Jag brukar inte gilla såna här "konvertera-till-svart-vitt-men-lämna-1-sak-i-färg"-bilder. Men jag tycker faktiskt att den här funkar. Vad tycker ni?
ett litet utkast på vad jag har haft för mig idag. Inget som är klart än men början ser ni.
Jag brukar inte gilla såna här "konvertera-till-svart-vitt-men-lämna-1-sak-i-färg"-bilder. Men jag tycker faktiskt att den här funkar. Vad tycker ni?
Tack självhähähä...hade det funnits en tjej här hade jag troligen plåtat Fine Art Nude istället!
Japp...rök. Ska presentera det färdiga materialet sen. En hel session som ska upp på väggarna i form av tavlor!
Får dessutom tacka Oas för en trevlig (rökig) kväll och många garv.
Tack själv
Det luktar fortfarande rök får bli uterummet nästa gång
Tack. En 1024 finns härSnyggt Oas! Solit svart bakgrund. släng gärna upp en stor version av samma bild. Helst 1024 bredd.
Jag vet att jag har läst den där artikeln i Digital fotografi men kom inte ihåg exakt hur dom gjorde det. Ballt blir det!
Njae, inte riktigt. Med lagermasken kan man välja om vissa delar av den effekt ett lager ger ska synas eller inte.Det var snack om en inverterad lagermask för ett tag sedan, antar att det är ett tomt lager som man penslar fram sin effekt på. Hur får man till detta, jag blir inte riktigt klok på det?
Det var snack om en inverterad lagermask för ett tag sedan, antar att det är ett tomt lager som man penslar fram sin effekt på. Hur får man till detta, jag blir inte riktigt klok på det?
Helst inte bredare än 800. Skärmen på mitt bärbara as klarar inte mer än 1024x768, så då kan jag inte se mera än bilden och måste scrolla om bilden är bredare än 800.Snyggt Oas! Solit svart bakgrund. släng gärna upp en stor version av samma bild. Helst 1024 bredd.
Helst inte bredare än 800. Skärmen på mitt bärbara as klarar inte mer än 1024x768, så då kan jag inte se mera än bilden och måste scrolla om bilden är bredare än 800.
Katten ser uttråkad ut.
Nä! Den spanar på 3 kråkor och är fokuserad men samtidigt cool.
Av nån schkum anledning fick jag Kopieringsapparatstillverkarens nyhetsbrev nyss. Det är iofs inte så farligt... det är bara att delete. Men jag måste säga att jag slogs av bilden som va bifogad!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |