OCH ligger betydligt bättre i handen än D3 med tyvärr...
Tycker du att D300/700 med batterigrepp ligger bättre i handen än D3?
Eller missförstod jag din senaste post?
OCH ligger betydligt bättre i handen än D3 med tyvärr...
@ Blue
Grattis till vinsten föressten. Jag gav faktiskt min 3-poängare till dig! Riktigt bra bild på temat
Det gäller ju att suga på sina femton minuter så länge som dom varar!
Blev lite inspirerad av alla produktbilder som visats här senaste veckan och testade lite själv.
(EDIT: Vet att den är lite suddig nere i högra hörnet, men har så mycket damm på sensorn att om jag kör på mindre bländare så blir det alldeles fullt av det på bilden)
Jag gillar kraftledningsstolpar. De är som smäckra skulpturer av fackverkskonstruktioner med de svepande ledningarna som är utkastade i landskapet.Jag kör med en simpel EOS 350D med orginalgluggar.
Det va en redigt skitig lins, men det är fixat nuJag gillar kraftledningsstolpar. De är som smäckra skulpturer av fackverkskonstruktioner med de svepande ledningarna som är utkastade i landskapet.
P.S. Om du inte har upptäckt det själv än så ser det ut som att du har smuts på sensorn. D.S.
Har du uppgraderat än?
Har en blixt 90 grader mot undelaget, men anledningen till att lite skugga hamnade framför var att jag hade en skärm snett ovanför/bakom för att bli av med blåsticket från en blå vägg som blixten "studsade" påSnygg ljussättning och lagom kontrast i mina ögon. Men putsa av sensorn så du kan köra med lite skönare skärpedjup. i värsta fall kan du gå längre ifrån och croppa lite
Hur har du ljussatt?
Är det nån i stockholm som har lust att gå en ljussättningskurs på City Studios?
Isf skulle vi kunna samla ihop några stycken och köra privat.
http://www.citystudios.se/
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |