Plåtade speedway på Malmö Motorstadion. första gånge så have mercy on me.
Det var fan inte helt lätt. Stundtals konstigt ljus och sen fick jag inte stå där jag ville. Då insåg jag att ett nytt tele bör införskaffas...
11 bilder finns HÄR
Tjusigt
Den svartvita? Båda är ju färgbilder som är bitvis svartvita.Svartvita, den "skabbiga" lacken blir lite fel på den andra.
Det är rätt. Man behöver alltid flera grejer i kameraväskan.Plåtade speedway på Malmö Motorstadion. första gånge så have mercy on me.
Det var fan inte helt lätt. Stundtals konstigt ljus och sen fick jag inte stå där jag ville. Då insåg jag att ett nytt tele bör införskaffas...
Jag smyger i kulissernaOT dig har man inte hört här på länge!
Fortfarande tacksam för tipset om canonforumet.
För att inte få grus och jord i stövlarnaNu när jag kollar på dina bilder så kom jag på en sak. Varför åker alltid speedwayförare med byxor som går utanpå stövlarna?
Men som de åker så riskerar ju byxbenen att fungera som trattar som leder upp grus och jord i byxorna.För att inte få grus och jord i stövlarna
Vad exakt är det du vill få bättre koll på?Vart kan jag lära mig mer om Vitbalans? Känner att jag måste läsa på för känner att jag har nollkoll ang detta.
Jag har en känsla av att Cyberphotos betyg inte är allt igenom objektivt satta. T.ex. så har de flesta av grejerna från Dörr antingen betygen "Bra köp" eller "Toppklass"En lite undran ang cyberphotos betyg mellan Kenko & Soligor 1,4X PRO Digital AF telekonverter så ger de Soligor toppklass men den är 1000:- billigare än Kenko som de bara ger bra köp?
7200kr plus frakt betalade jag för mitt EF 24-105/4L IS USM. Ett EF 24-70/2,8 L USM hade kostat ca 1000kr mera. Jag vet inte riktigt vad de ligger på nu, nypriserna har ju gått upp något rent löjligt under 2009*.Esq, vad betalade du för dit normal L-zoom?
Funderar på att köpa ett sånt innan 70-200
Tackar så mkt Esquire
Jo nu använder jag mest auto + moln men tror jag vinner mer på att göra det riktigt från början så kanske bilderna får ett lyft än vad de är idag.
Har plöjt igenom denna långa tråd ifrån början igen & är på sid 266. Det talades om litegrann om converter. Nån gång kanske jag kommer iväg till en bana & ekonomin tillåter inget fast 300 eller nåt sånt. Så jag funderade lite på telekonverters. Antar att man ska satsa på det bästa direkt men Canon,s egna 1,4x är så satans dyra så vad har ni att säga om Kenko AF Telekonverter 1,4x PRO300 Digital?
En lite undran ang cyberphotos betyg mellan Kenko & Soligor 1,4X PRO Digital AF telekonverter så ger de Soligor toppklass men den är 1000:- billigare än Kenko som de bara ger bra köp?
Tack på förhand igen.
Jo nu använder jag mest auto + moln men tror jag vinner mer på att göra det riktigt från början så kanske bilderna får ett lyft än vad de är idag.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|