Det är ju ett sporthojsforum, vi vill se motoroljaMååånga...
I början blev det en träff per 50 bilder men nu i går satte jag fem på raken. Övning har gett en färdighet att fixa många klockrena bilder med få antal exponeringar.
Nu ska det bara tas till nästa nivå och göra the no 1 pics av dem.
Vilket gör att olika vätskor, tillsatser, färger och ljus ska provas. Har ett gäng kontakter på Flickr som jag får dåkktet med inspiration ifrån.
Det är ju ett sporthojsforum, vi vill se motorolja
Jag gillade nog nummer 6 bäst.Var och kikade på winnerbäck ikväll. Kul att man fick ta med sig systemaren Så det blev mitt första försök till konsertfoto. Bra eller anus?
Jag gillade nog nummer 6 bäst.
Lite synd att bild 1 ser så överexponerad ut.
Annars så är det ganska kul när man går på konsert med alla som står med sina kompaktkameror eller kameramobiler. Med blixt på. Och ser så sura ut när de bara får med ett gäng bleka armar från de som står mitt framför.
Jag har både gått på och jobbat på fler festivaler och konserter än vad jag kan komma ihåg. Men har bara haft med mig en kamera vid ett par tillfällen. Tyvärr.
Det är inte att det existerar överexponering i bilden som jag tycker är synd. Det är snarare att mängden överexponering får det att kännas som att han står och juckar på en 10000w strålkastare.Ang överexponeringen gillar jag den riktigt mycket faktiskt. Det är en av de bilder jag är mest nöjd med. Alla bilder måste ju inte ha perfekta histogram
Var och kikade på winnerbäck ikväll. Kul att man fick ta med sig systemaren Så det blev mitt första försök till konsertfoto. Bra eller anus?
Det är inte att det existerar överexponering i bilden som jag tycker är synd. Det är snarare att mängden överexponering får det att kännas som att han står och juckar på en 10000w strålkastare.
Men smaken är ju som baken - olika.
Rockhoholic: Jättesnygga bilder. Håller dock med Esq om den första. Jag förstår vad du försökte göra men det funkar inte för mig heller. För överexponerad. Jag vet knappt vem Lasse är men han ser ut som en smutsig hippie.
Nice, mm f/2 körde du med 85mm eller?
Härliga bilder JKay och Rockoholic!
Nicke: Ska själv till HK om ett par dagar. Berätta gärna vart du skall köpa. Är det i Mongkok eller? Kan du kolla vad en 430EXII kostar? Har bestämt mig för att köpa antingen i HK eller här i Bangkok. PS, är du en gweilo blåser dom dig ändå Jag köpte ett icke-original batteri till min 400D i HK för ungefär ett år sedan och det har hållt bra. Har inte mätt exakt men märker ingen skillnad jämfört med original.
slingerbulten??
Har fått fingeravtryck på linsen nu. eftersom det är en kompakt är det lite svårt att komma till. Funkar det bra med tops utan att det blir repigt? Eller ska jag försöka med glasögonduk?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|