kompisen kör med dessa blinkers på sin sportster http://biltema.se/sv/Bil---MC/MC/Tillbehor/LED-Miniblinkers-2-st/ dom har funkat felfritt i ett par månader, så dina borde funka fint.
När vi moterade dom behövdes det inte ens någ motstånd. var bara att koppla in dom. kan ju vara värt att prova på din hoj oxå!
De kellermann-blinkerserna jag visade e redan inköpta för dyyyra pengar. Mr. Steen som är supersnäll o hjälper mig med elen kikade på blinkrelät som sitter på hojen och det är ju någon specialvariant som kanske e smart nog att blinka rätt utan motstånd. det återstår att se!
Det som är kvar nu innan det blir åka är:
* Tillverka annat fäste för hastighetsmätaren
* Lufta bromsarna
* Modifiera lampfästet
* Koppla klart elen
* Lösa kopplings och gaswire
Inga av punkterna är några problem förutom kanske kopplingswiren.
Jag behöver ha en kopplingswire till en buell xb, som dessutom måste vara 43" istället för standard 50". Kan inte ens hitta någon som specialtillverkar dem kortare.
Det alternativet jag överväger är att köpa en hydraulisk koppling (Magura Hymec). Då är det ju inga större problem att korta till precis den längden jag vill ha + att hydrauliskt e lite coolt.
Gaswiren och returen tror jag inte blir några större problem eftersom de inte ska hantera några större krafter. Där borde jag kunna komma undan med lite hemmasnickrat.
Ne, nu drar jag ut o jobbar!