Ditt pinsammaste fylleminne!

i_fieL_good

HBB 2006
Gick med
28 Jan 2005
Ort
Uddevalla
Hoj
R6 -06
Nyår i Hemsedal för ett antal år sedan. För mycket sprit såklart. Minns inget av kvällen när jag vaknar nästa dag. Men en av polarna är helt skogstokig på mig. Tydligen hade jag lyckats öppna hans resväska, lägga en rejäl spya i den, sedan stängt den och gått därifrån som om ingenting hade hänt...
 

walleskydive

Speedoholic
Gick med
31 May 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
GIXXER 750-96
Fylle-"minne"?

"Ett"av dom kommer här,var ca 3v sen var och lyssnade på Ulf Lundell i Halmstad.Efteråt gick vi ut hamnade på ngn efterfest drack massor av Baccardi,full som ett ägg bergärde jag att få åka "hem",fick polarens nyckel satte mig i en taxi,men ångrade mig innan jag kommit hem.Full som satan bad jag taxichauffören att släppa av mig ngn stanns,och det gjorde han.Gick av somnade på en park bänk,snuten kom,jag vaknade;arg som fan,över att dom prioriterade "fyllon"istället för "riktigt bus"kallade konstapeln för"jävla-idiot jävel"+massa andra grejer som är värre,slutade med att han blev riktigt "kokt"och flög på mig med hand-bojjor och lättare polis brutalitet=fylle cell,gången innan jag var i Halmstad,blev jag också full som en "kratta"var på väg hem till syrran,gick åt fel håll,tappade orienteringen helt,frös.det lyste i en byggnad,fan va gott med lite värme,tänkte jag.Ryckte upp dörren,gick in och lade mig!.Plötsligt väcker ngn mig,"Farbror-blå"Jag,-Va faen gör ni här?Får ngra syrliga kommentarer.I bilen och till häcktet,misstänkt för olaga intrång.Får ett brev 1v senare "Åtalet nerlagt"phuuu....!Hade "knoppat"i en skola!!!!På en kateder....!Båda gångena har syrrans polare kommit och hämtat mig....lite skämmigt!
 

Blackninja

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Superfast
Vaknat upp med H&M:s flagga jämte mig. Det jämte stora torg i Halmstad ni som vet. Måste trott jag var spindelmannen.

Ramlat i Nissan när jag skulle pissa i mars månad, brrrrr

Sagt till några vakter att det inte var mitt fel att de inte kom in på polisskolan. Fick en omgång o cellen...

o lite annat trams :)
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top