I must hand it to him. Karln har humor!
Gissa vem.
http://gallery.izo.se/albums/elmia_2008/DSC_6928.jpg
IS är lite extra grädde på moset. Men inte helt nödvändigt för din fortsatta överlevnad.Vad har ni att säga om denna 70-200/4,0 L gluggen utan IS eller ska jag vänta tills jag har råd med IS??
Du har PMShit..
Du har PM
Fan, jag som tänkte köpa nytt objektiv.. nästan. Vart ett par Bowers & Wilkins 683or istället =)
Ljud är kul
Japp. Ljud är kul. Men Bowers & Wilkins gränsar på ljudbögande (audiofili är för suckers).Vart ett par Bowers & Wilkins 683or istället =)
Ljud är kul
fan MikkE, jag hade nog lagt 500 spänn på lite färg till väggarna.. hehe. (snygg tapet)
BAH! Jävla DJ-bås hemma eller? Nä du... Jag har smak och tycker om välljud (Även om dessa högtalare brummar på bra!). När lönen kommer blir det kanske ett köp på en NAD C272 effektförstärkareJapp. Ljud är kul. Men Bowers & Wilkins gränsar på ljudbögande (audiofili är för suckers).
Själv skulle jag vilja ha ett par lådor med dubbla 15" element och ett slutsteg på några hundra watt att ha hemma. Bara för att komplettera min Numark CDN-35 och Behringer VMX-1000.
IS är lite extra grädde på moset. Men inte helt nödvändigt för din fortsatta överlevnad.
Har du stativ så klarar du dig bra utan IS.
Sigma släpper snart ny zoom-bössa. Tycker du f/4,5@120mm och f/5,6@400mm är acceptabelt kan du vänta på tester av Sigmas nya 120-400.
Finns även 150-500 (5-6,3)
Riktigt prisvärt !
Shit nu fick man en till kandidat!
Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro
Ser ut & vara ruskigt bra.
http://www.cyberphoto.se/info.php?article=T70200C
Nae, inte något bås. Bara lite smågodis i ett kombirack bredvid soffan.BAH! Jävla DJ-bås hemma eller?
Brukar börja så... Sedan sitter du där med en anläggning för en halv mille och försöker förklara för någon kompis varför det är helt avgörande att du har lagt ut en månadslön på en 1m nätkabel.MikkE skrev:Jag har smak och tycker om välljud (Även om dessa högtalare brummar på bra!). När lönen kommer blir det kanske ett köp på en NAD C272 effektförstärkare
Brukar börja så... Sedan sitter du där med en anläggning för en halv mille och försöker förklara för någon kompis varför det är helt avgörande att du har lagt ut en månadslön på en 1m nätkabel.
Jag fick paket idagVad har hänt med alla andra har de inte vaknat upp ur dvalan, man vill ju veta lite uppdateringar i var mans/kvinnas utrustningsväska!
Nu är Sigman 70-300 såld så nu är det bara att skarap ihop pengar till annat.
Just nu lutar det år ett Canon 70-200 4L utan IS.
Börja med att titta här :
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=98533
Finns mkt att läsa och lära..
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari