Ditt pinsammaste fylleminne!

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Norrtälje
Hoj
stuntster
Anton_Ljunghusen skrev:
Ingel, ge oss mer :Bugar :Bugar

ska se vad jag hittar i arkivet - jo, var i Oslo förra sommarn. bilar dit med en polare under fredagen, och sätter oss när vi kommer fram på akers fästning och börjar förkröka. polarn hade druckit sedan karlstad så jag satsade allt för att hinna ikapp han, vilket jag lyckades med ganska bra. vi gör en barrunda på några pubar för att sen dra till någon hetare nattklubb. kommer till ngt ställe med en jättekö, men den tar sån jäkla tid att jag blir lite uttråkad och bestämmer mig för att surfa på en bil som glider förbi kön. hoppar upp på taket men ser att det sitter ett par blåljus just där jag tänkte stå. politimannen hoppar ut och börjar skrika på mig så förvånad kubbar jag iväg så fort jag kan längs med karl johan med en polititjänsteman 20 meter bakom mig. karl johan är det jättemycket folk på på en fredagkväll. jag drar runt några kvarter för att jag hoppas på att jag skulle kubbat från polisen lagom till jag kom tillbaka till stället där förhoppningsvis polaren hade hållt min plats i kön. när jag bara är 20-tal meter från stället så blir jag rammad av politibilen (märkar den inte ens förrens jag ligger med magen över motorhuven.) den andra politimannen kommer ikapp och slänger på ett par handklovar, sådär dom gör i alla filmer, medans kön förundrat kollar på.

sånt där ger ju en sån där åhnej-känsla, när man vaknar upp av att det är någon i en cell bredvi som skriker upprepat "nu schlepper ni ut mig, jag ids icke lengre!" och man kommer på vad man egentligen gjorde kvällen innan.
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Ingel skrev:
ska se vad jag hittar i arkivet - jo, var i Oslo förra sommarn. bilar dit med en polare under fredagen, och sätter oss när vi kommer fram på akers fästning och börjar förkröka. polarn hade druckit sedan karlstad så jag satsade allt för att hinna ikapp han, vilket jag lyckades med ganska bra. vi gör en barrunda på några pubar för att sen dra till någon hetare nattklubb. kommer till ngt ställe med en jättekö, men den tar sån jäkla tid att jag blir lite uttråkad och bestämmer mig för att surfa på en bil som glider förbi kön. hoppar upp på taket men ser att det sitter ett par blåljus just där jag tänkte stå. politimannen hoppar ut och börjar skrika på mig så förvånad kubbar jag iväg så fort jag kan längs med karl johan med en polititjänsteman 20 meter bakom mig. karl johan är det jättemycket folk på på en fredagkväll. jag drar runt några kvarter för att jag hoppas på att jag skulle kubbat från polisen lagom till jag kom tillbaka till stället där förhoppningsvis polaren hade hållt min plats i kön. när jag bara är 20-tal meter från stället så blir jag rammad av politibilen (märkar den inte ens förrens jag ligger med magen över motorhuven.) den andra politimannen kommer ikapp och slänger på ett par handklovar, sådär dom gör i alla filmer, medans kön förundrat kollar på.

sånt där ger ju en sån där åhnej-känsla, när man vaknar upp av att det är någon i en cell bredvi som skriker upprepat "nu schlepper ni ut mig, jag ids icke lengre!" och man kommer på vad man egentligen gjorde kvällen innan.

haha

vad får man för replissalier i Norge av att åka polisbil på taket?
 

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Östersund
Hoj
GSXR1100 och en jeffla snöskoter, en grön.
Ja, detta hände första gången som jag hade fått tag i ett helrör Whisky från bolaget (Lord Calvert) jag var 16, en polares brorsa hade köpt ut åt oss. Förutseende som man var så hade man tappat upp helröret på 2 kvartingar hemmavid innan själva festandet skulle börja. Polarn kom och hämtade mig med bil, då nånstans kom snilleblixten. JAG VET, jag tar med BÅDA kvartingarna (smart eller hur) sagt o gjort, den ena förpassas till handskfacket på sciroccon och jag korkar upp den andra då jag sätter mig i bilen på väg mot Brunflo för att hämta upp polarns ragg (2 mil hemmifrån) Väl i Brunflo är såklart kvartingen slut och jag korkar resolut upp den andra på väg från Brunflo till festen, som skulle hållas hemma hos en tjej som jag var extremt sugen på. Ja som alla räknat ut så är jag ganska nära grottstadiet nu :fyllisar Vi kommer iaf nästan till festen, polarn kör av vägen (det var extremt halt med svallis + regn den dagen) när vi ska köra in på hennes gård. Rakt in i en hästhage med Sciroccon, fullastad med fulla fjortisbrudar och oss två (vilken syn). Jaja skitsamma tänker vi, polarn lämnar bilen på åkern, vi traskar återståeende 100m upp til hon som har festen. Fullt med folk givetvis den ena fullare än den andra. Jag blir iallafall så pass full så att jag måste gå och spy, lång HAL och BLÖT nerförsbacke till hennes föräldrars hus (närmaste toalett, fattar inte varför jag inte kunde spu i en buske). Givetvis sätter jag mig på arselet och glider som ett kolli nerför backen, färden slutar resolut mot dörren på en Volvo Duett och jag sitter fast med benen under skitet :hihi Kommer tillslut loss och kryper in i hennes pärons hus och in på toa (tror såklart at ingen hört mig) Sätter mig på toa (smart va) Gissa vad som händer, jo jag spyr och spyr och formligen tömmer hela mitt maginnehåll + moms på GOLVET. Ungefär då sveper en lokal dumfront in, jag bestämmer mig för att torka upp med vad som finns tillgängligt, dvs toappapper och handdukar samt att försöka spola ner dessa i toan med totalstopp som följd och allt jävla avloppsvatten kommer rusande upp ur toan och ut på golvet. Resultat, hennes farsa är skogstokig och var tvungen o renovera hela badrummet pga vattenskador.

Hoppas nån orkade läsa, tillägas bör att jag hade ingen chans på henne nåt mer sen, kanske ni redan förstått. Historien är preskiberad nu iaf :3freak
 

Svanen

Psykos Pilot
Gick med
1 Feb 2004
Ort
Skaraborg - Kvänum
Hoj
Ingen just nu
Jag hade en jäkligt lyckad midsommar iår :)

Det hela började med sill och snaps på eftermiddagen, snappsen bestod av skitäcklig importsprit. Billig var skiten iallafall :rolleyes:

Drog sen in till Smögen efter lite om och men. Där börjar jag bråka med min flickvän, jag var aspackad och trodde att hon var detsamma. Det var hon inte :gnissla

Resten av kvällen är lite suddig, drog nog mest runt på bryggan.

Det roliga är att runt 02:30 tiden mår jag lite halvkasst och dom andra vill också hem. Jag och min flickvän pratar lite och blir vänner igen och sen ber hon mig hålla hennes väska medans hon går och pissar. Visst svarar jag och lägger väskan framför mig.
En sekund senare är jag 200 meter bort och brottas med nån inföding som skulle låna ut en tändare till mig, mot att vi brottades. Han vann brottningen :rolleyes:

Vi kommer senare hem och min flickvän frågar, Vart är min väska?
:banana
 

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Kommer inte på nåt direkt, men det finns säkert pinsamma saker som har hänt.

Ni får garva åt Zeb lite istället, för han lär inte skriva det här här: :D

Zeb sov hemma hos mej (och mina föräldrar, bodde hemma då) en natt efter krogen. Pappa var uppe när han kom hem så Zeb började prata med honom lite. Efter ett tag så tog han upp fjärrkontrollen till TVn och sa till pappa att han tyckte att pappa hade köpt en snygg mobiltelefon. :3freak :rofl

Pappa garvar fortfarande åt honom när de träffas, var nog ca 4 år sen det hände nu.
 
Last edited:

Klingan

För kännedom!
Gick med
28 Jul 2004
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 625 SXC
Emmi skrev:
Kommer inte på nåt direkt, men det finns säkert pinsamma saker som har hänt.

Zeb sov hemma hos mej (och mina föräldrar, bodde hemma då) en natt efter krogen. Pappa var uppe när han kom hem så Zeb började prata med honom lite. Efter ett tag så tog han upp fjärrkontrollen till TVn och sa till pappa att han tyckte att pappa hade köpt en snygg mobiltelefon. :3freak :rofl

Pappa garvar fortfarande åt honom när de träffas, var nog ca 4 år sen det hände nu.

Är det inte egna fylleminnen man skall bjuda på? :mattias

(Det var dock en j***t kul historia :lol )
 

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
Ingel skrev:
en annan grej va ngn fest långt åt helvete där jag blev dyngrak och bestämde mig för att promenera hem (då pratar vi en sträcka skogås-täby)

Tröttnar efter ett tag och fryser som fan så jag lägger mig i en sandlåda (en sån där blå man förvarar sand i för att sanda gatan) när jag vaknar och öppnar locket är det full marknad runtomkring, (jag är i skärholmen) folk kollade liiite konstigt på en nyvaken ingel som kryper ut ur lådan

Nåt liknade har jag gjort, jag gick hem från en fest, bara det att jag gick åt helt motsatt riktning mot hem (fast jag tyckte att det var vägen hem).
Sen blev jag hemskt trött när jag gått nån timma så jag satte mig under en gran och somnade.
Vaknade sen av att det var förbannat kallt (säkert 4 timmar senare) och att man hade ont i huvet, fattade först inte var jag var alls, det var lindrigt roande att gå hem en halvmil extra när man mådde piss.

Det var iofs inte generande eftersom ingen egentligen såg mig.
 

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
FZR 1000T -91
prulle skrev:
för den som orkar läsa denna långa ...

Jag ville verkligen läsa, men jag pallade inte mer än hälften.
Skrev du på fyllan också? :tungan

Skämt å sido, lite radbrytningar och punkter, sen gör jag ett nytt försök.

:tummenupp
 

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Östersund
Hoj
GSXR1100 och en jeffla snöskoter, en grön.
Silwer skrev:
Fast du vet att det är en 75a som ryms på 2 kvartingar va? en liter är mer än så.


Ett helrör är för mig 75 cl, fanns inte litersflaskor på bolaget vid denna tidpunkt (1991)
 

akerstrom

Ny medlem
Gick med
30 Apr 2005
Ort
Linköping
Hoj
Ingen
Tihi... En polare som är lite lagom "salongsberusad" (egentligen rätt full) sitter och snackar i telefon med en tjej, varpå kompis nr.2 frågar:
-Vem snackar du med?
Kompis nr.1 svarar:
-Inte snygga Elin utan hon den andra...

Haha.. hon blev inte helt glad :rofl

Hade tyvärr ingen bättre att bjuda på :tungan

Men skål iallafall :fyllisar
 

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Avesta
Hoj
Mellan två hojjar just nu
An3Azz skrev:
Ett helrör är för mig 75 cl, fanns inte litersflaskor på bolaget vid denna tidpunkt (1991)
Det lär väl iallafall gå åt 3 kvartingar(25cl) för att tömma en 75:a?
 

r matte

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2003
Ort
sätrabrunn
Hoj
husqvarna 51:a. Susuki gsx 400 83:a
satt å grilla å söp med några polare i grillstugan som vi har mellan hyrseshusen. plötsligt fick man den yber bra iden att ta fram minimoton å åka lite. efter några varv runt parkerinegn så hade grannaran börjat samlas i fönstrena för att se vad det va som väsnades. så då skulle man va duktig å bjuda på lite bakhjulsåka villket resulterade i en redig 12:a å en uppskarpad rygg. fick lite konstiga blickar dan efter.
 

Fixxxer

Ofarlig och alldeles normal
Gick med
19 Apr 2005
Ort
Nykvarn
Hoj
-
En bekant som stoppade in huvudet i en bil som det enbart satt mörkhyade grabbar i...
"Har det brunnit här inne, eller?"....
Sjukhuset hade som tur var öppet denna natten.
 

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Ort
Norrort
Hoj
Daytona 675
Fixxxer skrev:
En bekant som stoppade in huvudet i en bil som det enbart satt mörkhyade grabbar i...
"Har det brunnit här inne, eller?"....
Sjukhuset hade som tur var öppet denna natten.
hihihihi hahaha hoho :rofl :rofl :rofl

jag förstår om han åkte på smäll men det måste det ha varit värt :hihi :lol
 

Solid snake

Guest
Fixxxer skrev:
En bekant som stoppade in huvudet i en bil som det enbart satt mörkhyade grabbar i...
"Har det brunnit här inne, eller?"....
Sjukhuset hade som tur var öppet denna natten.

Tydligen många som har gjort den. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
en liten en :hihi


var på fest..vart stuprätt åt h fullare än faen han själv..
börja må dåligt (kl22:30 typ)
säger åt polarn att jag ska ut o spy..
jag går då ut ur lägenheten o ut genom porten.
kräks som faen..sen tänkte jag gå hem men kom på att jag glömt mobilen inne så jag kunde inte ens ringa taxi.
står o rycker som faen i dörrn som e låst..tänker..va ska jag gö nu då :va ahh börja gräva i fickan efter mobilen som jag hade " glömt" i lägenheten..fick upp den o ringde upp ti polarn för o säga att jag glömt mobilen o att han skulle öppna dörrn...

gissa om man själv vart förvånad när man kom på att man hade den ändå :)
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
John skrev:
Jag ville verkligen läsa, men jag pallade inte mer än hälften.
Skrev du på fyllan också? :tungan

Skämt å sido, lite radbrytningar och punkter, sen gör jag ett nytt försök.

:tummenupp

faktiskt så gjorde ja det..

dags för ett nytt försök?
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top