Spray skrev:2182915Man ska med andra ord dra ur proppen till garaget när man inte ska vara där.
Finns det nån slags slipmaskin som är batteridriven och som kan jämföra sig med en nätdriven vinkelslip i prestanda?
Spray skrev:2182915Man ska med andra ord dra ur proppen till garaget när man inte ska vara där.
Finns det nån slags slipmaskin som är batteridriven och som kan jämföra sig med en nätdriven vinkelslip i prestanda?
Norqen skrev:2182837ahh fan vad surt, lider med dig. Vart i luleå hände det?
lasse kongo skrev:2182893fan va trist!!!
men hur fick dom av skivlåsen? vinkenslip?
Craven skrev:2183062Min personliga fundering är att någon tagit sig in och öppnat så någon kunnat komma in med skåpbil eller liknande. Inte ett spår av varken lås eller depåstöd och kapell...
Homo skrev:2183110vilka luder.. jo kan ju upplysa om att om tjyvarna är lite sofisktikerade så har dom både elverk och hydrauliska klippmojänger med sej. då spelar det ingen roll vilka lås man har. personligen skulle jag montera dit lite gps lr liknande om jag seriöst ville ha kvar min hoj, o sen köpa ett nytt fint basebollträ
Craven skrev:2182730Måste avreagera mig lite!!! (med största sannolikhet läser personen inte detta)
Ditt j*vla as! Låt f*n mina grejer vara. Jag skall skinnflå dig med ett strykbräde om jag får tag på dig. Skall f*n sätta mig på balkongen med bössan och vänta...Ser jag dig eller någon som dig som försöker nånting knäpper jag dig på fläcken.........
Nu så...känns lite bättre eller inte. Anledningen till urladdningen? Blev av med min R6:a låst med dubbla skivbromslås. I ett låst flerbilsgarage. (jaja skulle ha låst fast den med en kätting värdig att ankra titanic med men det gjorde jag inte). Den/dom j*vlarna snodde kapellet och depåstödet med...Ingen är heligt numera. Idioterna blir fräckare och mervåghalsiga. Fan nu måste jag ta tag i försäkringsbolag och skit som kommer att tjafsa och inte kommer jag se röken av varken hoj eller pengar till en ny på hela sommaren. Vad fan skall jag göra i sommar nu då?! Ähhh nu skiter jag i det här dra åt helvete...
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|