Ditt pinsammaste fylleminne!

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Jag stukade axeln på en tjej när vi skojbråkade. Det var riktigt pinsamt att sen följa med henne till sjukan när personalen på sjukan trodde att jag hade slagit/misshandlat henne. Hennes "vi skojbråkade" var inte så övertygande.

Sen sa jag till farsans sekreterare på hans 50-årsfest i ryssland "I'm a cock in the Swedish army". Hade sekunden innan visat henne att vi svenskar oxå kan dricka sprit minsann :kocko

Min lilla peng
 

sismo

Motorpsyklist™
Gick med
25 Mar 2005
Ort
Trosa
Hoj
Hamas kom och sprängde den
Jag har en känsla av att de pinsammaste minnena, är de man ej kommer ihåg...
 

Mr.Dna

Slabanger
Gick med
21 Mar 2003
Ort
Malmö, Kirseberg
Hoj
Cbr 600f -99
finns för många men för att dra några snabbt.

Ett tag så fick jag för mig att alla de som rappade var nollor. det var JAG som var kung på att rappa. Ice cube och allt vad de heter kunde slänga sig i väggen, detta demonstrerade jag för folk ALLTID efter ett antal öl. Alla skrattade mest. kom först i efterhand på varför. Tilläggas bör att jag inte lyssnade på rap då utan tyckte mest det lät för jävligt. (har dock ändrat mig nu)

Senaste är väl den gångna helgen då jag fick för mig att jag kunde breakdancea. Slutade med att jag fortfarande har ont och ett väldigt stort blåmärke på höger höft och några spruckna blodkärl.

Men denna listan kommer fyllas på.
 

prise

Junkie
Gick med
25 May 2004
Ort
Västerås
Hoj
Gult ljudmonster!
Var något med "X är en slampa!" när hon satt typ två meter ifrån mig, hon har intr pratat med mig sen dess :rolleyes:
 

Belfrage

Prylbög
Gick med
13 Jun 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Honda CB..., Minimoto
hmm... jo det måste vart på ett hotell i danmark när jag slogs med alla, hoppade sönder en soffa och sa till den fräschaste tjejen i klassen att hon hade "fäta vader".
 

Coola Ola

Guest
Hånglade med en tjejkompis på en fest, i hennes sovrum, när hennes pojkvän var i rummmet bredvid. Jag har även spytt ner deras sovrum på en annan fest de hade.

Supit mig så full mig på en fest i gymnasiet att jag bl.a. satt och bankade huvet i bergvägg, bara för att uppleva den märkliga känslan av att det inte kändes, kraschade 2m rakt ner i sittbrunnen/nedgången till kojerna - över vindrutan - i en båt på vägen därifrån samt blev slutligen hämtad av min pappa.

Jag har gjort burn-outs (nåja...) och allmän buskörning runt kvarteret med mini-moton halv två på natten i kraftigt berusat tillstånd.

Plus en massa annat som jag inte kommer ihåg...
 

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Norrtälje
Hoj
stuntster
har gjort aldeles för mycket.. det pinsammaste är väl när jag var på en fest, stack in på toaletten och drar ner byxorna för att pissa men snubblar på dom, slår huvet i en vägg och däckar med byxorna nere. mycke folk som hade kameror med på festen märkte jag sen...

ett annat exempel är när jag skulle vakta ngns bruds handväska medans hon stack och pudrade näsan. jag passade på att beställa en öl till och står i baren och snurrar lite på handväskan då den råkar flyga iväg in i baren och slå sönder ett tiotal helrör... pysde därifrån lite snyggt - hörde inget mer från tjejen i fråga...

:fyllisar
 

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Norrtälje
Hoj
stuntster
en annan grej va ngn fest långt åt helvete där jag blev dyngrak och bestämde mig för att promenera hem (då pratar vi en sträcka skogås-täby)

tröttnar efter ett tag och fryser som fan så jag lägger mig i en sandlåda (en sån där blå man förvarar sand i för att sanda gatan) när jag vaknar och öppnar locket är det full marknad runtomkring, (jag är i skärholmen) folk kollade liiite konstigt på en nyvaken ingel som kryper ut ur lådan
 

Mie

Vart är solen?
Gick med
3 Jan 2005
Ort
Strängnäs
Hoj
Sålt den....
Ingel skrev:
en annan grej va ngn fest långt åt helvete där jag blev dyngrak och bestämde mig för att promenera hem (då pratar vi en sträcka skogås-täby)

tröttnar efter ett tag och fryser som fan så jag lägger mig i en sandlåda (en sån där blå man förvarar sand i för att sanda gatan) när jag vaknar och öppnar locket är det full marknad runtomkring, (jag är i skärholmen) folk kollade liiite konstigt på en nyvaken ingel som kryper ut ur lådan


Hahahaha... fy fan va jobbigt.... hehe
 

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gödeborg
Hoj
Hornet
Julafton 2002

efter en krogrunda var vi på efterfest hos X, frammot 4 tiden skulle Y gå hem.
Vi bor åt samma håll så jag hängde på...
Han var på besøk i stan och sov hos sina päron som har en bar i huset.
han frågade om jag skulle med in och smaka på hans julsnaps :)
Jag är ju inte den som är den...

nu till det roliga:

Så som jag mindes det: vi smakade snapsen, och tog ett par till. Han frågade om jag ville sova
på soffan och jag tackade Ja till erbjudandet.

Vad som hände: Vi drack i princip upp allt som fanns i baren.
Y däckade på toan och jag låg på i endast kallingar på køksgolvet.
Kläderna låg vikta i en PERFEKT høg brevid mig.
Kl 07.30 ca, kom Y's mor in i køket, då jag vaknar och går upp på
øvervåningen, lägger mig i hans lillasysters soffa, Tar en minimal trøja som täcke och tvärsomnar.

Y's mor kommer ifatt mig och lägger en filt på mig.
Då återfår jag medvetandet men vet fortfarande inte att jag legat i køket.
Sov kl 13 gick sen hem och sov till 08.30 på annandagen då jag skulle till jobbet...

skål på er... :öl
 

Kulgan

När Kulgan vurpar hårdnar asfalten...
Gick med
6 May 2005
Ort
Umeå
Hoj
Såld...letar nytt.
Detta hände för en 4 år sedan ca då man var 19-20 nåt :p
I skellefteå....staden som är kass....
Detta inträffar i januari nån gång...så det är kallt!

Börjar som en vanlig fest med en ca 8 stark och lite sprit...
Runt 23.00 är det utgång och jag är redan ordentligt jävla plakat.
Kommer in på krogen och går till baren där min tjejs bästa polare jobbar...hej hej säger jag och köper 2 6'or golden strike för halva priset...

KNallar runte lite mer där inne, köper mer sprit & öl för att sedan börja må lite halvkasst....så jag säger åt tjejen och polarna att jag tänkte dra hem...
Ja vänta där ute så kommer vi!
-Ok sa jag...

Jag väntade inte alls därute...
Har ett minne av att jag klättrar över ett staket och trillar ner i meterdjup snö, för att sedan kravla mig upp på vägen där jag blir liggande och ser bilar passera till höger och vänster...

Nästa del jag kommer ihåg är att jag ligger och sover på statoils toalett...
personalen har stått och knackat i 1 timme säger dom när jag till slut vaknar upp och kommer ut...

Drar sen från statoil...siktar mot älvsbacka fast det inte ens är rätt håll för att ta mig hem...

Fryser som satan efter allt gående utomhus....tar mig in i ett hyreshus där dom har ett gemensamt kök...äter lite frosties som står på bordet och faller sedan i koma....runt 09.00 morgonen efter vaknar jag av att en kille frågar vad jag sysslar med...-ingen aning sa jag.
Vill du ha skjuts hem frågar han.
Nej jag ska på stan svara jag...sen ville jag till vitberget för att åka lite bräda...

efter lite debatt skjutsar han hem mig.
Knackar på dörren hemma, tjejen är nu flyyyyg förbannad och jag får sova på soffan där jag vaknar upp till middagen....

Kanon! :tummenupp
 

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Ort
Norrort
Hoj
Daytona 675
Ett av mina pinsamaste minnen var på skolavslutningen i 1:an på gymnasiet. Alla skolungdommar samlades förr i tiden (innan ett knivmord satte stop för det) i en park som heter Nolhagaparken.

Runt tolvtiden på kvällen är jag helt väck och går runt och letar efter alla mina polare som är helt väck (dom hade visst gått hem). Irrar omkring och måste pissa. Ser ett stängsel som jag klättrar över. Där inne var ju inte en människa.

Efter avslutad pissepaus så sätter jag mig ner för att vila. Givetvis så däckar jag. Efter en stund vaknar jag av att jag släpas igenom hela parken framför ca 3-400 pers utav 2 poliser. Bakom mig går en polis till och även en framför.

Dom sätter mig i piketbussen, på golvet, och jag blir nerkörd till stationen. Jag var dock inte arton så socialen får köra hem mig. Ringer på hemma, för jag får inte upp nycklarna. Farsan öppnar dörren och säger; men vad är det här?! Jag sluddrar fram; det är scocialen, jag går och lägger mig nu...

Det pinsamma/ roliga i det här är att Nolhaga-parken är även en mindre djurpark. Stängslet som jag klättrat över var stängslet till STRUTSARNAS inhägnad. OCh det var där inne som polisen hade hämtat mig. Så nuför tiden är jag känd bland ganska många som "han som sover hos strutsarna"...
 

Mary

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2004
Ort
Utanför Gbg
Hoj
KTM 690 Duke
Mark skrev:
Jag stukade axeln på en tjej när vi skojbråkade. Det var riktigt pinsamt att sen följa med henne till sjukan när personalen på sjukan trodde att jag hade slagit/misshandlat henne. Hennes "vi skojbråkade" var inte så övertygande.

Tycker jag känner igen den storyn. Så går det när man går på bonnefest :lol
 

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Ort
Norrort
Hoj
Daytona 675
korvgubbe skrev:
...Ja, alla kan ju inte "tala med hästar" så det gäller att hitta sin grej!
:tummenupp :rofl
hehe precis. och det är ju ett rätt schysst indian-namn som skulle kunna komma ifrån vilken spagetti-western som helst :wiggle
 

Klingan

För kännedom!
Gick med
28 Jul 2004
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 625 SXC
17 år gammal, skolavslutning i 2:an i gymnasiet. Började dricka på mitt helrör vodka kl 8.20 på morgonen. Klämmde halva och sedan bar det iväg till skolan. Kommer inte ihåg särskilt mycket utom att jag är med på ett klasskort i fel klass. Fattar att ingen protesterade men jag har sett beviset på bild...

Tillbaka till lägenheten och fortsatte jobba på helröret. Nu var det stor fest med massa glada människor och alla har klätt upp sig. Efter att ha druckt mer än tillräckligt kännde jag att det var jävligt bråttom till toa för att prata med ulrik. När jag rundade hörnet in till toaletten mötte jag en tjej i klassen som var på väg ut. Tyvärr hamnade spyan mitt på hennes vita klänning... Jag brydde mig ganska lite utan fortsatte in på muggen och spydde som en gris...

Efter detta kände jag mig lite trött så jag bestämde mig för att det var en bra idé att gå ut för en nypa luft. Satte mig utanför ytterdörren till trappuppgången och somnade på 5 sekunder.

Jag vaknade av att någon stod över mig och frågade "hur står det till här". Såg att det var två poliser och jag försökte ställa mig upp. Balansen var väl inte den bästa så jag trillade rätt in i en buske. "Du får nog följa med oss till stationen." Tyckte det var lite surt att jag inte ens fick hämta mina skor.

Eftersom jag var under 18 ringde de ner farsan till stationen och han kom och hämtade mig. Var inte särskilt tuff när jag lallade ut till bilen i strumplästen. Somnade hemma kl 14.30 och sov till nästa dag.
 

Klingan

För kännedom!
Gick med
28 Jul 2004
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 625 SXC
Jag var på min kusins svensexa med mina ganska mycket äldre kusiner. På kvällen hamnade vi på krogen inne i stan. Jag märkte när jag skulle beställa att de hade instruerat bartendrarna att jag inte skulle betala något utan att mina kusiner bjöd på allt. Jag kommer inte ihåg hur många 6:eek:r jäger jag beställde in... Tillslut var jag så packad så jag inte fick spela black jack längre. Då tyckte mina kusiner att det var dags att sätta mig i en taxi hem. Ungefär där tog mitt minne slut.

Jag vaknade av att morsan och farsan stod i rummet och frågade om jag skulle kräkas mer. Då minns jag hur jag mitt i natten stod på knä i sängen och kaskadspydde, spottade och sedan la mig ner i allt och somnade. När jag vaknar igen senare nästa dag berättar mina föräldrar att de hittade mig sovande på diskbänken i köket och att de fick bära upp mig för trappan...
 

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Lund
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Midsommar ett år var en spännande historia. Va i Danderyd hos en skolkompis på en rätt liten och trevlig fest. Blir som många andra på festen dyngrak. E18 som går precis utanför är en trevlig sak. och någon säger "Streaka" och det lät som en mycket bra idé. Kommer tillbaka och hittar en vodka flaska med mycket kvar. Polarn och jag förser oss med varsin stor drink. Blir mer och mer dragen. Slutar naturligtvis med praktspya och tidighemgång (jämfört med de andra). Nattbuss. Somnar på den och vaknar av att spyan sitter i halsen, bara o sikta på närmaste papperskorg (jag sa sikta, inte träffa). Cykla hem sista 7 km. Gick rakt och fint... (med paus för ytterliga kaskader).

En annan gång när man vart ute (tagit det lugnt så är så gott som nykter) och kommer hem så ska man upp och väcka morsan (ja, jag bor hemma) så hon vet att man är hemma (läs inte tokdragen). Helt svart i päronens sovrum och när man ska närma sig sängen o väcka henne lite försiktigt så har nåt stjärnskott placerat en flyttkartong eller nåt annat skit på golvet. Blir naturligvis fälld av den och faller smidigt som en betongsugga. Föräldrarna flyger upp ur sängarna. Var svårt att övertyga de häftgt uppväckta päronen att man inte var medvetslöst full.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top