Standard problem på äldre hojar. Då var en del av startproceduren att kicka loss kopplingen med kucken
Kuken stavas inte med "ck". För övrigt är jag MYCKET imponerad av kraften i den felstavade apparaten.....
Standard problem på äldre hojar. Då var en del av startproceduren att kicka loss kopplingen med kucken
Hur menar du med att du "slet" fram och tillbaka? att du rullade den försiktigt fram och tillbaka eller?
En M620 mår bäst av Shell VSX 10/40 i motorn. Kör inte på Ultra 4, den KAN börja jävlas då, och broms/kopplingsvätska 5.1. Har man haft i "fel" olja är det oftast bäst att byta lameller. Tror dom kostar ca 1700 kr för Ducati Original och då medföljer stålskivor. Enkelt va? Chrisse på IBC.
Blir att köra på den oljan nästa gång då. Om man inte får mer info. Men det verkar ju som den är bra så
Hej! är det någon som har koll på vad det som står under vänstra mätaren betyder?
Det förekommer varje gång jag sätter igång tändningen. försvinner efter att jag startat hojen.
Tacksam för svar!
View attachment 411097
Hej! är det någon som har koll på vad det som står under vänstra mätaren betyder?
Det förekommer varje gång jag sätter igång tändningen. försvinner efter att jag startat hojen.
Tacksam för svar!
View attachment 411097
Skumt. För jag gjorde en stor service med vätskor, oljor och remmar vid typ 850 mil. Har gått 1200 nu. Hur ofta bör man göra oljebyte på hojen? Har inbillat mig typ per 800 mil och remmar efter typ 2 år. Är jag helt ute och cyklar eller? Maint-texten har poppat upp varje gång de senaste typ 100-200 milen...
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|