Så det gick väl åt arslet ändå, vem fan säljer en fulLed utan sladd
Det är väl tänkt att användas vid rakuttaget.Jag blir ännu mer irriterad när dom har klämt dit 10cm sladd och alla bilder på kartongen är beskurna så man bara ser att det är sladd med. (dom har alltid beskurit bilden så den visar 9cm)
Men kabel är dyrt, jag köpte en relativt dyr hårtork av känt märke till dottern, den hade typ en meter sladd, så antingen hade dom tänkt att man skulle ligga på golvet och blåsa håret, eller så var skarvsladd en förutsättning
Och om man vill ha lockigt hår hur gör man då?Det är väl tänkt att användas vid rakuttaget.
Det är väl tänkt att användas vid rakuttaget.
Jag brukar ta en gjuten apparatsladd och klippa bort honkontakten för apparatintaget.Ja vad i helv. ska jag använda för sladd...
Värmde så att glaset på en ugn hade lossnat men icke.
Slog hårt och nä.
Alt. metod.
Borde bli lysande.
Sen blev jag abrupt och vi skulle tydligen hämta grönsaker på Plantasjen.
..så det blev en lokalare förmåga istället, inte ens grabbarna var imponerade men 50% i vilket fall och sur jord ska dom ha.
Såg det, men jag ville tipsa om att återbruka datorsladdar som det finns många av.Jag var lite ironisk och tog alltså sladden från den gamla, naturligtvis
Har ägt ett 20 tal hojar varav hälften med vindruta, naket är bäst! AlltidEn sådan hära vindspoiler för framrutan. Har sådana problem med turbulens runt hjälmen på min knarr, det ska visst hjälpa med sådan här. Värt att prova.
View attachment 504911
Alltid kalibern jag har 21mm och kör med kulor i 20mm eller kaliber .811" med tjocka lappar runt. Dock slätborrad och använder hagel ibland.Ropade hem en gammal slaglåsbössa på Auctionet häromdagen. Hyfsat informationsfattig annons, man fick i princip titta på bilderna och bilda sig en egen uppfattning om vad det var man bjöd på. Dock angav de att pipan mätte 20mm i diameter, och jag antog ju att när de skriver på det sättet så avser det yttermått dvs troligen en kaliber på omkring13 mm vilket är relativt normalt för ett räfflat jaktgevär av denna typ och ålder. Det visade sig dock när jag hämtade ut bössan att det var pipans innermått som avsågs...
View attachment 504789View attachment 504790View attachment 504791
Här en jämförelse med en av mina .44 cal Army revolvrar:
View attachment 504792
En enda rundkula till detta gevär väger omkring 50g, så om jag förstått saken rätt så borde det röra sig om en så kallad elefantbössa som rent kategoriskt avser vapen i en kaliber mellan tio och två "bore" (ett mått på hur många kulor av bössans kaliber som utgör ett pund bly, vilket i min bössas fall är omkring nio stycken): https://en.wikipedia.org/wiki/Elephant_gun
Det kan ju tänkas får prova detta först, annars en mindre skärm än original kanske, halvnakenHar ägt ett 20 tal hojar varav hälften med vindruta, naket är bäst! Alltid
Inte alltid, framförallt inte när det gäller Auctionet och deras beskrivningsförfattare... En del auktionshus gör det väldigt lätt för sig, de skriver helt enkelt "slitage" under skickbeskrivningen och sen är det bra med det... Man vet med andra ord aldrig vad man får, ens när de anger mått och dylikt...Alltid kalibern jag har 21mm och kör med kulor i 20mm eller kaliber .811" med tjocka lappar runt. Dock slätborrad och använder hagel ibland.
En rundkula blir ca 700 grain. Stooora hål i saker man skjuter på.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|