu på måndag
Vad ere för färg på den?
Vad ere för färg på den?
Dessa beställdes idag, får dom på tisdag.
Dessa beställdes idag, får dom på tisdag.
Köpte mig en "ny" bil i lördags...3 år gammal ny bil alltså....
Fan, jag vill också ha Martin Logan Vilken modell är det och får man bara fråga vad de ligger i för typ av prisklass? Får man några Logans för under 30k?
De jag har nu kostade 20k men nästa set hoppas jag blir ett par elektrostater men de verkar så dyra
Hej
köpte mig ett par Purity, kostar 35k i dagsläget. Den e helt aktiv så det e lite trevligt men innebär att jag tyvärr måste sälja min älskade förstärkare o köpa ett försteg istället men värre saker har man stått ut med =). fiFnns en modell under för 25k dock ej aktiv som heter source, har dock inte lyssnat på den så vågar inte uttala mig om hur den låter men skulle gissa på bra då det trots allt är en martin logan.
Det stod mellan 3-serie touring och Saab för mig och när man ser din bild så ser man att uteseende-mässigt så var det en förlust för mig Men de var för små invändigt och att sitta på golvet är aldrig skoj. En 330?
Har köpt ny skärm till datorn. HP W2207h....
Igår köppte jag en dosa snus, som jag hade tänkt skulle räcka månaden ut
Fan vad tjeckt det är att A1-kortet ser ut som B-kortet
Idag köppte jag lite proviant för en sporthoj.com-kväll, vilket innebär att jag surfar SH till 4-5 på morgonen
Sen var jag även inne på banken och köppte Dalan-smällare, eller rättare sagt betalade dom. 2430 kronor fattigare
Igår köppte jag en dosa snus, som jag hade tänkt skulle räcka månaden ut
Fan vad tjeckt det är att A1-kortet ser ut som B-kortet
Idag köppte jag lite proviant för en sporthoj.com-kväll, vilket innebär att jag surfar SH till 4-5 på morgonen SÅ se till att vara aktiva i forumet och skriva mycket i kväll
Sen var jag även inne på banken och köppte Dalan-smällare, eller rättare sagt betalade dom. 2430 kronor fattigare
Varför i helvete postar du samma inlägg två gånger för?! Och det är inte coolt att du lyckades köpa snus på A1-kortet, det va inte coolt för dom som tidigare gjort inlägg med att dom lyckats göra det och det är inte coolt nu heller.
Glömmde att skicka med bilderna först, så jag klickade på krysset uppe till vänster(avbryt hämtning), och så skriv jag om texten och då råkade jag klicka på skicka inlägg utan att ha lagt till bilderna, så jag avbröt hämtningen igen, tydligen så han båda inläggen komma framm
JAG tror inte att JAG är cool för att jag kan köpa snus, JAG tror däremot att DU är jävligt cool...
Jag är jävligt cool.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |