Här köper du ny motorcykel när barn i afrika svälter, konstig ekvation tycker jag
View attachment 401225View attachment 401226
Lite vapengodis, ska bli kul att se vad det är för kvalisort i grejerna då det var jäkligt billigt! Är det bara användbart blir jag nöjd, och vad jag sett av både verklighet (en kille på plutonen har ett likadant grepp) och videorecensioner (av förstoringsmodulen) verkar de lovande!
Får ni ha allsköns junk på grejera?
Hur långt har du till jobbet?
Nja, inte precis vad som helst. Folk skulle nog motsätta sig om vi frångick vapnets ursprungliga design eller monterade ett två meter långt kikarsikte och liknande. Men så länge vi håller oss inom rimliga ramar och inte pimpar sönder grejerna är det lite frihet under ansvar Vissa kör ju med vapenlampor och andra grejer så jag tänkte att en diskret liten 3x förstoringssats bakom aimpointen och ett främre grepp med utfällbara ben istället för ett utan ben inte skulle göra varken till eller från. Försortingssatsen kan dessutom tas av på en halvsekund genom att fällas bort och vridas 90 grader så den behöver inte ens synas när jag inte vill bruka den
Stämmer bra Plåtniklas. Nu är det bara tub och fäste som fattas.
Fick hem följande i måndags. En mattsvart Bell Rogue. Så snygg. Samt ett par Bobster Enforcer.
Lite it-geekande, en asus ac68u på väg hem.
View attachment 401824
Inet har drive under helgen...så det blev en ersättare till trotjänaren från dlink som jobbat klanderfritt lite mer än 5 år.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|