Ett par böcker om andra i landet. View attachment 506143
Dåligt insatt, är det när HejHej eller vad honhan heter utanför affärn inte får ett svar? Jag hälsar minsann alltid nästan tillbaka, true story.
Ett par böcker om andra i landet. View attachment 506143
Hajade till när jag såg att dina stövlar saknade klack, hoppas du blir nöjd med köpet.Köpte dessa i veckan, fick hem dom i går, och dom passar perfekt. Bekväma och praktiska för min trial liksom för min okynnesåkning på landsbyggden. Jag hoppas smutsa ner dom fortast möjligt för att få den där 'väl använda' patinan som skiljer hojpojkar från hojgrisar.
View attachment 506281
View attachment 506282
View attachment 506283
View attachment 506285
Äntligen! Kan man käka lyxshake igen.
Är det för att släcka hettan efter het dryck som de har tillsatt PFAS i sugröret?Jag såg att pappers-sugrören släpper PFAS, så även dom han man med fördel kasta i vattendrag så det sista kan lakas ut
Är det för att släcka hettan efter het dryck som de har tillsatt PFAS i sugröret?
Norrlandsmetropolen Uppsala har också dubbdäcksförbud runt tåghållplatsen!!!!Jag tjackade två dubbdäck till bilen, så nu får jag inte köra i stockholm
(inte för att jag hade tänkt det heller)
Norrlandsmetropolen Uppsala har också dubbdäcksförbud runt tåghållplatsen!!!!
Blir alltid lite sugen på att spänna på piggkätting när man ser den skylten - bara för att jävlas.
Typ, motpol till miljöbostik-ligan.Framförallt att stanna mitt på vägen och lägga på dom måste ju vara populärt
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|