Jag känner mig inte träffad för jag har ingen liten snopp....har ingen alls!!
Fan folk måste ha för lite att göra så de måste hitta nåt att klaga på. Att de bara orkar!
Hohooo! Vilken skön känga. Nåväl. Om vi lämnar spekulationer om herr koluminsts eventuella bitterhet, uteblivna skäggväxt eller avundsjukdom för en stund och istället ger oss på att analysera situationen så kommer jag genast att tänka på en sak. Han gör nämligen ett retoriskt klavertramp, och uppvisar en självmedvetenhet på gärnsen till intet och ingenting. För herr Westgårdh pratar om desperata uppmärksamhetsbehov i en allt hårdare konkurrens. Men är det inte i själva verket så, att en skrikande kolumist på den största tidningen i landet i själva verket lider av ett precis lika gigantiskt självhävdelse och bekräftelsebehov? Alla har vi valt se-mig-verktyg, somliga lyfter skrot inför spegelväggar, andra skruvar sönder ljuddämparen och vissa blir tangentbordsriddare. Så istället, herr Westgårdh, borde du ha ett stort förråd av förståelse inför dessa unga ljudfetischister, för det är precis när man genom såna här onyanserade klumpiga texter rummlar fram en verbal spottloska, som spekulationer om den beska bitterheten kommer uppstå innan du hinner säga ungdjäv....
/perris
Riktiga motorcyklar??
Enligt min (högst subjektiva) uppfattning så tycker jag att det är 50-plussarnas kromslädar som brukar låta och störa som allra värst. De flesta av dessa verkar köra med helt raka rör, sporthojarna brukar ha någon form av ljuddämpning kvar.
Kommer genast att tänka på. "Vi ger det lilla könsorganet ett ansikte" Helge Skoog.2983656
En av de bättre krönikor eller ens texter som jag läst i ämnet... De här som känner sig träffade eller börjar gnälla på honom är ju levande bevis på att att han har en poäng... Ju mindre snopp, desto mer reaktion i denna tråd..
Alla hojåkare med lite självdistans garvar gott åt hans text, trots att även vi, usch och fy, blir "utpekade och dragna över samma kam" som de där småkukarna som han syftar på...
Samma småkukar som gnäller i tråden för att han gnäller.
- "Fyfan vad han verkar bitter, vi har minsan inga småkukar. Han har säkert jeTeLitTen Kewk och inga brudar och säker blitt kuggad och inte fått nån riktig hoj!"
Nu ska jag äta popcorn och garva gott åt de småkukar som dyker upp i denna tråd för att bevisa att de minsan har stora kewkar och att det minsann är krönikören som har liiten..
:corn
En av de bättre krönikor eller ens texter som jag läst i ämnet... De här som känner sig träffade eller börjar gnälla på honom är ju levande bevis på att att han har en poäng... Ju mindre snopp, desto mer reaktion i denna tråd..
Alla hojåkare med lite självdistans garvar gott åt hans text, trots att även vi, usch och fy, blir "utpekade och dragna över samma kam" som de där småkukarna som han syftar på...
- "Fyfan vad han verkar bitter, vi har minsan inga småkukar. Han har säkert jeTeLitTen Kewk och inga brudar och säker blitt kuggad och inte fått nån riktig hoj!"
Nu ska jag äta popcorn och garva gott åt de småkukar som dyker upp i denna tråd för att bevisa att de minsan har stora kewkar och att det minsann är krönikören som har liiten..
Mja och mjo... jag delar nog i GRUNDEN Anders värderingar.
Tycker det är sjukt störande med 180 dB när jag sitter och äter glass på nåt Cafe´.
Här fick sig den gode Anders ett brev iaf:
Hm….
Dina formuleringar är lite väl generaliserande, samt också onödigt syrliga.
[Klipp]
[Klistra]
Kyl av dig lite och ha en sund debatt istället.
Välkommen in på www.sporthoj.com och regga dig, delta sedan i debatten där.
Självfallet kommer du få skäll, men också oväntat mycket medhåll.
Right way to go dude!
M.v.h
Dr.Bike
Bra skrivet Dr. Bike!
...en....
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |