Dina sjukaste fyllehistorier!

Dark_Messenger

Guest
Fylleminnen finns det gott om. Tyvärr inte så många roliga de sista 5-6 åren men ett jag kommer på var den gången när jag och en kille till mer eller mindre tog sönder en hytt på en kryssning. Det var en muckarresa efter lumpen och misär var att förvänta sig. Jag kommer inte ihåg exakt vad som hände men det slutade iaf med att det kommer in tre stabbiga finska vakter och hotar med tårgas om vi inte ger upp. Efter det slänger de oss i arresten på båtjäveln. Det var hemskt. När vi är tillbaka i Sverige väntar polisen i hamnen. Det var lite jobbigt. Nu för tiden gör jag aldrig sånt. :)

dahlgren

Gick med
9 Jun 2008
Hoj
ZX7R
båtar är fint :)
åkte tallin kryssning för 2 år sen kanske, ejdlös och herre på båten såklart. knallar ut på däck rycker en livboj, hivar över däck och vrålar "skepp o-hoj"!!
5 minuter senare står arg tallink vakt och försöker "sätta dit mig" jag blånekar och får tillslut vakten att be om ursäkt för sitt uppträdande. nöjd som fan me min bedrift fortsätter ja kröka, 10 minuter senare stormar tre vakter in i hytten riktigt pissed. Nu har dom tydligen bestämt sig för att de visst var jag (kollade klocka skor från bevakningsband som stämde bra) så ja fick välja att dega eller hoppa av i mariehamn =)

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
En bild säger mer än tusen ord.. skylten är 2.5x1.5 meter och stog på mitt rum hemma hos mina föreldrar och vi hade visning dagen efter..

Sen höll jag på att hamna i estniskt häkte 2 dagar innan min student efter som jag tyckte det va en smart ide att kasta stolar överbord på talink, rullstolsrallyt och nödutgångsskylten va nog inte heller till min fördel, försökte förklara att det var för mkt billig sprit och förlite kjolltyg på båten..

var och hälsade på en polare, fest i dagarna tre. Trevligt värre lyckades dock med följande (bla.):
Gå ut från konsum med korgen, hade dock köpt påsar, som jag lagt ner i korgen!

Försökt sälja p-piller som knark på skämt. kändes lagom kul när polisen visitera mig..

Öppna bildörren i 160 för att kasta ut en ölburk påvägen hem, utan bälte när vi låg på omkörning.

Helt glömma att det var nationeltprov dagen efter, sluta kröka 7 h innan det, raderna jag skulle skriva på snurrade... (Fick vg med anmärkningen att jag skrivigt mycket och bra men att handstilen och röda tråden lämnade en del att önska samt att jag hittat på egna ord när jag inte kom på de riktiga:hihi)

Bifogat

• Bild027.jpg
    Bild027.jpg
    25 KB · Visningar: 61
Last edited:
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...