Det jag har svårast att inte skratta åt på YouTube

Ytterst få som stannar efter en krasch?

Schysst låt :)

Empati/medkänsla är något man föds utan i Ryssland :fakta
Men många i ovanstående film stannade nog för alltid? Frontalkrock med lastbil m.m :(

Japp låten var bra, Stellamara - Prituri Se Planinata (NiT GriT Remix) :)

Empati/medkänsla är något man föds utan i Ryssland :fakta
Men många i ovanstående film stannade nog för alltid? Frontalkrock med lastbil m.m :(

Japp låten var bra, Stellamara - Prituri Se Planinata (NiT GriT Remix) :)

du brukar slänga upp sköna rullar kawa, men den här gången var det fucking helt fel. enklast om du tar bort den.

du brukar slänga upp sköna rullar kawa, men den här gången var det fucking helt fel. enklast om du tar bort den.

ok, den kanske var lite för extremt? Ber om ursäkt isf! Men å andra sidan så står det inget om olyckornas utgång (så man vet inget om efterföljderna) , och klippet har inte 18årsgräns på Youtube. Det bryter heller inte mot några av SH´s regler... Dessutom så skrev jag under klippet om vad det innehöll och man är inte tvingad att trycka play!

Dock inte helt enligt on-topic men det finns det mycket i denna tråd som i är...
Men okey då jag tar bort mitt inlägg med video länken :tummenupp

(För den som är jätte nyfiken så gick YT länken till en video med namn: "Компиляция самых жестких ДТП" (v=oFkw5JFOmHk)

Edit: "Quotade" inlägg kan jag inte gör nått åt!

Last edited:
http://www.youtube.com/watch?v=Esj5juUzhpU

* Inget kul men häftigt :)
"Ultra-resolution, smooth-motion, detail-enhanced, color-corrected, interpolated from the original 4 frames per second to 30 frames per second. This video plays real-time at the speed that Curiosity descended to the surface of Mars on August 6, 2012"

ok, den kanske var lite för extremt? Ber om ursäkt isf! Men å andra sidan så står det inget om olyckornas utgång (så man vet inget om efterföljderna) , och klippet har inte 18årsgräns på Youtube. Det bryter heller inte mot några av SH´s regler... Dessutom så skrev jag under klippet om vad det innehöll och man är inte tvingad att trycka play!

Dock inte helt enligt on-topic men det finns det mycket i denna tråd som i är...
Men okey då jag tar bort mitt inlägg med video länken :tummenupp

(För den som är jätte nyfiken så gick YT länken till en video med namn: "Компиляция самых жестких ДТП" (v=oFkw5JFOmHk)

Edit: "Quotade" inlägg kan jag inte gör nått åt!

det är lugnt.

däremot att se människor bli påkörda, oavsett om de överlever eller ej, är inte kul.

hursom, fortsätt med de roliga filmerna :tummenupp

Nyheter
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick