Ditt pinsammaste fylleminne!

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
Ingel skrev:
ska se vad jag hittar i arkivet - jo, var i Oslo förra sommarn. bilar dit med en polare under fredagen, och sätter oss när vi kommer fram på akers fästning och börjar förkröka. polarn hade druckit sedan karlstad så jag satsade allt för att hinna ikapp han, vilket jag lyckades med ganska bra. vi gör en barrunda på några pubar för att sen dra till någon hetare nattklubb. kommer till ngt ställe med en jättekö, men den tar sån jäkla tid att jag blir lite uttråkad och bestämmer mig för att surfa på en bil som glider förbi kön. hoppar upp på taket men ser att det sitter ett par blåljus just där jag tänkte stå. politimannen hoppar ut och börjar skrika på mig så förvånad kubbar jag iväg så fort jag kan längs med karl johan med en polititjänsteman 20 meter bakom mig. karl johan är det jättemycket folk på på en fredagkväll. jag drar runt några kvarter för att jag hoppas på att jag skulle kubbat från polisen lagom till jag kom tillbaka till stället där förhoppningsvis polaren hade hållt min plats i kön. när jag bara är 20-tal meter från stället så blir jag rammad av politibilen (märkar den inte ens förrens jag ligger med magen över motorhuven.) den andra politimannen kommer ikapp och slänger på ett par handklovar, sådär dom gör i alla filmer, medans kön förundrat kollar på.

sånt där ger ju en sån där åhnej-känsla, när man vaknar upp av att det är någon i en cell bredvi som skriker upprepat "nu schlepper ni ut mig, jag ids icke lengre!" och man kommer på vad man egentligen gjorde kvällen innan.



Hahaha ingel du är kung :Bugar :Bugar

mer!!
 

Sofiiaa

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2005
Ort
Borås
Hoj
Honda CB400N
Hånglade med en annan tjej i klassen, framför alla grabbarna. Våran klass består av 4 tjejer och 28 killar, så gissa om vi får höra det en hel del! Av 28(!!!) killar :p:D
 

dobermagnus

FFF/ Farbror Frejs Fanclub
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
xr 600
Sofiiaa skrev:
Hånglade med en annan tjej i klassen, framför alla grabbarna. Våran klass består av 4 tjejer och 28 killar, så gissa om vi får höra det en hel del! Av 28(!!!) killar :p:D
naägud allså hånglade du me en bru allså men gud allså.........................................................................................................................jag såg, jag kom ,jag njöt, :tuttar
 

Sofiiaa

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2005
Ort
Borås
Hoj
Honda CB400N
dobermagnus skrev:
naägud allså hånglade du me en bru allså men gud allså.........................................................................................................................jag såg, jag kom ,jag njöt, :tuttar


Det hade kunnat vara nåt dumt som man glömmer, men min klass drar ju upp det hela tiden :fyllisar :p
 

mickelin

Guest
.

Kom på att jag ochså har kört manlighetsrace på krogen, svepte 4 fyror absint det sista jag gör innan hemfärd. Enligt flickvännen kallade jag henne för mamma när jag kom hem....
 

dobermagnus

FFF/ Farbror Frejs Fanclub
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
xr 600
Sofiiaa skrev:
Det hade kunnat vara nåt dumt som man glömmer, men min klass drar ju upp det hela tiden :fyllisar :p
det är ju bara att säga att vara bi är ju dubbel glädje "bara riktat mot tjejer" :tummenupp
 

dobermagnus

FFF/ Farbror Frejs Fanclub
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
xr 600
Sofiiaa skrev:
Men det är jag inte faktiskt, det bara blev så då :fyllisar
:7peta jag undrar jag........den har man ju hört förr.. :hihi delad glädje är ju
dubbel glädje eller hur..
 

Piteå

f.d medlem i 4 H
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
Svart med trampor.
Jag har fått en bild skickad till mig som jag gärna vill glömma.

I vintras när vi var i fljällen en vecka då var det party hela veckan, särskilt sista kvällen.
Minns inte allt för mycket av den kvällen , har fått berättat ditt och datt , men det finns i alla fall en bild på mig när jag ligger på mina polares skoterkläder utanför toan med brallorna vid fotknölarna och en handen i kallingarna och sover. lagomt kul ,det finns även dokumenterat en hel del av vad som hände den kvällen på film.




Det hände en annan kul grej för några år sen ocskå, som tur var hände det inte mig utan en kompis.

Vi var ett gäng på fest hos en kompis i hälsingland och skulle sova hemma hos vår kompis som vi var och hälsade på.
men det blev inte riktigt så, utan vi träffade en trevlig kille på krogen och på nåt sätt så hamnade vi på efterfest hos han och somnade till slut en efter en, men på morgonen så saknas Per.
Pers skor står i hallen men ingen per. hmm :va
Per har i dyngfyllan mitt i natten vaknat och gått ut ur lägenheten som var på 3:e våningen och hamnat i samma lägenhet , fast på 2:a våningen där det bodde nån som vi inte alls visste vem det var och gått in och slängt sig på soffan i tron att han var i lägenheten på 3:e våningen, och där somnade han.

När han slår upp sina två blå ögon så ser han en tant som står och påtar i blommorna, och frågar henne, - Är du mamma??? (han trodde att hon var mamman åt killen som vi sovit hos) - Nä sa hon. hon trodde i sin tur att Per var en kompis till de som bodde där.

och Per börjar inse att han inte alls är i samma lägenhet som han trodde att han somnade i.

tur var i alla fall att han hamnade i en lägenhet med vänligt sinnat folk , han fick frukost och blev förevigad på kort, under tiden som vi letade och undrade var fan han tagit vägen. Vi hade sedan länge åkt från lägenheten på 3:e våningen och letat efter han.

Tils slut så ringde han från deras telefon och berättade var han var.

Det där skrattar vi åt än.
 

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Sofiiaa skrev:
Hånglade med en annan tjej i klassen, framför alla grabbarna. Våran klass består av 4 tjejer och 28 killar, så gissa om vi får höra det en hel del! Av 28(!!!) killar :p:D


Var det pinsamt? :confused:
 

Färnbo

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2004
Ort
Sala
Hoj
CRF 450 -09, SRAD Turbo -97, Gpz 1100 T -84
Ingel skrev:
en annan grej va ngn fest långt åt helvete där jag blev dyngrak och bestämde mig för att promenera hem (då pratar vi en sträcka skogås-täby)

tröttnar efter ett tag och fryser som fan så jag lägger mig i en sandlåda (en sån där blå man förvarar sand i för att sanda gatan) när jag vaknar och öppnar locket är det full marknad runtomkring, (jag är i skärholmen) folk kollade liiite konstigt på en nyvaken ingel som kryper ut ur lådan
,

Ja har bara läst hit, fast bättre än så här blir det nog inte.. :D :D :D
 

MiZou

Ny medlem
Gick med
7 May 2005
Ort
Eskilstuna
Hoj
Hojlös
Själv var jag i USA och jobbade som au-pair, hade bjudit hem en tjejkompis som var jäkligt snygg och jäkligt trevlig. Vi skulle sitta och dricka och ha trevligt på mitt rum, men efter ett tag tog drickat slut...liite lagom påverkad samlade jag mig och tågade ut mot min värdmorsa som satt och kollade på tv i en annan del av huset och frågade om hon hade mer sprit, vilket hon hade och försåg mig med...jag bar in grejorna och började dricka samtidigt som vi satt och pratade och lyssnade på musik och hade trevligt...sedan vaknade jag...

pigg som fan blev jag lite fundersam på vad som hade hänt och gick in till mitt gästrum där min kompis låg och sov, efter att ha druckit åtskilliga mängder hade jag bestämt mig för att börja leka stålmannen och hoppade omkring som fan där hemma, sedan hade jag gått på toaletten och blivit kvar där, till slut hade hon inte orkat vänta längre utan knackat på, dörren hade inte varit låst utan öppnades, där satt jag på toaletten, däckat helt och hållet och spytt ned hela badrummet, hon sa åt mig att fixa till lite så jag hade plockat fram lite handdukar och annat lämpligt och börjat storstädat där inne innan hon till slut hade fraktat in mig till min säng där jag ville vomera ytterligare på täcket och väggen...

jag fick sedan skjutsa hem henne, men vi fortsatte umgås men hade jäkligt kul åt minnet vilket även min värdmorsa hade!
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Som så många andra så åkte våran lilla klas på skolresa i 9:an, På väg ner till österike så åkte vi färgan över till tysklan...jag och en kille i klassen hade bestämt oss för att supa den andre undrebordet (smarta 16 åringar :rolleyes: ) Det sluta med fylleslag alla minnes förlust...en sak kommer jag ihåg dock.
När vi skulle ner till bussen för att kliva på den och åka av färjan så står vi och väntar på bussföraren (kom sist som alltid ) var på jag lägger armarna i kors och säger nu skiter jag i det här och lutar mej bakåt (vad jag tänkte vet jag inte själv) poängen är att det är oljigt jutgärn som golv där :3freak så en annan kille i klassen fick slänga sig för att ta emot lilla mej som helt klart sket i att de skulle göra mycke ont :rolleyes:
Senare när vi var vid tyska/österikiska gränsen fick jag och den kille jag skulle supa under bordet en hel del skäll, inte föstog vi varför vi ansåg att vi hade vara lugna :hihi tydligen lugn men väldigt högjuda...
En av tjejerna berättade då att vad som hade hänt när vi kom av färgan med bussen...lilla kakan somnade som en sten på sitt säte och när bussföraren skulle ut med allas pass saknades mitt :hihi en av våra lugnaste tjejer i klassen hade då frågat mej vart jag hade det...jag pekade på min väska å sa att de låg i lilla faket :lol det gjorde det inte...efter en bra stunds genomsök av min väska och runt om så slet hon tag i mej och slängde mej på golvet (japp jag hade massa fina blåmärken som bevis :lol ) och vart låg passet jo på sättet under mej :3freak i mitt otroligt nyktra tillstånd så hade jag glömt att jag lagt de synligt så jag skulle se det och lämna det till bussföraren när jag klev på igen...
Gissa om hon var sur en hel dag på mej för det där men det bota jag med att bjuda henne på :dricka :öl :lol
Men jisses vad ont i ryggen och ena sidan jag hade efter åt :3freak
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top