Diskutera Digital Fotografering här

Micke O

"osynlige mannen"
Gick med
14 Jul 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Yamaha FZS1000S
Jonathan skrev:
2062414 Okej.
Men usch så störande. Jag som var så nöjd med min kamera i övrigt :(

Hur får annat folk bra bilder inomhus då ? Med 10.000:- kameror ?

En bra blixt kostar mer än din kamera så var inte ledsen om det är svårt att få till bra resultat :)
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
Beställt:
1st 30D Hus
1st Sigma 100-300mm F4
1st Batterigrepp
1st Uv-filter
Pris! dryga 20 000 papp.
= Fattig.

Efter att ha läst om D200 och 30D kom jag fram till att det för mig inte gör nån skillnad på kameraval..Det blev mycket billigare med Canon också.
 

Micke O

"osynlige mannen"
Gick med
14 Jul 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Yamaha FZS1000S
twinner skrev:
2063230 Beställt:
1st 30D Hus
1st Sigma 100-300mm F4
1st Batterigrepp
1st Uv-filter
Pris! dryga 20 000 papp.
= Fattig.

Efter att ha läst om D200 och 30D kom jag fram till att det för mig inte gör nån skillnad på kameraval..Det blev mycket billigare med Canon också.

Nice. Hoppas dom hade 100-300 i lager. Jag väntade 3 månader och 10 dagar på min... Kan iofs vara så att Sigma låste leveranserna på gluggar med Nikonfattning och HSM i väntan på en fix/utredning om varför AF-ON knappen inte funkar som den ska på D200.

Köpte du kitet eller tänkte du köra utan "normalglugg"? Igår fick jag hem någon reklamDVD för 30D och rabatthäfte på Canontillbehör i brevlådan - om dom bara visste att jag konverterat till Nikon :hihi
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
Micke O skrev:
2063715 Nice. Hoppas dom hade 100-300 i lager. Jag väntade 3 månader och 10 dagar på min... Kan iofs vara så att Sigma låste leveranserna på gluggar med Nikonfattning och HSM i väntan på en fix/utredning om varför AF-ON knappen inte funkar som den ska på D200.

Köpte du kitet eller tänkte du köra utan "normalglugg"? Igår fick jag hem någon reklamDVD för 30D och rabatthäfte på Canontillbehör i brevlådan - om dom bara visste att jag konverterat till Nikon :hihi

Köpte från England, fanns i lager där..7500kr.
 

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I en blåvitt stad.
Hoj
En svart.
Micke O skrev:
2063715 Nice. Hoppas dom hade 100-300 i lager. Jag väntade 3 månader och 10 dagar på min... Kan iofs vara så att Sigma låste leveranserna på gluggar med Nikonfattning och HSM i väntan på en fix/utredning om varför AF-ON knappen inte funkar som den ska på D200.

Köpte du kitet eller tänkte du köra utan "normalglugg"? Igår fick jag hem någon reklamDVD för 30D och rabatthäfte på Canontillbehör i brevlådan - om dom bara visste att jag konverterat till Nikon :hihi

Var det några roliga kuponger då?
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
twinner skrev:
2063230 Beställt:
1st 30D Hus
1st Sigma 100-300mm F4
1st Batterigrepp
1st Uv-filter
Pris! dryga 20 000 papp.
= Fattig.

Efter att ha läst om D200 och 30D kom jag fram till att det för mig inte gör nån skillnad på kameraval..Det blev mycket billigare med Canon också.

Även om dryga 20 000 inte är att fnysa åt...kom du inte ganska billigt undan med tanke på allt du rabblade upp? Grattis :tummenupp
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
Nursey skrev:
2065381 Även om dryga 20 000 inte är att fnysa åt...kom du inte ganska billigt undan med tanke på allt du rabblade upp? Grattis :tummenupp


Jo man tjänade ju många tusenlappar:=)
Batterigreppet och filtret köpte jag på cyberfoto, mest bara för att jag kunde använda kreditkortet där:=) Dessutom så kommer det i morgon......Kul när kamerasakerna kommer om ca 2 veckor :huvet
Ha det i åtanke ni som ska köpa och sedan betala till IBAN konton, det tar ca 3-4 dagar för svenska banker att få över pengarna.
 

Mheel

Medlem
Gick med
16 Mar 2003
Ort
Kristianstad
Hoj
Ktm 520 EXC -02 Såld
twinner skrev:
2065456 Jo man tjänade ju många tusenlappar:=)
Batterigreppet och filtret köpte jag på cyberfoto, mest bara för att jag kunde använda kreditkortet där:=) Dessutom så kommer det i morgon......Kul när kamerasakerna kommer om ca 2 veckor :huvet
Ha det i åtanke ni som ska köpa och sedan betala till IBAN konton, det tar ca 3-4 dagar för svenska banker att få över pengarna.


Får man fråga var du beställde kameran och objektivet från??

//Mheel
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top