Dolda fel försäkring på flickvänner, fruar m.m.

Pizzabagarn

Ödmjukhet...onödigt när pengarna sprutar
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
no focking bike
......varför finns inte det?

Skulle vara jävligt skönt att kunna teckna en 10-årig försäkring i det fall tjejen:

- började ställa krav på sin kille vilket ej framgick från början
- slutade intressera sig för sex

I början av ett förhållande är tjejerna alltid så intresserade, man får ligga hur mycket som helst.
Man får t.o.m. lapa lite kisse då och då och kan förvänta sig en spontan avsugning. Det är ju liksom det paketet man köper från början och så vill man ha det även efter det att nyförälskelsen lagt sig.

Det jag menar är att man ska få skälig ersättning för sveda och värk och med sveda tänker jag inte på konsekvenserna av eventuella könssjukdomar eller att man råkat trycka in den i ett aningen för torrt ögonblick.

Jag vet att man som köpare har undersökningsplikt men man kan ju bara se det yttre och det har en tendens att lova mer än vad innehållet har att erbjuda.

Nä fyfan, fram med mer möjligheter för oss killar att kunna kliva ur en dålig "affär".

Vad tycker ni andra?

carro86

längtar till våren...
Gick med
25 Apr 2009
Hoj
Honda cbr600F
ingen kommentar!!!

edit: men då skulle vi tjejer vilja ha en likadan för killar. tex när man är nykär är killar ås himla gulliga och gentlemän, städar och grejar för att man ska va glad. köper ev blommor osv osv osv osv....men sen när ni har "bytet", då skiter ni i allt och sitter vid den där jävla datorn istället. :D:D

Last edited:

Pizzabagarn

Ödmjukhet...onödigt när pengarna sprutar
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
no focking bike
edit: men då skulle vi tjejer vilja ha en likadan för killar. tex när man är nykär är killar ås himla gulliga och gentlemän, städar och grejar för att man ska va glad. köper ev blommor osv osv osv osv....men sen när ni har "bytet", då skiter ni i allt och sitter vid den där jävla datorn istället. :D:D

Givetvis ska det finnas en för er tjejer också men den typen av försäkring hjälper ju inte oss killar direkt och är därför helt irrelevant i detta sammanahang :D

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
För det första så borde det lära er att det inte räcker med en okulär besiktning av de främre stötfångarna vid val av partner.
För det andra kommer inte en dolda-fel-försäkring att friskriva er från ansvaret att löpande underhålla objektet.
För det tredje, Bagarn, om du verkligen har tjej, så ska du nog vara nöjd med det.

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Hoj
690 SMC-R
För det första så borde det lära er att det inte räcker med en okulär besiktning av de främre stötfångarna vid val av partner.
För det andra kommer inte en dolda-fel-försäkring att friskriva er från ansvaret att löpande underhålla objektet.
För det tredje, Bagarn, om du verkligen har tjej, så ska du nog vara nöjd med det.

Va fan, kom igen han e invandrare. Tror du han har 1 tjej :va
Han har ju 9 fruar...:gnissla plus 2 i varje nordiskt land

-PLM-

Snabbast i stan!
Gick med
6 Sep 2003
Hoj
KTM 525 EXC -06, GSXR1000 -07
Det är en bra frågeställning, men jag tycker att den haltar lite!
Ett hus ekonomiska livslängd är betydligt längre än för en kvinnas, så en dolda fel försäkring på 10år är kanske väl frikostigt och enbart ekonomiskt dumdristigt för utställaren av en dylik försäkring. Det finns trots allt folk som bor i hus byggda på 1970 -talet, -50 talet, 1800-talet och faktiskt ännu äldre kåkar, och är nöjda med det vad jag förstått.
Om du tänker närmare på det så förstår du säkert att de flesta accepterar att en ränna börjar hänga och det läcker lite vatten här och var efter lite mer än 10år. Då renoverar man och så är det fräscht igen.
Tyvärr har inte utvecklingen kommit lika långt i renoveringen av fruar!
Det kan vara klokt att vi börjar ställa krav på ökad möjlighet till renovering för att skynda på utvecklingen. Sköter man lobby-verksamheten på ett föredömligt sätt kan man komma längre än man tror. Ett konkret exempel på detta är att var och varannan vilsen svensson kör miljöbil idag, vilket vore otänkbart för bara 5år sedan.

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
För det första så borde det

Även om Bagarns tjej är en blandras mellan dehär?

colgate_reklam_1.jpg

UglyGirl.jpg

Isåfall... BAGARN GOT SCREWED! :D

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
ingen kommentar!!!

Borde inte killar som mig, som är mansgrisar hela tiden, ha en fördel då? Hah!

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Borde inte killar som mig, som är mansgrisar hela tiden, ha en fördel då? Hah!
"vissa spelar svår att få, jag spelar svår att tåla" :rofl

Va e de för fel på klassikern "sorry men jag måste dra!" när dolda fel avslöjar sig?

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Att det här ämnet inte diskuterats tidigare begriper jag inte! :va

Fatta vad med pengar man skulle kanna tjäna om man startade ett försäkringsbolag med en sådan försäkring...
Till och med jag skulle nog kunna vara villig att försöka igen om en sådan försäkring fanns! :tummenupp

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Att det här ämnet inte diskuterats tidigare begriper jag inte! :va

Fatta vad med pengar man skulle kanna tjäna om man startade ett försäkringsbolag med en sådan försäkring...
Till och med jag skulle nog kunna vara villig att försöka igen om en sådan försäkring fanns! :tummenupp
Kruxet är att anmälda försäkringsärenden skulle få en supersporthojarna att framstå som olycksfria!

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
väldigt intressant, sättet att närma sig ett 'problem' på á det jordbroslaviska, men det förutsätter också, att du/man är just en man. annars finns det således inget 'problem'.

det finns inget som tyder på idag, varken i dina hojningar eller i allmänna ordalag, ej heller de dokument som finns på dig i diverse flyktingläger, att du bagarn, är just en man.

att du i mångt och mycket, skryter om din 'juggegurka', verkar vara en myt, likt myten om råttan i pizzan.

så därför tycker jag att denna tråd inte fyller en funktion utan bör låsas omedelbart.

en tråd bör dock startas, huruvida pizzabagarn är en man eller tex en litauisk omopererad schimpans med för stor klädbudget. en kvinnlig schimpans ska tilläggas.

men ödmjuk som jag är bagarn, så vill jag å hela sh's vägnar, bara ha sagt att litauiska schimpanser alltid är välkomna till detta forum :mattias

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Är du säker på att han är din far..?

Vi är utseendemässigt väldigt lika så det är väldigt hög sannolikhet. Inte för jag bryr mig värst mycket om det var han som befruktade morsan. Det är han som pröjsat för min uppväxt och haft tålamod med mina dumheter. ;)

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Själv är jag missnöjd med appen "biologisk klocka" som verkar ligga igång i bakgrunden. Den ger upphov till buggar och i värsta fall en sorts worm som först är dold, men sen ligger och snor kapacitet fo' life. Fanns det en bombsäker fix för det skulle livet som man förenklas miljonfalt.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...