Dina sjukaste fyllehistorier!

zm

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2005
Hoj
Er6n -13
Du måste ju för fan ge ut dina memoarer, du kommer bli rik!!:tips

:rofl:rofl:rofl

Hängde ni inte på å kollade å dokummenterade?? :D

Hehe nej vi ville inte bli förknippade med en yr, blond, långhårig krylltott som sprang rundor i kalsonger..
Visste ju att "tjejerna" var long gone. :D

Dominator-Rocks

Guest
Jag slogs med en dryg jävla gubbe på en firmafest en gång :näsblod

Han gick och triggade mig från kl 18:00 tom ca 23:00 då var tålamodet slut och alkoholen hade pajjat mitt omdöme.

Jobbigt att komma till jobbet på måndagen sen, men jag klippte gubben direkt på morgonen och redde ut det hela, det var trots allt han som ville bråka och tyvärr fick han sin vilja igenom.

En bucklig brevlåda i entren påminde mig om incidenten resterande 4 åren jag jobbade där :näsblod

Men det har blivit mycket andra tokigheter som är mycket mer roliga!
Tyvärr så faller dom bort i minnet...

Men Lakritspipa i käften kondom uppblåst på huvudet och allmänt spex vid avstigande från Finlandsbåten var ju en höjdare ;)

Last edited:

Johanna

Guest
hahahaha vem röstar för att dominator kommer med en kondom på huvudet till sh festen.... hahaha

Tommy.exe

Guest
Ingen som gjorde nåt korkat i helgen? Kom igen nu gubbar, spill it! :)

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Ingen som gjorde nåt korkat i helgen? Kom igen nu gubbar, spill it! :)

Ptjaaa, jag vandrade hemåt med några bekanta, vi delades åt ungefär 100m från var jag bor, hittade jag hem därifrån? Nädå, gick av okänd anledning flera kilometer ut i skogen och upp i bergen och letade efter min bostad, hittade till slut efter nån timme eller så dock...

Rolit vetefan, men rätt korkat var det ändå.

Hade varit rätt blöt kväll jo, märkte dagen efter att jag tydligen fixat billjett till sabaton med, och förträngt det...

:fyllisar

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Farligt att berätta...

HAHAHA, så jävla skön grej. :hihi

Ja vart ska man börja, man har ju levt ett tag nu så det finns en del att komma med.

Jag har dock en förmåga att bli väldigt beskyddande av mina vänner när jag dricker alkohol och när jag blir beskyddande så blir jag även elak.
Vi var ett helt gäng på en av de beryktade kryssningarna och då vi är tre tjejer som bor i min lägenhet som följt med ett gäng killkompisar som snarare BOR på fartygen än besöker dom så gick vi ut ganska hårt.
Det hela slutar med att ena mina sambo träffar en kille som börjar mucka med en av våra killkompisar vilket gör att jag ser rött och mitt i tumultet så snor jag hans hyttnyckel. Jag håller tyst om detta ett tag och säger det då bara till min andra sambo och vi bestämmer oss för att ta med två killar som vi stått och snackat med ett tag ner till "elakingens" hytt och göra ofog. :yoparty
Det hela slutar med att vi trashar hytten och jag och sambon snor en av hans dyra märkesskor och tar den som gisslan.
Den andra skon tar killarna hand om och har ihjäl genom att dränka den i toaletten som precis blivit använd.
Jag och min kära syster/sambo och oxå bästa vän går mot däck och diskuterar vad vi ska göra med vår kära gisslan. Sen av bara farten så får vi för oss att havet är djupt och han kommer få det alldeles underbart på botten av havet med alla sjöjungfrur som bor där. Där får då vår kära gisslan spendera resten av sitt så korta liv och hur hans ägare senare upptäckte att hans kära vän saknades förtäljer tyvärr inte historien, men jag kan tillägga att min andra sambo som varit hans sängkamrat fick sig ett gott skratt senare när jag skamset berättade vad vi hade gjort. :tuttar

MissHelly

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2007
Hoj
ingen än så länge...
En av gångerna jag kommer och tänka på är när jag fått för mig att jag var drottning i baren och beställde bord och två skumpa - till mig själv. Jag kan tillägga att jag hade fått i mig tillräckligt redan innan detta.
Jag minns inte att jag konsumerade de där flaskorna ens. Men var nog rätt generös.
Det var vinter men jag brukar ändå gå hem när jag varit ute. Sagt och gjort, jag började min vandring från city till söder. Någonstans vid skeppsbron träffar jag på en snubbe som bestämmer sig för att det är en bra idé att följa efter mig, blotta sig och erbjuda mig skjuts. Jag avböjer och springer därifrån och hamnar vid en stor röd lada, där jag får för mig att det står misskötta hästar.
Då får jag den fantastiska idén att jag ju kan rädda en av hästarna och rida hem. Så jag smyger omkring runt byggnaden ett tag, när plötsligt två starka lysen bländar mig. Det är en plogbil, praktiskt tänkte jag och bytte "transportplan". Jag frågade föraren om han inte kunde skjutsa mig till slussen. Jag utgår ifrån att han sade ja för att han trodde jag skämtade. Vilket jag självklart inte gjorde. Jag var helt övertygad om att jag skulle få åka med till slussen.
Det tog väl ungefär två timmar innan jag började förstå att han inte hade vägarna förbi slussen eller ens utanför gårdsplanen. Då hoppar jag således ur plogbilen och fortsätter min vandring hem. När jag hoppar ur plogbilen tappar jag även min två veckor gamla mobil, som någon snor och ringer till Venezuela i ungefär 2 timmar.
Jag kom hem till slut, hel och ren men utan mobil.

Och nej, jag var inte hög och jag hittar inte på något. Efter denna kväll kände jag att det var dags att tagga ned lite för ett tag...

Kroon

Jourhavande älskare
Gick med
27 Mar 2007
Hoj
Kinespuff Vespa 125cc
En av gångerna jag kommer och tänka på är när jag fått för mig att jag var drottning i baren och beställde bord och två skumpa - till mig själv. Jag kan tillägga att jag hade fått i mig tillräckligt redan innan detta.
Jag minns inte att jag konsumerade de där flaskorna ens. Men var nog rätt generös.
Det var vinter men jag brukar ändå gå hem när jag varit ute. Sagt och gjort, jag började min vandring från city till söder. Någonstans vid skeppsbron träffar jag på en snubbe som bestämmer sig för att det är en bra idé att följa efter mig, blotta sig och erbjuda mig skjuts. Jag avböjer och springer därifrån och hamnar vid en stor röd lada, där jag får för mig att det står misskötta hästar.
Då får jag den fantastiska idén att jag ju kan rädda en av hästarna och rida hem. Så jag smyger omkring runt byggnaden ett tag, när plötsligt två starka lysen bländar mig. Det är en plogbil, praktiskt tänkte jag och bytte "transportplan". Jag frågade föraren om han inte kunde skjutsa mig till slussen. Jag utgår ifrån att han sade ja för att han trodde jag skämtade. Vilket jag självklart inte gjorde. Jag var helt övertygad om att jag skulle få åka med till slussen.
Det tog väl ungefär två timmar innan jag började förstå att han inte hade vägarna förbi slussen eller ens utanför gårdsplanen. Då hoppar jag således ur plogbilen och fortsätter min vandring hem. När jag hoppar ur plogbilen tappar jag även min två veckor gamla mobil, som någon snor och ringer till Venezuela i ungefär 2 timmar.
Jag kom hem till slut, hel och ren men utan mobil.

Och nej, jag var inte hög och jag hittar inte på något. Efter denna kväll kände jag att det var dags att tagga ned lite för ett tag...

Det finns hjälp att få!:krama

Irons_bror

Ny medlem
Gick med
9 Jan 2009
Hoj
..
Kan dra en om brollan lite kort, Ironmike va påväg hem från krogen i en alp-by i österrike, men va utelåst och sist ute, kom inte in någonstans, frös som ett as.. så han gick längs med stora bilvägen tills han kom till nästa by (25 km bort..) i snöfall, å minusgrader, utan jacka (för jackan va inhängd i någon av de tidigare garderoberna, men han slogs mot vakter på sista krogen -för han trodde att dom snott den..) ..well well, I byn fanns ett hotel, Im skakade av kylan, och kasta en sten genom glasentren för att komma in till värmen, somna i splittret .. 20 min senare så är det polisförhör i entren, vilket han försöker reda ut på turist-engelsk-tyska....inför alla gäster som är påväg till frukost - 30 min senare sitter Im i häkte, och portad hos ving alpresor för alltid. Peter Neuendorf portade Im "för alltid" - han äger hela byn, Salzburgerhof mm. Detta var 7-8 år sen, nu i år -fick vi inte bo där. Im kom ur häktet ett par dagar senare -efter att ha betalt hotellets självrisk, och en slags borgen...men han åkte hem, och "smet" en aningens. Transfern gick från Geneve, vilket var ett annat land, såå.. :rolleyes:

Därför hamna vi i Åre, i år... Inget han e stolt över. Tråkigt att svenkar har så dåligt rykte i alperna, han kan nog inte åka till val di'sere heller :/ nåja, det var längesen.

:huvet

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Fiskepartajj

Eller ja fiske vette fan men det var en skärgårdsstuga iallafall.

Det var en 12mannastuga, båt ingick.
Badet var strax utanför, sweet.

Vi blev fulla som sig bör, sent nattdopp sådär tidigt i juni vilket betyder skitkallt.

Märker att dörren är låst när vi ska tillbaka in. Kul.
Tittar in genom fönstret och ser min håriga vän pumpetera sin flickvän i "vardagsrummet", givetvis dög inte något av de 4 enskilda sovrummen utan det var bättre att låsa ute 10 pers.

MacGyver, som förövrigt är berättaren här kom fram till att ett dassfönster var öppet sissådär 2 meter upp från marken.

Han hittar en bautaplanka man kan klättra in igenom och ler förnöjt.
Men tji vad dålig balans man har efter en platta fulöl, han (obs han inte jag, jag är inte MacGyver) glider av plankan och plankan får en wurstingswisch fjädring och flyger rätt in genom rutan:tummenupp

Summan av kardemumman:

Knulla inte i allrum!:mad:

Om ni envisas med att knulla i allrum så får MacGyver betala ny ruta och kök ( vilket det vid den extra hårda besiktningen som säkert händer en gång var 5e år, kom fram till att köket var förstört).:va

MacGyver ogillar nu knullisar :hihi

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
Detta hände för en massa år sedan när jag och två polare laddat med massa käk och sprit och kört upp till polarnas jaktstuga mitt uti ingenstans ovanför Dikanäs i Lappland, flera liter sprit och mat för ett helt kompani lever tre grabbar gott på en helg.

Vi gick ut starkt med att börja grogga och köra röjsåg och gräsklippare för att få något fason på den vildvuxna tomten, efter några groggar till och ett antal öl började vi även mura en grill vid stugan som låg ett par hundra meter från sjön. Nere mot sjön var det en brant slänt som slutade i en sandstrand med en timrad grillplats tjusig som fan och ett gigantiskt båthus säkert tre meter högt. Vi gjorde upp eld av drivved och jobbade hårt på fyllan som sakta men säkert kröp sig på.

Efter några timmar kom vi på att vi hade sett ett 200 liters oljefat liggandes efter skogsbilsvägen till stugan, så jag och en polare tog volvon och hämtade fatet och körde ner till sjön. Väl där rullade vi ut det i sjön och fyllde det med vatten tills det var nästan fullt för att spränga skiten i luften. Jag rullade upp fatet på elden som vid det här laget var en rätt stor brasa och gick därifrån för att blanda mig en grogg till. Minuterna blev till timmar och vi glömde helt bort att vi hade en bomb på kokning nere vid stranden.

Rätt som det var när jag höll på mura sista stenarna på grillen och polaren satt på dasset så small det något så inni helvete, vi som vid det laget var rätt så kanonfulla hade redan glömt bort att vi apterat en 200L bomb nere vid stranden men kom på det ganska fort efter att det small. Väl nere vid sjön låg den ena stocken och brann i slänten och den andra låg och rök 20 meter ute i sjön. Av elden var bara en stor krater kvar. Skitkul tyckte vi men det glömdes snabbt bort för andra roliga påhitt.:)

När vi hade nyktrat till ett par dagar senare och höll på rensa upp så kom vi på att vi saknade en gjutskottkärra som vi använde för att kärra sten från sjön upp till grillbygget, hur mycket vi än letade så hittade vi inte åt den. När jag var nere vid grillplatsen som vi hjälpligt ställt tillbaka så såg jag att det var en rejäl bula i taknocken på båthuset och en träpinne låg nere på marken, jag tänkte inte mer på det förrän polaren som gått iväg för att pissa började asgarva ute i skogen på andra sidan båthuset.

När jag kom dit så hittade jag skottkärran. Tillsammans med tomfatet. Ihopvecklat med tomfatet till och med, även den 30mm tjocka hjulaxeln var krokig. Tydligen så hade oljefatet exploderat av trycket och med 200l vatten som pressat på åkt rätt in i skottkärran som vi lämnat stående mellan eldstaden och båthuset, skottkärran har tippat framlänges av smällen och dragit en kullerbytta upp över taknocken på båthuset, slagit av ena handtaget på skottkärran och sen landat på andra sidan i en hopvriden klump...:D

Ni ska tro att det var svårt att förklara för polarens morbror som äger stugan varför hans skottkärra försvunnit, vi rodde ut skiten mitt på sjön och sänkte den för att slippa förklara oss. Ännu svårare var det att förklara vem som kapat ner massa träd och snidit till kukhuvuden på stubbarna med motorsåg...:gnissla

Tur man är äldre och förståndigare nu för tiden...

Last edited:

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Detta hände för en massa år sedan när jag och två polare laddat med massa käk och sprit och kört upp till polarnas jaktstuga mitt uti ingenstans ovanför Dikanäs i Lappland, flera liter sprit och mat för ett helt kompani lever tre grabbar gott på en helg.

Vi gick ut starkt med att börja grogga och köra röjsåg och gräsklippare för att få något fason på den vildvuxna tomten, efter några groggar till och ett antal öl började vi även mura en grill vid stugan som låg ett par hundra meter från sjön. Nere mot sjön var det en brant slänt som slutade i en sandstrand med en timrad grillplats tjusig som fan och ett gigantiskt båthus säkert tre meter högt. Vi gjorde upp eld av drivved och jobbade hårt på fyllan som sakta men säkert kröp sig på.

Efter några timmar kom vi på att vi hade sett ett 200 liters oljefat liggandes efter skogsbilsvägen till stugan, så jag och en polare tog volvon och hämtade fatet och körde ner till sjön. Väl där rullade vi ut det i sjön och fyllde det med vatten tills det var nästan fullt för att spränga skiten i luften. Jag rullade upp fatet på elden som vid det här laget var en rätt stor brasa och gick därifrån för att blanda mig en grogg till. Minuterna blev till timmar och vi glömde helt bort att vi hade en bomb på kokning nere vid stranden.

Rätt som det var när jag höll på mura sista stenarna på grillen och polaren satt på dasset så small det något så inni helvete, vi som vid det laget var rätt så kanonfulla hade redan glömt bort att vi apterat en 200L bomb nere vid stranden men kom på det ganska fort efter att det small. Väl nere vid sjön låg den ena stocken och brann i slänten och den andra låg och rök 20 meter ute i sjön. Av elden var bara en stor krater kvar. Skitkul tyckte vi men det glömdes snabbt bort för andra roliga påhitt.:)

När vi hade nyktrat till ett par dagar senare och höll på rensa upp så kom vi på att vi saknade en gjutskottkärra som vi använde för att kärra sten från sjön upp till grillbygget, hur mycket vi än letade så hittade vi inte åt den. När jag var nere vid grillplatsen som vi hjälpligt ställt tillbaka så såg jag att det var en rejäl bula i taknocken på båthuset och en träpinne låg nere på marken, jag tänkte inte mer på det förrän polaren som gått iväg för att pissa började asgarva ute i skogen på andra sidan båthuset.

När jag kom dit så hittade jag skottkärran. Tillsammans med tomfatet. Ihopvecklat med tomfatet till och med, även den 30mm tjocka hjulaxeln var krokig. Tydligen så hade oljefatet exploderat av trycket och med 200l vatten som pressat på åkt rätt in i skottkärran som vi lämnat stående mellan eldstaden och båthuset, skottkärran har tippat framlänges av smällen och dragit en kullerbytta upp över taknocken på båthuset, slagit av ena handtaget på skottkärran och sen landat på andra sidan i en hopvriden klump...:D

Ni ska tro att det var svårt att förklara för polarens morbror som äger stugan varför hans skottkärra försvunnit, vi rodde ut skiten mitt på sjön och sänkte den för att slippa förklara oss. Ännu svårare var det att förklara vem som kapat ner massa träd och snidit till kukhuvuden på stubbarna med motorsåg...:gnissla

Tur man är äldre och förståndigare nu för tiden...

Man kan ju tänka sig hur ett oljefat me några hundra liter vatten detonerar.

För massa år sen så la vi ner gamla konserver i en eldgrop och glömde sen av dom i fyllan.

Nån timma senare när vi sitter vid eldgropen smäller det utav bara fan - vi lyfte från marken nån cm.

De gunga till i marken så där häftigt som man ser på atom bomb prov på nätet:fyllisar .

Ja alltså en riktig fet smäll - det var en konservburk....
Vi fatta ju inget och det tog ett tag att utreda och komma fram till att en burk vita bönor var orsaken..:D

dahlgren

Gick med
9 Jun 2008
Hoj
ZX7R
haha skön tråd! får ta och bidra då.
dett utspelas på zakynthos för några år sen, vi åkte sista minuten dit jag och 7 polare och minnet för detaljer är inte bra.
Em kväll ligger jag och ena polaren hemma pga fyllesjuka, alla andra är ute och krökar men vi har bestämt att vila denna kväll. mitt i natten stapplar vår tredje rumskamrat in i rummet och börjar vråla.
"dahlgren, dahlgren, du kan aldrig gissa va vi gjort"
jag svarar nåt i stil med håll käften ja slaggar, och han fortsätter att hojjta om att jag aldrig kan gissa vad dom gjort så jag frågar, ja vafan har ni gjrot då?
Vi har snott en moppe! svarar idioten, jag säger åt han att knipa och slaggar. vaknar nästa morgon och frågar max som personen heter vafan han snackade om i natt. Max börjar asgarva i sin säng och säger att dom har snott en peugeot moppe som stod parkerad med nycklar inne på bargatan. jag går ut utanför hotellet och där står en jävla moppe jävel.
På kvällen börjar vi kröka och självklart ska moppen med. Mitt i natten får jag och en annan polare för oss att vi ska ut ch åka, vi åker ut ur staden och bara åker iväg, vad vi hade som mål har jag ingen aning om. Efter ett tag får vi självklart soppa torsk och i samma veva får vi för oss att skiten kommer säkert gå bra mycket bättre om vi "bantar" hojjen, gör nåt cheap charly försök til lstreetfighter. Vi börjar leda den till närmsta bensinstation (som säkert var 3-4 km bort) där tankar vi och märker att nycklarna är borta, aja tänker vi och börjar knata hemåt.
Påväg hemmåt så tar vi en "genväg", svårt att förklara men det var hundar på tomterna på båda sidor om gatan och dom var väldigt teritorella, dvs vi går mitt i gatan och håller typ hand.
Efter ett tag komemr en bil bakifrån och bromsar in bredvid oss, där i sitter en spritt naken grek, jaha vad fan är det fårgan om tänker man samtidigt som han åker iväg, precis när hans baklysen börjar försvinna vänder han och åker tillbaka, fuck tänker vi och hoppar in i ett gäng buskar och gömmer oss, han glider sakta förbi och drar, sen var de fan snabbt hem.

total idiot grej jag vet

Merovingian

Guest
När jag tog studenten var vi tre grabbar i bar överkropp sittandes på stolsryggarna i en majestätisk cab som kryssade från förorten till innerstaden.
Mången förfriskelse slank ner under resans gång och nånstans runt tidpunkten för badet i sergelfontänens iskalla vatten börjar min verklighetsperception bli påfallande dimmig och oskarp. Jag har sett i efterhand att det ju går ett sprinklersystem med rör som sticker upp här och där i fontänfan. Det var bara ren slump att man inte dök rakt på en sån där(läs: Dök med huvudet före).
Från ingenstans kommer det en professionell fotograf pilandes och får för sig att tre fjångfulla unga män som kramas och stänker vatten är ett jättefint motiv. Han tar några bilder och sticker till mig en blå lapp med en www-adress på.
Jag tänker fråga nånting men innan hjärnan hinner bearbeta språket så utstöter jag ett "Håhååå!" och hoppar(Läs: dyker med huvudet före) in i bilens baksäte och börjar diskutera än nyare resmål med chaffuören, varpå vi brassar helvet därifrån.
Jag ringer mina kompisar som sitter och väntar hemma hos mig på att jag ska komma till min egen mottagning, vilken är två timmar försenad eftersom vi apat runt halva stan och ropat efter allsköns kjoltyg.
De låter måttligt roade efter att ha suttit med enkom min för dem totalt okända släkt som sällskap.
Jag glömmer efter några minuter att jag ringt dem, varpå jag ringer dem igen och upprepar mig likt en telefonsvarare, fast tvärtom.
Det enda jag egentligen minns av hemfärden är att min ena strumpa var borta.
Väl hemma formligen kastar jag mig över champagnen, dricker ett par-tre glas och sedan lägger mig på vardagsrumsgolvet och drar ett täcke över mig. Denna scen hade jag som msn-bild ganska länge efteråt.
Mina kamrater petar på mig men ger ganska snart upp och går hem.
Jag somnar ju givetvis som en klubbad säl, men vaknar snart igen av att golvet lämnar mycket att önska gällande komfort.
Jag sätter mig i soffan och känner omedelbart att nu jävlar kommer spyan.
Spinger(Läs: Stapplar, älgar, lufsar. Välj ett verb) mot toaletten men känner att jag inte hinner, så jag sätter handen mot munnen för att i alla fall hindra spyan från att hamna överallt, vilket misslyckas fatalt i och med att det enda min handgest åstadkommer är ett sprutmunstycke med vilket jag sprayar väggarna med champagne och färdigtuggad sallad medan jag springer genom hallen. Jag ger upp att försöka hålla tillbaka, och släpper handen från munnen. Det väller, och då menar jag väller ut över parketten. En tsunami som rullar fram över golvet. Tur att jag inte ätit, utan mer eller mindre bara druckit.
Ingen är i närheten, så jag tänker att jag snabbt kan dölja mitt brott medelst disktrasa och hink.
Morsan kommer in i tid med att jag ligger på golvet och föser vattenmängder(Läs: champagne) fram och tillbaka över golvet.
Det hänger sallad på väggarna.
"Det är lugnt, morsan. Jag fixar det här." Försäkrar jag övertygande.
Hon säger åt mig att gå och duscha, vilket jag även gör.
Grejen är dock att polarna ska ringa när vi ska gå ut på slutskivan, så jag behöver ju mobilen. "Jag är försiktig" intalar jag mig själv och.. Suck.. Tar med mobilen in i duschen.
Och där, mina damer och herrar, blir jag liggandes. Alkoholen har vid den här tidpunkten fått det bästa av mig, och jag kan inte längre förmå mig att stå på benen. Utmattning och karatefylla.
Jag ger upp, sätter en plugg i avloppet i duschkabinen, låter den fylla upp till kanten med varmt vatten och lägger mig tillrätta i fosterställning.
Vaknar sedan på morgonen med en vattenpropp i örat som tog flera veckor att försvinna.
Två år tog det innan jag slutade automathulka vid lukten av champagne.
Jag såg även på fotografens hemsida att en större folkmängd samlats för att bevittna spektaklet vid fontänen.
Jag lade speciellt märke till några jämnåriga tjejer i publiken som såg minst sagt skeptiska ut. :gnissla

Skål.

Last edited:

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Jobbade i bar på Stureplan för ett gäng år sedan. Fick syn på en nisse som stod och pissade inne på stället, vid ett dåvarande valv. Tillkallade vakt som gick fram och knackade lite lätt på killens axel.

"Vad fan håller du på med?"
"Det är lugnt, jag känner Ulf Ekberg."

Armbåge i nacken, utburen över axeln.

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...