Nästa objektiv för mig blir ett macro....
Nån som kan putta mig i rätt riktning så jag slipper rota igenom alla?
Sigma 150mm, Sigma 180mm och Tamron 90mm
Tackar tackar !
Kollar just på Canon EF-S 60/2,8
Verkar sjukt bra. Tyvär ett EF-S (för framtida bruk).
Ja, man kan säga "accidents do happen" med sån där mafioso dialekt snart.Aha. Du verkar ha haft en del problem med det där huset va?
Har redan batterigrepp. Canons original. Du har ju sett min kamera, kommer du inte ihåg det? Eller så kanske du inte såg det för att det satt ett litet objektiv i vägen.
Du...Hårdvara hit och hårdvara dit.. själv var jag på stranden och körde en fotosession igår kväll.
http://www.bitsize.se/gallery/people
Klicka på bild 1 (vatten och tjej i bikini)
CanonläckerHårdvara hit och hårdvara dit.. själv var jag på stranden och körde en fotosession igår kväll.
http://www.bitsize.se/gallery/people
Klicka på bild 1 (vatten och tjej i bikini)
Jag ska till o byta hus, är det lönt o köra på ett 450 eller ska man nöja sig med 400?
Det var ju egentligen inte nån ide o byta från 350 till 400 om jag minns rätt, men nu är mitt hus borta så det ska till ett nytt o köpa ett "riktigt" är det inte tal om. (Nä, jag menar inte nikon Roller.)
Det blir ett försäkringsärende så det kommer gå via en handlare..Ska det tvunget va nytt?? Har du tur kan du ju hitta begangnade 40d hus för ca 7000. Funderar själv på att beställa ett från hksupplies, ligger på 6300 med frakt inräknad! Har du otur får du betala tull och moms men jag har fått för mig att det inte gäller kamerahusen
Ska det tvunget va nytt?? Har du tur kan du ju hitta begangnade 40d hus för ca 7000. Funderar själv på att beställa ett från hksupplies, ligger på 6300 med frakt inräknad! Har du otur får du betala tull och moms men jag har fått för mig att det inte gäller kamerahusen
Du kan be dem skriva ned värdet, rejält...om man nu är lagd åt det hållet
Jag ska till o byta hus, är det lönt o köra på ett 450 eller ska man nöja sig med 400?
Det var ju egentligen inte nån ide o byta från 350 till 400 om jag minns rätt, men nu är mitt hus borta så det ska till ett nytt o köpa ett "riktigt" är det inte tal om. (Nä, jag menar inte nikon Roller.)
Jo, jag kikade på 1000D, men jag förstår inte varför dom ens släpper det huset?i valet mellan 400D och 450D faller jag för 450. Ska du ha mest kamera för pengarna skulle jag nog satsa på ett 40D.
Rent hus blir för ett 450D i pris 6500 kr cirkus och ett 40D för dryga 10000kr. Sitter du och ens funderar på 400D tycker jag du istället ska kolla in 1000D! Det ligger på dryg 5000kr och släpps i slutet av juli. I jämförelse med de andra ungefär en upphottad 350D för mycket vettig peng. Borde funka lika bra för dig.
Jo, jag kikade på 1000D, men jag förstår inte varför dom ens släpper det huset?
Hur fan kan 400 vara utgående efter så kort tid?Enkelt. 400D är utgående och 450D är för dyrt. De var tvungna att få ut ett hus i lågprissegmentet för att inte tappa för mycket till Nikon.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|