Ditt pinsammaste fylleminne!

Simp

King of the hill
Gick med
25 Apr 2004
Ort
Kristinehamn
Hoj
KTM 950 sm
Det bästa/värsta jag gjort var nog när jag kom hem efter en blöt kväll.. Hade precis bytt tandborste och inte slängt den gammla ännu. Logisk som man är när man är full kommer jag fram till att det måste gå snabbare att borsta tänderna med 2 tandborstar än en. Detta resulterar i att jag får för mycket att koncentrera mig på, jag välter. Eftersom vi hemma hos mig har en ganska liten toalett så slår jag huvudet i toasitsen, däckar och blir liggande på golvet. Vaknar i min säng blå i halva ansiktet och får vid frukosten reda på att mina föräldrar gemensamt burit ned mig till min säng efter att ha chock vaknat av smällen nnär jag dunsade i golvet.

Har även vaknat på en kompis toalett och upptäcker att jag brutit sönder spolmekanismen. den toaletten fungerar inte än idag..
 

wizlow

Ny medlem
Gick med
29 Jul 2005
Ort
köping
Hoj
yamaha rd350
inte roligt men endå ett fylleminne jag aldrig glömmer

va 14 bast och stod och tjafsade med vakterna dyngpackad utanför ett disco i västerås. tillslut så tröttnade dom väl och ringde polisen blir hämtad av dom och bokstavligen blåslangen i piketbussen. sen slänger dom in mig i fyllecell i västerås och låter mig sova ruset av mig och sen ringer dom farsan. innan farsan kom sa jag att jag funderade på att anmäla snuten för övervåld. fick då svaret gör det inte värre för dig en var det redan är.
hade ont i ryggen och o revebenen över 1 månad efter det där..
jag var 14 år. Troligen sveriges fegaste snutsvin

om jag skulle träffa den snuten på stan i ett obevakat ögonblick med ett järnrör eller en kniv så skulle jag inte tveka att ge han men för livet :fatta!
 

Sofiiaa

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2005
Ort
Borås
Hoj
Honda CB400N
Solid snake skrev:
Ja om man är en 17 årig tjej så är det typ jättepinsamt bah =)=)=) *rådnar* *fniszaj* :rodnar


haha, nja så farligt var det inte. Speciellt inte då. Pinsamt när de drar upp det hela tiden i nyktert tillstånd bara.


Edit: Tycker ni seriöst att jag verkar vara så fjortis? Och i så fall varför? :p
 
Last edited:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
ooo jag höll på att glömma.... :hoppa :hoppa :hoppa jag har vält en telefonkiosk i fyllan :crash fråga mej inte varför jag kommer inte ihåg.... :fyllisar
 

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Ingel skrev:
en annan grej va ngn fest långt åt helvete där jag blev dyngrak och bestämde mig för att promenera hem (då pratar vi en sträcka skogås-täby)

tröttnar efter ett tag och fryser som fan så jag lägger mig i en sandlåda (en sån där blå man förvarar sand i för att sanda gatan) när jag vaknar och öppnar locket är det full marknad runtomkring, (jag är i skärholmen) folk kollade liiite konstigt på en nyvaken ingel som kryper ut ur lådan

Sheezus!! Jag gick sträckan Lappkärrsberget -> Södermalm för några månader sen, då var jag fan så heller nykter. Men jag kom fan hela vägen... Gick genom city kvällen grekland vann md, shit, jag visste inte varför dom la beslag på hela sergelstorg, känndes helstört.. God damn!

I helgen var jag bakis i två dagar, dels på lördagen då vi hade fördelsedagskalas för min 50-åriga mamma, mindre lyckat, och dels på söndagen. Vid 19-tiden på söndagen började det släppa...

I fredags var jag nämligen på inflyttningsfest, och kom senare än dom andra. Polaren som var ganska grundad menade att det var skitsmart om inte vi bytte öl, eftersom hans var 7.2:eek:r, å då skulle jag komma ikapp på riktigt. Men vi inte bara bytte, jag drack typ utav bådas öl hela kvällen... Hade själv med mig 8a danska pilsner, alla tog slut... Plus en jävla massa 7,2:eek:r. Usch usch!!!

Iallafall, inte så pinsam historia, men den är så aktuell för mig iallafall.. :)

Så iallafal begav sig folk ut, och jag med tre tjejer beger oss mot båten Patricia... Står i kön, förlorar kontakten med brudarna, klättrar upp på ute terassen, schnackar med en snubbe, märker att jag måste fan dra därifrån. Det tråkiga var att jag bara varit där max 10-20min och inträdet låg på en hundring!! Jaja, ut kommer jag iallafall... Sen - svart - sen - i sängen klockan 0900 letandes efter mobilen eftersom jag hade jour, hehe... Tur att dom inte behövde mig... Och när jag ska resa på mig för att klä av mina kläder som luktade spya, och stänga fönstret å persiennerna så höll jag på att dratta ut ur fönstret typ, jag var dyngrak fortfarande... Öööööööööäääääää!!!! :död


Edit: Iallafall, jag hittade när jag sen vaknade på riktigt vid 14-tiden en mugg i fickan, med kopps motiv, alltså filmen kopps... Skitcool mugg, men varihelvete har jag hittat den lixom?!?!? :3freak
 

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Titta va fina dom är, mina favvomuggar.. Båda är oskulder än så länge... :p
 

Bifogat

  • muggarna.jpg
    muggarna.jpg
    57.8 KB · Visningar: 57

Easy_Mike

Återfallsknutte
Gick med
16 Apr 2005
Ort
Göteborg
Hoj
-00, Suzuki GSX750
Ingel skrev:
en annan grej va ngn fest långt åt helvete där jag blev dyngrak och bestämde mig för att promenera hem (då pratar vi en sträcka skogås-täby)

tröttnar efter ett tag och fryser som fan så jag lägger mig i en sandlåda (en sån där blå man förvarar sand i för att sanda gatan) när jag vaknar och öppnar locket är det full marknad runtomkring, (jag är i skärholmen) folk kollade liiite konstigt på en nyvaken ingel som kryper ut ur lådan

denna var fan det bästa jag läst någonsin....
helt sanslöst fanimej
 

Easy_Mike

Återfallsknutte
Gick med
16 Apr 2005
Ort
Göteborg
Hoj
-00, Suzuki GSX750
Ingel skrev:
ska se vad jag hittar i arkivet - jo, var i Oslo förra sommarn. bilar dit med en polare under fredagen, och sätter oss när vi kommer fram på akers fästning och börjar förkröka. polarn hade druckit sedan karlstad så jag satsade allt för att hinna ikapp han, vilket jag lyckades med ganska bra. vi gör en barrunda på några pubar för att sen dra till någon hetare nattklubb. kommer till ngt ställe med en jättekö, men den tar sån jäkla tid att jag blir lite uttråkad och bestämmer mig för att surfa på en bil som glider förbi kön. hoppar upp på taket men ser att det sitter ett par blåljus just där jag tänkte stå. politimannen hoppar ut och börjar skrika på mig så förvånad kubbar jag iväg så fort jag kan längs med karl johan med en polititjänsteman 20 meter bakom mig. karl johan är det jättemycket folk på på en fredagkväll. jag drar runt några kvarter för att jag hoppas på att jag skulle kubbat från polisen lagom till jag kom tillbaka till stället där förhoppningsvis polaren hade hållt min plats i kön. när jag bara är 20-tal meter från stället så blir jag rammad av politibilen (märkar den inte ens förrens jag ligger med magen över motorhuven.) den andra politimannen kommer ikapp och slänger på ett par handklovar, sådär dom gör i alla filmer, medans kön förundrat kollar på.

sånt där ger ju en sån där åhnej-känsla, när man vaknar upp av att det är någon i en cell bredvi som skriker upprepat "nu schlepper ni ut mig, jag ids icke lengre!" och man kommer på vad man egentligen gjorde kvällen innan.

jag har psis ändrat mig...
vi har en ny vinnare... :rofl :lol

fan..jag vill festa i ditt sällskap :fyllisar
måste ge minne(men) för livet.
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
dobermagnus skrev:
naägud allså hånglade du me en bru allså men gud allså.........................................................................................................................jag såg, jag kom ,jag njöt, :tuttar
16 år....
 

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Norrtälje
Hoj
stuntster
Easy_Mike skrev:
jag har psis ändrat mig...
vi har en ny vinnare... :rofl :lol

fan..jag vill festa i ditt sällskap :fyllisar
måste ge minne(men) för livet.


hehe, det va den finaste komplimang jag någonsin fått :pannkyss

allvarligt, det är inte så jättekul att festa med mig eftersom man oftast tappar bort mig vi 11-snåret. :fyllisar
 

MikkE

Guest
Jaha. Då slår jag till med en rackare då.

Detta hände när jag gick i 2:an på gymnasiet och en tjejpolare fyllde 18 år. Självklart ska detta firas rejält då man inte har partajjat under en längre tid. Då jag inte hade någe öl på lager så fick jag gott nöja mig med min Absolut Vodka som jag blandade ut med apelsinjuice (inte gott). Nåja, jag tar bussen till plejset och träffar alla andra. 'Här ska festas!' skriker jag och klampar in i huset med mina fulla PET-flaskor. Sätter igång på stört och jag mår bara bra. Polare, chips, sprit och musik, kan inte bli bättre!
Kvällen tickar mot midnatt och nu är jag dragen... rejält dragen! Jag börjar känna mig lite illamående och tycker nog att det är bäst att gå ut för att kräkas lite. Javisst, ner i doggystyle pose och hulkar... Det blev sju rejäla pizzor på marken och det känns lite lite lite bättre nu. Kallt var det också. Nåväl, jag tycker att det är dags för mig att ta bussen hem nu, jag ska ju faktiskt jobba kl 10.00 inne i stan på Mc Donald´s Regeringsgatan (Jag bor i Vallentuna. Tar ca en timme till jobbet komunalt)
Väl hemma runt 03.00 är jag fortfarande aspackad ställer jag klockan på 08.00 och kastar mig i sängen för att sova. Det snurrar. Fy fan va det snurrar. Jag mår illa. Måste kräkas igen. Fan också! Sängen är för bred (140cm) för att jag ska hinna till kanten för att kräkas.. IGEN! Vänder mig om och lägger biffen på kudden. "Va fan... vad är detta? Jeffla schkhiiit." Micke har vaknat upp nu och märker att jag har somnat i spyan med huvudet och tycker att "Fy fan va äckligt!" Måste kräkas igen. Gör det på kudden en gång till och stapplar mig till duschen. Står och duschar mig i över en timme (tror faktiskt att jag somnade ståendes en stund), tar med mig mobben och lägger mig sedan i soffan. Farsan kommer ner och undrar vad jag gör. "Jag haar schpytt i scheengen". Han fixar det och jag vaknar sedan av att mobilen tjuter, jag går upp, gör i ordning mig lite, äter nånting. Är fortfarande full.
Kommer sedan in på jobbet för att jobba till kl 18.00, nu har jag börjat nyktra till..
:)
 

Sofiiaa

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2005
Ort
Borås
Hoj
Honda CB400N
Hultan skrev:
Jag menade att sånt har hög ballfaktor i den åldern..


Suck, skit i det då. Frågan var vilket som var ens pinsammanse fylleminne och det var mitt värsta eftersom att jag inte har haft så många. Det var inte så jävla farligt eller coolt. Så bara skit i det, jag börjar bli mer och mer irriterad på den här sidan för att de flesta killar har problem med att ta det jag säger seriöst, de bara flirtar med mig eller gör narr av mig.
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
Sofiiaa skrev:
Suck, skit i det då. Frågan var vilket som var ens pinsammanse fylleminne och det var mitt värsta eftersom att jag inte har haft så många. Det var inte så jävla farligt eller coolt. Så bara skit i det, jag börjar bli mer och mer irriterad på den här sidan för att de flesta killar har problem med att ta det jag säger seriöst, de bara flirtar med mig eller gör narr av mig.


de e bara o se bort för de du inte vill se :tummenupp
finns mycket bra o vissa dåliga saker men jag väljer o se dom bra :)

sen ska du inte ta allt allvarligt då mycke missuppfattas på nätet :3freak
 

flipm0de

Radical Riders
Gick med
30 Apr 2004
Ort
Lund
Hoj
.
Ingel skrev:
en annan grej va ngn fest långt åt helvete där jag blev dyngrak och bestämde mig för att promenera hem (då pratar vi en sträcka skogås-täby)

tröttnar efter ett tag och fryser som fan så jag lägger mig i en sandlåda (en sån där blå man förvarar sand i för att sanda gatan) när jag vaknar och öppnar locket är det full marknad runtomkring, (jag är i skärholmen) folk kollade liiite konstigt på en nyvaken ingel som kryper ut ur lådan


hahahaha du är min idol :D
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top