wonderwizard
Tjuvjägare
fan va folket på SH e roliga ibland, dubbelmoralens högborg.
synd om killen, försvara honom, bara för att man känner honom ? bullSHIT
visst, det är tragist att killen är död. alltid när yngre människor dör i förtid. synd om föräldrar & vänner.
men var det en idiotgrej killen gjort ? ABSOLUT utan tvekan.
tycker jag synd om killen ? Nä, inte det minsta
tycker jag synd om tjejen ? ja, för hon är passagerare & har lite svårt att påverka killen som körde.
tycker jag att polisen gjort fel eller rätt ? Polisen har ABSOLUT gjort rätt, iaf vad man kan läsa sig till. tycker jag att det är deras fel att killen dog, Absolut INTE.
kommer liknande situationer att få polisen att tänka om ? troligtvis, men förhoppningsvis inte bli avskräckta av att det KAN återupprepas.
kommer det hända igen ? UTAN TVEKAN
kommer folk på SH prata om det ? skiter björnen i skogen ?
synd om killen, försvara honom, bara för att man känner honom ? bullSHIT
visst, det är tragist att killen är död. alltid när yngre människor dör i förtid. synd om föräldrar & vänner.
men var det en idiotgrej killen gjort ? ABSOLUT utan tvekan.
tycker jag synd om killen ? Nä, inte det minsta
tycker jag synd om tjejen ? ja, för hon är passagerare & har lite svårt att påverka killen som körde.
tycker jag att polisen gjort fel eller rätt ? Polisen har ABSOLUT gjort rätt, iaf vad man kan läsa sig till. tycker jag att det är deras fel att killen dog, Absolut INTE.
kommer liknande situationer att få polisen att tänka om ? troligtvis, men förhoppningsvis inte bli avskräckta av att det KAN återupprepas.
kommer det hända igen ? UTAN TVEKAN
kommer folk på SH prata om det ? skiter björnen i skogen ?