Ditt pinsammaste fylleminne!

dobermagnus

FFF/ Farbror Frejs Fanclub
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
xr 600
Hultan skrev:
Jag menade att sånt har hög ballfaktor i den åldern..
ok jag misstog mig sorry :rodnar jag trodde bara du var en sån
*räddaren i nöden ,för flickor som är så små å hjälplösa å som behöver
en räddande verbal mascho kille som tror att han kan i sin vildaste fantasi
få ett ligg...typ* :rolleyes:
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Sofiiaa skrev:
Suck, skit i det då. Frågan var vilket som var ens pinsammanse fylleminne och det var mitt värsta eftersom att jag inte har haft så många. Det var inte så jävla farligt eller coolt. Så bara skit i det, jag börjar bli mer och mer irriterad på den här sidan för att de flesta killar har problem med att ta det jag säger seriöst, de bara flirtar med mig eller gör narr av mig.
Hehe, ta det inte så hårt, du är 16 antar jag eller, i den åldrern i alla fall, varför vill du verka äldre eller vill att andra skall ta dig för äldre? Jag var sån med när jag var 16, man skall vara sån när man är 16, stå på dig och fortsätt vara ung, du är det inte länge till!

Och angående trött på sidan.. Du lär dig.. det är är ett forum man kommer lära sig älska att hata.. Bitterljuvt som bara den.. :)

Menar inget illa..
Syns på vägarna :tummenupp
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
dobermagnus skrev:
ok jag misstog mig sorry :rodnar jag trodde bara du var en sån
*räddaren i nöden ,för flickor som är så små å hjälplösa å som behöver
en räddande verbal mascho kille som tror att han kan i sin vildaste fantasi
få ett ligg...typ* :rolleyes:

Hehe, skulle aldrig falla mig in..
Och föressten, när jag jag raggar så märks det inte... Dom fattar aldrig vad som hände :)
 

dobermagnus

FFF/ Farbror Frejs Fanclub
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
xr 600
Sofiiaa skrev:
Suck, skit i det då. Frågan var vilket som var ens pinsammanse fylleminne och det var mitt värsta eftersom att jag inte har haft så många. Det var inte så jävla farligt eller coolt. Så bara skit i det, jag börjar bli mer och mer irriterad på den här sidan för att de flesta killar har problem med att ta det jag säger seriöst, de bara flirtar med mig eller gör narr av mig.
ta det lugnt,lite skämt får du allt ta,det fick ju en annan göra i din ålder
när du blir lika gråhårig som en annan då får man ju äntligen privielegiet
att slå tillbaka å hämnas . :tummenupp :rofl :rofl
 

Sofiiaa

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2005
Ort
Borås
Hoj
Honda CB400N
dobermagnus skrev:
ta det lugnt,lite skämt får du allt ta,det fick ju en annan göra i din ålder
när du blir lika gråhårig som en annan då får man ju äntligen privielegiet
att slå tillbaka å hämnas . :tummenupp :rofl :rofl


Jag tål väl skämt och tar egentligen inte illa upp. Men det är lite irriterande.
Ni här i den här tråden är ju inte de enda kan jag säga, hehe. :tungan
 

dobermagnus

FFF/ Farbror Frejs Fanclub
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
xr 600
Sofiiaa skrev:
Jag tål väl skämt och tar egentligen inte illa upp. Men det är lite irriterande.
Ni här i den här tråden är ju inte de enda kan jag säga, hehe. :tungan
:7peta bara sexuellt frustrerade tonårshormoner som inte pallar skämt :fakta
:rofl
 

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Inte på fyllan men fortfarande pinsamt.

Vi har en svart 454ss pickup med tonade rutor, viperränder och utan ljuddämpare.

Jag skulle åka och tanka med den bilen på största bensinmacken mitt inne i stan. Givetvis drar man lite uppmärksamhet när man e tjej med en sån bil.

Jag tankar och tänker att det är lika bra att kolla oljan samtidigt. Jag ska gå förbi mellan den öppna förardörren på bilen och bensinpumpen fram till huven. På något sätt åker dörren upp längre än var den var innan, jag snubblar mot en 10 cm hög kant och ramlar handlöst baklänges samtidigt som jag försöker hålla mig kvar på fötterna. Ni kan ju tänka er hur det såg ut. :3freak

Lyckas inte utan ramlar över två fulla vattenkannor och bli dyngsur. Upp fort som fan och ser hur alla på macken asgarvar och polaren sitter vikt över ratten i sin bil och skrattar så han inte får luft. :rofl

Tar situationen som den är, börjar skratta så jag knappt kan stå själv, kollar oljan som jag skulle och tankar klart. Lite lagom pinsamt, men kul att man kan bjuda på ett garv!
 

Gabor

Guest
Emmi skrev:
Inte på fyllan men fortfarande pinsamt.

Vi har en svart 454ss pickup med tonade rutor, viperränder och utan ljuddämpare.

Jag skulle åka och tanka med den bilen på största bensinmacken mitt inne i stan. Givetvis drar man lite uppmärksamhet när man e tjej med en sån bil.

Jag tankar och tänker att det är lika bra att kolla oljan samtidigt. Jag ska gå förbi mellan den öppna förardörren på bilen och bensinpumpen fram till huven. På något sätt åker dörren upp längre än var den var innan, jag snubblar mot en 10 cm hög kant och ramlar handlöst baklänges samtidigt som jag försöker hålla mig kvar på fötterna. Ni kan ju tänka er hur det såg ut. :3freak

Lyckas inte utan ramlar över två fulla vattenkannor och bli dyngsur. Upp fort som fan och ser hur alla på macken asgarvar och polaren sitter vikt över ratten i sin bil och skrattar så han inte får luft. :rofl

Tar situationen som den är, börjar skratta så jag knappt kan stå själv, kollar oljan som jag skulle och tankar klart. Lite lagom pinsamt, men kul att man kan bjuda på ett garv!

Fan Emmi, du skulle ha letat på en hink eller kanna till, hållt masken å bara hält över dig, sen iskallt bara kollat oljan. tankat klart, hällt en hink till , hållit masken...

Bara för att du vet att du är en så het brud, det är stil... :7peta
 

KarlJohan

Hög fart utjämnar hinder.
Gick med
1 Nov 2003
Ort
Kungälv, Oskarshamn o överallt där i mellan.
Hoj
Husaberg FE 400 *såld men kommer en likadan till hösten*
Sofiiaa skrev:
haha, nja så farligt var det inte. Speciellt inte då. Pinsamt när de drar upp det hela tiden i nyktert tillstånd bara.


Edit: Tycker ni seriöst att jag verkar vara så fjortis? Och i så fall varför? :p

Nejdå, de tycker bara om att trycka ner dig för att du är så ung.

Men skit i dem, de menar inget illa.
 

Gula faran

Liten men snabb
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Staffanstorp
Hoj
zxr400
:corn rolig tråd... försöker komma på något o bidra med :va

...drabbas dock av mer eller mindre bra minnesluckor vid redig fylla :3freak
 

Fireblejd

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Ulricehamn
Hoj
Kommer snart
Midsommar -01. Stor fest i föräldrahemmet med lekar och överflöd av alkohol. Höjdpunkter från lekarna: Slå i spik i brädor, en himla trevlig lek som talar för sig självt. Man har ju som sig bör endast ett försök per man. Turen har kommit till den alltid mest tankade killen i gänget, som dock har ett jäkla bollsinne som man tror kan hjälpa honom. Han rusar fram till brädan och siktar oerhört ambitiöst...missar med en halvmeter och klappar istället till stenhårt rakt ner på stenplattorna som pryder vår uteplats, med resultatet att han vibrerar och hammaren står till. Nästa gren, irländsk julafton. Prestationen är under all kritik för de flesta, men en tjej i VITA byxor som är en riktig tävlingsmänniska tar sats och snurrar jääääävlar runt pinnen. När det ska bära iväg mot växling till nästa kamrat så tar hon sikte långt ut åt höger mot grannnens häck, och hamnar i vår 3x3m syrénbuske som står på vänster sida, på andra sidan en mindre häck som hon demolerar. De vita byxorna är inte längre vita, och hennes kväll slutar med att hon kaskadspyr på dass, samtidigt som hon tokgråter. Pojkvännen inser att det är läggdags vid 22-snåret, och så var det inte mer med det.

Kvällens bläcka står min alkoholdebuterande och tvåmeters barndomskompis för. De andra sadisterna i gänget ser sin chans att tanka upp denna kille något alldeles förskräckligt genom generös servering av 80/20-groggar och jägersnapsar under kvällen. Det bär sig inte bättre än att jag finner honom sittandes på toalettgolvet i källaren, med spyor över så gott som hela toaletten. Efter att han har suttit där några timmar följer jag honom de 150 metrarna hem där han sedan tar sig ett bad. Han vaknar upp ca 3 timmar senare av att han fryser något grönjävligt i badet, men lyckligtvis är han vid liv iaf.

Städningen dagen efter blev ett minne för sig. Toaletten nere luktade rôtna jordgubbar i en vecka efteråt. Det fanns t.o.m. rester kvar i ventilationen på dasset. Beakta att denna sitter väl över huvudhöjd. Imponerande!

Sista dagen på nollningen -02. Skippar förfesten och sitter istället kvar hemma och småpimplar lite till teven, då jag känner mig lite krasslig. Efter några timmar börjar man komma i stämning och bestämmer sig för att cykla de ca 2km in till studentkåren, vingligt men trevligt! Väl där förenas jag med berusade likasinnade vid god vigör. I vanlig ordning radar hela klassen upp sig längs baren och krökar till förmånliga priser och gör sig till allmänt åtlöje under kvällens gång. Själv minns jag att jag bedyrade min kärlek till åtminstone tre tjejer i klassen. (Blev en del jobbiga blickar i skolan veckan efter)

Då det är hög tid för hemgång bestämmer vi oss för att cykla i samlad trupp hemåt förorten. De få med bibehållet balanssinne sätter högsta fart mot efterfesten medan undertecknad kämpar för att hänga med i tempot. Naturligtvis var det en dålig idé redan från början och det slutar med att jag trasslar in mig i cykeln och synar ett snårigt buskage, med skrapsår och gröna/rivna kläder som följd. Väl hemma (efter att ha lett cykeln de återstående 1½ kilometrarna) så blir det platt fall strax innan sängkanten. Vaknar dagen efter och är frisk som en nötkärna!
 

Fireblejd

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Ulricehamn
Hoj
Kommer snart
Måste bara dela med mig av den klantigaste fylleincidenten i min släkt, och den står min far för.

Midsommar för några år sedan i Varberg. Efter en blöt kväll ska farsan knalla iväg mot sängen, och eftersom vi är Familjen Camping så bor han och morsan i husbilen strax intill stugan där festen äger rum. Nåväl, han knallar ut från stugan och ska bara passera några utemöbler och en häck innan han är framme vid husbilen. En sträcka på 10m. På något sätt lyckas han i sitt kraftigt överförfriskade tillstånd att vimsa sig in bland utemöblerna och trillar handlöst över en rejäl trästol. "Aj, det gjorde ju lite ont!", tyckte farsan. Jaja, men nu hägrar sängen, så han muddrar igenom häcken och kryper upp i slafen inne i husbilen.

Dagen efter vaknar hela stugområdet av att någon vrålar som ett sjölejon. Farsan har i sitt fall över stolen lyckats knäcka inte mindre än tre revben, vilket resulterar i en sjujäkla smärta så fort han rör sig. Dessvärre har gårdagens aktiviteter gjort sig påminda genom att väcka urinblåsan. Det är PANIK! Men i det tillstånd han befinner sig så kan han inte ta sig ner själv, och allra minst via en stege som är 20cm bred. Här ska man även beakta det faktum att min far vid denna tidpunkt väger ca 120 pannor och är 1.93 lång. Det blir till att kalla in de mest fysiskt förmögna männen i stugområdet för att genomföra en nedsäkning medelst bår, tillverkad av en styck större stege. Efter samlad ansträngning lyckas de under ackompanjemang av avgrundsvrål och ojjanden få ner farsan till marknivå där ovan nämnda behov uträttas.

Jag var SÅ stolt när de kom hem och förklarade varför han lät så konstigt.
 

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
tassen skrev:
Fan Emmi, du skulle ha letat på en hink eller kanna till, hållt masken å bara hält över dig, sen iskallt bara kollat oljan. tankat klart, hällt en hink till , hållit masken...

Bara för att du vet att du är en så het brud, det är stil... :7peta

Förstår inte riktigt idén med att blöta ner sig ytterligare...:confused:
 

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vedum
Hoj
Superduke och Nikon
Okej!...

Vi åkte upp till sälen... 10 killar, två stugor. Bodde i en länga med likadan stugor. Fyra stugor i varje kåk. I "min" bil åkte vi som skulle bo ihop. Vi kom fram, packade upp, tog några öl osv... Hittade en gammal damstrumpa i vår kåk också. Började bli lite lulliga och tänkte kila över och se vad de andra gjorde. Vi kom överrens om att de bodde två hus bort i högst upp till vänster (samma som vi fast två hus bort).

Tänkte vi skulle busa lite med de på skämt så jag tog med mig damstrumpan och en banan. Utanför så drog jag strumpan över huvudet och slet upp dörren och fram med bananen som en pistol och sade: (läs skrek) ERA JÄVLA DÅRAR! DET HÄR ÄR ETT RÅN när jag sedan tittar upp så står det en medelålders dam i bh och byxor två meter från mig, vettskrämd!

Polarna bodde visst tre hus bort...

Förklarade läget för kärringarna och de fick sig ett gott skratt, det fick även polarna i grannstugan när de fick höra detta, och de i min stuga också för den delen...
 

Gabor

Guest
1:
Midsommar , åland med hela hojklubben på plats, dricker brutalt snabbt ikapp å förbi. Ligger framför en bil å är mer än tankad i hjärnan.... mitt numera X, tar upp en flaska som ligger i gräset.... Va, har du druckit upp alltihop ??
----ööhhh, va, skulle ru ha då ? högljudd sluddrandes man fram ,till allas glädje på campingen. Hur tankad får man bli ?
2:
Födelsedags fest, jag å en kompis fyller år samtidigt. Allt som ska vara till tårtan läggs i sprit dagar innan. Tårtan preppas, groggar fixas, bålenblandas som ska sänka alla...
Först sänkt bir polarn, hängandes över ett altan räcke. Dagen efter undrar jag vad som ligger å skräpar på golvet vid altan dörren... Våra present tröjor vi fått under hurra rop på natten.

Vi hade tydligen bara torkat oss om munnen , knölat ihop å kastat dom efteråt...snyggt jobbat.

3:
Toklimmat på den snyggaste, trevligaste, bästa , smartaste tjejen på festen...
dagen efter vaknar i soffan, skit sur fd flickvän sitter å surar mitt emot.
Det ver henne jag limmat på, fattade inte att vi redan vart hop tidigare. hade tydligen sagt både det ena å andra om henne som X, det blev inte bra.. :huvet

4:
Hem efter motorfest med raggare å knuttar, hemkörd sprit i mängder. hittar inte dörren till entren till huset, irrar runt bland häckar å rabatter. Slutar med att jag ger upp, slår in källar glaset i dörren, får upp dörren innifrån, alla kläder åker av medans jag kryper å går. somnar på golvet bredvid sängen.
Vaknar av att grann frun skakar i mig å undrar vad fan jag håller på med....
5:
På jobbfest i Luleå, katastrof för fest, hotellrummet flödar av spritgroggar.
taxi beställt till alla. I väntn på taxi , småfajtas vi några stycken. Hög karate spark , byxor som spricker. Full som ett ägg försöker man övertala en snygg hotell tjej att sy ihop brallorna, halvnaken i receptionen.
tillslut inne på SAS globe, å diskot på Cleo,.. träffar race polare. nu används bardisken sån dragstrip. glasen yr, blött överallt. galna människor. jag försvinner in på herrarnas. I väntan på lugnet, blir det lugnt. Väcks av städerskan, 10 på fm. lyckad kväll.....

nä nu ska jag jobba igen.
 

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
tassen skrev:
3:
Toklimmat på den snyggaste, trevligaste, bästa , smartaste tjejen på festen...
dagen efter vaknar i soffan, skit sur fd flickvän sitter å surar mitt emot.
Det ver henne jag limmat på, fattade inte att vi redan vart hop tidigare. hade tydligen sagt både det ena å andra om henne som X, det blev inte bra.. :huvet


ROFL!!
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top