Boffen
Thank you very much
Det var mycket aktiviteter för lilla valpen idag så han somnade med tungan ute o ögat lite halft öppet. Som när husse varit ute o druckit för mycket
Min bror hoppade sin födelsepresent idag. jag vet att ett par av bilderna måste fixas till....men det kommer.
http://www.jkay.se/?p=218
Nice,
Den där varningstexten är inte att leka med
Njae.. det är lite tveksamt med den budgetmodellen.. men okejdå! Välkommen
Själv var jag ute och fotade lite wakeboard i söndags, det var ju alldeles för starkt ljus för att fota hojjar på Sturup.
Feeeeta pics:
http://www.toksurfa.com/fotodagbok/wakeboard-i-ringsjoen
Min nya EX580II fick jobba lite på kvällskvisten.
Tamronet är skönt.
Och det visade sig inte vara nå fel på det oxå.
Så det kan jag rekomendera.
Precis. Det är en nackdel, ganska så stor sådan tyvärr.MikkE: Sigman är väldigt fin! tyvärr inte en av deras EX modeller med HSM motor.
Tackar.Sjyssta bilder Esquire! Lite utfrätta på vissa små delar men det vet du nog om.
Tackar.
Japp. Jag vet. De tre första bilderna skyller jag på obarmhärtiga ljusförhållanden (fullt solsken med bakre delen av scenen i skuggan av ett hus). Att dessutom köra manuellt och försöka bedöma resultatet i det lilla fönstret på 350D (vilket knappt syns alls när solen är fram) var nästan lite väl spännande.
Märkte nu när jag fick mitt nya minneskort att fokus ligger lite fel. Ska maila tilll cyberphoto o se om jag får skicka in det igen. Dom är ju trots allt trevliga.
Jo, givetvis, det jag menade var att jag hade inte sett hur det betedde sig innan jag fick minneskortet då jag var helt utan.JAg tor att det är bättre om du skickar in kameran, minnes kortet har inget med hur kameran fokuserar...
Det är tur att det finns nättjänster där man kan jämföra priser med tanke på de prisskillnader som finns... Ibland är prisskillnaderna lite väl stora...
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|