maol69
aStyle
Asså...
Sicken loser...
Han lär INTE ha fått nått på lääänge...
Sicken loser...
Han lär INTE ha fått nått på lääänge...
Jo det veet jag. Jag har ju haft en sån best, det ljudet går genom märg och ben om man bara kör med stingerrörer. Men det låter ju så vackert för oss frälsta!! http://www.youtube.com/watch?v=HRc3mmjBmk8
Det jag exemplifierade min redogörelse kring människans fonogram med var ju vad folk i gemen gillar och ogillar. Så fort man gillar ett ljud så tycker man ju inte att det stör.
Du sa det, det är mer än jag klararHelt riktigt.
Det förklarar varför vissa t.ex kan klara av dansbandsmusik.
En av de bättre? Han har meningsuppbyggnads-fel. Han provocerar dessutom på ett barnsligt sätt. Rena sandlådenivån. Han var troligtvis bakfull och arg.
Folk här reagerar nog inte på att han pratar om små snoppar. Faktum är att den enda jag läst hittils som har reagerat på detta, det är du och en till (en tjej).
Jag har i princip inget emot motorcyklar. Brummet från en riktig motorcykel kan vara en mäktig upplevelse med säregen poetisk kraft. Men då pratar vi om riktiga doningar, inte anabola symaskiner med bara acceleration och ingen själ.
har med saken att göra, menar hr. Westgårdh att en man med stor snopp är en bättre människa?Och att du har en liten snopp.
Nu ska jag äta popcorn och garva gott åt de småkukar som dyker upp i denna tråd för att bevisa att de minsan har stora kewkar och att det minsann är krönikören som har liiten..
:corn
Oj, redan tre inlägg och alla till mig...Bara för att du ägnar mig så mycket tid så vill jag återgällda dig genom att ge dig en länk som jag gissar att du kommer ha användning av... Om bara ett år kanske du garvar med oss andra istället för att sitta å vara tjurig på krönikören..
Presentlänk till Epzter
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |