kalleanka-kuppen i trådlyftning?danneinthehouse skrev:skaffa ett liv
kalleanka-kuppen i trådlyftning?danneinthehouse skrev:skaffa ett liv
Bingo skrev:De sorterar bort fullblodsidioter. Ibland missar de dock så även om dina odds är taskiga så finns det en chans. Minimal, men dock en chans.
KickAss_Prod´s skrev:Du d e väl inte första gången en polis ljuger i rätten. Finns ju dokumenterat hur många fall somhelst. Därmed inte sagt att dom gör d här. Men d skulle inte förvåna mig, tänk dig ngn e som typ Ugluk här på sidan bli ifrånkörd på bakhjulet..han hade ju blåjugit dommarn rätt i nyllet för o få killen fälld. Tror jag!
CHROLO skrev:Det kan ha hänt att en konstapel ljuger i rätten någon gång. Det kan jag omöjligt veta.
Du har tydligen koll tror du. Ge mig ett exempel på när det hänt, eller är det BARA skitsnack.
Om ett vittne ljuger i rätten oavsett om han är polis eller inte så gör han sig skyldig till mened. Det är ett brott som är allvarligare än t.ex. en fortkörning. Som polis löper man stor risk att bli av med jobbet i så fall.
twinner skrev:Det finns rötägg inom alla yrkeskategorier,han kanske inte ljög men saltade sanningen en aning,eller såg det han ville se.Poliser blir väl bara förflyttade
Motocrosser85 skrev:På min rättegång ändrade polisen sin version flera gånger, som t.ex. livlig trafik, nej två bilar, nej hur var det nu...
Om dom inte kommer ihåg exakt så borde dom ju inte vittna eller?
Kanske han bara ville ändra lite på sanningen, va vet jag. Kändes dumt att sitta där å lyssna då han prata skit.
bikerwoman skrev:Säger bara en sak.....skyll dig själv ! Du kanske mognar i fängelset, vem vet?
Hoppas att du känner dig ball när du sitter där!
robb skrev:såfort det är brudar som ska lägga sig i så ska man vara så JÄVLA mogen hela tiden.. ge dig för helvete... :kocko
Jag håller faktiskt med robb. Tror inte man mognar av att sitta i fängelse. Tror det är betydligt bättre med fotboja på dessa små straffen. Sen i just detta fallet är det självklart att fria, eftersom det inte går att bevisa med hjälp av polisens vittnesuppgifter att den åtalade är skyldig.Lokke skrev:Det är inte en egenskap som enbart brudar borde ha, eller locka fram.....
Det skadar inte om även killar kan va mogna....
DwD skrev:nu var det ett tag sedan, hur har det gått för killlen?, blev han frikänd eller
Akesson skrev:
KickAss_Prod´s skrev:Du d e väl inte första gången en polis ljuger i rätten.
CHROLO skrev:Det kan ha hänt att en konstapel ljuger i rätten någon gång. Det kan jag omöjligt veta.
Du har tydligen koll tror du. Ge mig ett exempel på när det hänt, eller är det BARA skitsnack.
Om ett vittne ljuger i rätten oavsett om han är polis eller inte så gör han sig skyldig till mened. Det är ett brott som är allvarligare än t.ex. en fortkörning. Som polis löper man stor risk att bli av med jobbet i så fall.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|