Tack för tippset nu blev man ju som sagt tvungen att handlaIdag har cyberphoto CF 8gb Extreme Ducati Edition för 690kr...
Tur att man har SD annars hade man ju varit tvungen att handla
Det där såg ju kul ut! Det ser ju ut som att dom dels har fotat med blixt, och dels haft ISO1600, minst, eller fotat allt med en lite bättre web-kamera Du får väl helt enkelt fota med RAW, underexponera massor och fixa till i PS när du kommer hemÄr det någon som har provat & fota inomhus cross typ http://www.mxindoor.se som ligger i Vallentuna nu när nästan alla banor är stängda innan tjäle?
Undra om 70-200 f4L kommer bli för ljussvagt eller kommer Sigma 18-50 2,8 AF bråka?
Det där såg ju kul ut! Det ser ju ut som att dom dels har fotat med blixt, och dels haft ISO1600, minst, eller fotat allt med en lite bättre web-kamera Du får väl helt enkelt fota med RAW, underexponera massor och fixa till i PS när du kommer hem
Sånt funkar egentligen bara på hårddiskar, om jag inte missminner mig. Men det är möjligt att minneskort har samma struktur, dvs en lista på var alla filer ligger. Oftast är det bara ur den listan man tar bort filen, dvs ligger den kvar på disken. Leta reda på FileScavenger, det fixar fram bilderna åt dig!Tusan oxå
Har en liten Olympus digtalkamera med XD-kort.
När jag skulle ladda över bilerna (ca 150st) till datorn var alla bilder borta
Antagligen har nåt av mina barn lyckats komma åt kameran.
Kan jag på nåt sätt rädda tillbaka bilderna?
Har sett att det finns prg för massa pengar, men när jag inte är 100 på vad ungarna gjort, känns det surt & lägga ut en massa pengar på nåt man inte vet om det funkar.
Tips, please
Var det inte bara träning på tisdagar?Jupp, får la testa om jag hinner på lördag alt söndag!
Var det inte bara träning på tisdagar?
EDIT: Ang inomhusmx tror jag nog att du får köra på det ljusstarkaste du har... När jag fotar innebandy (med åttioelva miljoner lysrör) är det iso800-1000 f/2.8 och 1/200-320s som gäller. Det där kanske t o m är mörkare och inte lika mycket som reflekterar ljus. Så risken är att du får gå och köpa dig en 85/1.8 eller något... prova lite med en 50/1.8 om du har en sån
Tusan oxå
Har en liten Olympus digtalkamera med XD-kort.
När jag skulle ladda över bilerna (ca 150st) till datorn var alla bilder borta
Antagligen har nåt av mina barn lyckats komma åt kameran.
Kan jag på nåt sätt rädda tillbaka bilderna?
Har sett att det finns prg för massa pengar, men när jag inte är 100 på vad ungarna gjort, känns det surt & lägga ut en massa pengar på nåt man inte vet om det funkar.
Tips, please
Du har fattat rättVad är skillnaden mellan de objektiv som kallas Superzoom och Telezoom?
Jag fattade det som att man i superzoom har vidvinkel och bra zoom och i telezoom har du inte lika bra vidvinkel utan objektiv är mer ett rent zoomobjektiv.
Har jag fattat någorlunda rätt?
Du har fattat rätt
Perfekt!
70-300 DO IS USM?Ok, när ni ändå är inne på zoomar så passar jag på att fråga igen. Är ute efter en kompakt zoom ojb. Lite googlande visar Canon 70-300 och Sigma 70-300. Några andra tips? Har en EOS 400D.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|