Dra snuten

Har du dragit ifrån snuten?

• Antal röstningar
    0

Fixxxer

Ofarlig och alldeles normal
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
-
PastaRacing skrev:
För att vi har lagar i Sverige. Stanna när ordningsmakten vill det, det är du skyldig till. Är ni däremot inte överens så behöver du ju inte erkänna på plats.

Det skulle ju bli ett fint samhälle om alla bara följde de lagar som dom själva tyckte var bra (det finns redan för många såna)

Min åsikt, inget tåtramp :)

Jag kunde knappt ha skrivit det bättre själv... :)

MagnusK

EX SP Nr:90
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
Några olika
Jag har gjort det flera gånger, känns ett riktigt pirr i magen. Hur fett soom helst

Tycker vi ska ha fler Poliser så man har några fler att tävla med. De som finns nu kör som fjollor.

Respekct

-PLM-

Snabbast i stan!
Gick med
6 Sep 2003
Hoj
KTM 525 EXC -06, GSXR1000 -07
Coola Ola skrev:
Hahaha, dagens mest korkade inlägg? Det är ju otroligt bekvämt att bara behöva följa de lagar man själv gillar som pastaracing sa.

Man kan inte göra alla glada, trafikbrott tycker jag är ett mycket ringa brott (undantaget alkohol), så inte stannar jag och blir av med kortet i en hög månader om jag har chans att komma undan. Sen skiter jag högaktningsfullt i vad andra anser om det :tummenupp

PastaRacing

Socio #3123
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
Rätt båge
-PLM- skrev:
Man kan inte göra alla glada, trafikbrott tycker jag är ett mycket ringa brott (undantaget alkohol), så inte stannar jag och blir av med kortet i en hög månader om jag har chans att komma undan. Sen skiter jag högaktningsfullt i vad andra anser om det :tummenupp

Väx upp!! Jag menade att om man stannar och är ångerfull och förstående så slipper man oftast straff, dessutom är det sällan så att man blir av med körkortet. När man smiter och sedan åker fast blir det däremot alltid fängelse, välj själv.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept