whitesnake skrev:2076165Ny fråga då!
Hur ofta ska man serva hojen, och vad ska man göra på den?
Finns det någon som har en manual till en dr650se på datan, skulle vilja ha en?
/Whitesnake
Pm:a om det fortfarande är intressant.
whitesnake skrev:2076165Ny fråga då!
Hur ofta ska man serva hojen, och vad ska man göra på den?
Finns det någon som har en manual till en dr650se på datan, skulle vilja ha en?
/Whitesnake
Jag hittade scannern och även drivrutiner (vilket visade sig vara svårare) men bilderna blir så usla att det tyvärr inte är nån ide att scanna manualen . Men är du något du funderar över kan jag kolla upp det i den även om den inte är så omfattande..whitesnake skrev:2138397
Och Tolle hur går det med scannern, hittade du den?
/Whitesnake
tolle skrev:2172383Jag hittade scannern och även drivrutiner (vilket visade sig vara svårare) men bilderna blir så usla att det tyvärr inte är nån ide att scanna manualen . Men är du något du funderar över kan jag kolla upp det i den även om den inte är så omfattande..
Har fö bytt h-munstycke i förgasarn till 148 och justerat luftburken därefter och nu går den riktigt bra faktiskt! Skulle behöva låfartsmunstycket också men verkar svårt att få tag i?
Whitesnake, vet du vad du har för munstycken i din? Scanna gärna in bänkdiagrammet om du har en fungerande scanner . Grattis till kortet btw!!
Rumpel: Har gjort en enkel skylthållare, kan slänga upp bilder efter helgen om du fortfarande är intresserad.
Fredde Meck skrev:2192009Jag gjorde så här....
mekonomen, den kräver dock att man bestyckar med 175-180 munstycke, det blir ett jä-la drag!Rumpel skrev:2192239yupp.. så där gjorde jag också på min 125a. Snyggt blir de, men jag vill inte borra hål i plasten så nån metall konstruktion vore fint å få se,
Het dämpare du hade annars, gjort den själv ?
Fredde Meck skrev:2192467mekonomen, den kräver dock att man bestyckar med 175-180 munstycke, det blir ett jä-la drag!
Schysst länk!Ortefon skrev:2167549Hessler Motorsport som har mycket kul till DR650.
Det är en vanlig universal-dämpare för ca 250-300:-, tyvärr så blåser man ur orginalstoppningen på ett par mil, löste det med att öppna den och stoppa i ny ull från lelles.Rumpel skrev:2192496What!!?? Kan man köpa slipon på mekonomen? Hur mkt kostade det? Kanske är lösningen jag lefter efter, om det nu är billigt och bra!
Najs! bilder??Ortefon skrev:2218711Så där ja! Då har man köpt och monterat motardkit på DR:n. Nu är det bara cykeldatorn som ska monteras.
tolle skrev:2220103Najs! bilder??
Ortefon skrev:2220111Här kommer bilder.
Rumpel skrev:2221126Riktigt nice de där... Hur många häst har du i kistan?
Tar du upp han på 3an?
Frän dämpare förresten.. VArt har du fått tag på den, ser lite ullared ut
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras