Är en pump
En pump? Jag antar att han menar en erektionspump.
Det var inte jag som visste var man hittar såna bilder...
Basiken, jag glömde grundregel nummer 1 IGEN!!!
Är en pump
"Det är givetvis ett jävla oskick att fara omkring och skrämma både gamla tanter och medelålders kolumnister. Vi hötter med käppen och muttrar ord som stävja och vredgas."
Värt att ta på allvar? Näe..
Finns det nån som NÅGONSIN har tagit kvällspressens journailstik på allvar?
Mja och mjo... jag delar nog i GRUNDEN Anders värderingar.
Tycker det är sjukt störande med 180 dB när jag sitter och äter glass på nåt Cafe´.
Här fick sig den gode Anders ett brev iaf:
Hm….
Dina formuleringar är lite väl generaliserande, samt också onödigt syrliga.
Jag delar i GRUNDEN dina åsikter, fast jag själv kör "plastraket"
Men jag kör numer helst på bana. Men givetvis även på gata. Helst aldrig i städer och när jag/ vi passerar byar/hästhagar osv drar man ju givetvis av.
Men… det finns rötägg överallt.
Därför VILL jag inte att du drar alla över en kam.
De flesta - faktiskt - motorcyklister gillar inte heller "white trash-slöddret" som åker i stan, öppna avgasrör osv samt ofta utan skyddsutrustning.
De drar upp våra försäkringspremier osv, men ffa drar ner vårt anseende bland folk.
Det ÄR inte trevligt, det håller jag och många med mig med dig om, men som sagt du formulerar dig ju som en brushane som mer är ute efter bråk än att föra fram ett vettigt budskap.
För dem du VILL nå, de når du nog inte på DET sättet.
De som håller med dig nickar instämmande, men det var väl inte meningen med artikeln att "bara" bli ryggkliad av massa bittra förbudsivrare, som villigt rycker in överallt oavsett verksamhet såfort det ropas på förbud.
Nä Anders, visa LITE mer mognad, be gärna om ursäkt för att du kallar folk i generella termer för idioter.
Händelsen "högt ljud på gata" ÄR idiotisk, ja, men människan bakom behöver inte vara en idiot.
Du provocerar fel, och verkar skriva i affekt.
Kyl av dig lite och ha en sund debatt istället.
Välkommen in på www.sporthoj.com och regga dig, delta sedan i debatten där.
Självfallet kommer du få skäll, men också oväntat mycket medhåll.
Right way to go dude!
M.v.h
Dr.Bike
http://aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1086954,00.html
Tänkte bara lägga upp den då det rör er som har MC
Var han mobbad när han var liten lr??
Tror bara han har vaknat på fel sida, el så har kärringen hans mens.
haha! vilken grabb. Undrar vad han vill med krönikan? Vad han vill få ut av den.
Done..
..fem..
:corn
*gäsp*
Gå och lägg dig! Ingen tycker att du är rolig.
HAHAHAHAA fan va ball
Snubben som skrev fick nog inte va med o leka i sandlådan när han va liten
Inte så konstigt egentligen att folk blir sura när de blir kallade för idioter av någon gubbe i en tidning utan anledning. Inte heller så konstigt att de säger något lika osakligt om honom tillbaka. Skillnaden är ju de skriver om EN gubbe i ett internetforum och surgubben skriver om hundratusentals i Sveriges största tidning.Jag tycker det är roligt! Väntar med spänning på att någon ska spy galla över personen som skrivit artikeln, och inte artikeln som sådan, för att bemötas med ett nummer och en popcorn.
Har oxå skickat ett mail.
Hej Anders!
Kände mig bara tvungen att kommentera din artikel.
Finns det nån vetenskaplig grund för ditt påstående att män som kör japanska motorcyklar är i större utsträckning innehavare av småväxta könsorgan eller är det bara nåt du själv fantiserat om? Vad är då en "riktig motorcykel", och bara för att dessa enligt din godtyckliga bedömning beskrivs ge en "mäktig upplevelse med säregen poetisk kraft". Skulle då innehavare av dessa motorcyklar generellt vara mer storkukade än "sommaridioten"? Har lite svårt som läsare av Aftonbladet att förstå och tolka vad det är du vill förmedla med din artikel. Att alla inte tycker om mc-buller är ju inte svårt att förstå, men däremot resonemanget snoppstorlek i förhållande till olika mc-modeller förstår i alla fall inte jag.
Mvh Martin Hjalmarsson
Ps. Alla motorcyklar körs i princip på vanlig 95 blyfri bensin med ev. undantag av gamla "brummande" mc som kräver miljöfarliga tillsatser.
Gå och lägg dig! Ingen tycker att du är rolig.
Brummet från en riktig motorcykel kan vara en mäktig upplevelse med säregen poetisk kraft. Men då pratar vi om riktiga doningar, inte anabola symaskiner med bara acceleration och ingen själ.
Oavsett om man tar en enskild artikel på allvar eller inte så tror jag att man som flitig Aftonbladet-läsare påverkas i längden. T.ex. kanske folk som tidigare inte hade någon åsikt alls om motorcyklar plötsligt får en efter att ha läst denna artikel. Aftonbladet och liknande tidningar har med andra ord ganska stor makt över VAD vi har åsikter om.
Är nog inte nån som tar denna text alltför seriöst.
Men han har ju faktiskt en poäng... dom som gasar i villaområden och runt hus osv drar ju ner alla MC-åkare i skiten.
Känns jävligt onödigt faktiskt
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |