"Du är en löjlig idiot – med en liten snopp"

Dr.Bike

Guest
Jo det veet jag. Jag har ju haft en sån best, det ljudet går genom märg och ben om man bara kör med stingerrörer. Men det låter ju så vackert för oss frälsta!! http://www.youtube.com/watch?v=HRc3mmjBmk8

Det jag exemplifierade min redogörelse kring människans fonogram med var ju vad folk i gemen gillar och ogillar. Så fort man gillar ett ljud så tycker man ju inte att det stör. :)

Helt riktigt.

Det förklarar varför vissa t.ex kan klara av dansbandsmusik.
 

BabyBlade

-Oxygenium-
Gick med
3 Jul 2005
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 600RR 2003 (köper man rätt fr början behöver man inte byta !)
Artikeln är humoristiskt skriven. Kommentar överflödig. Han har poäng i att man som fotgängare brevid sommaridioten önskar sig hörselskydd.
 

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Ort
Skåneland med Tazadar
Hoj
Ducati 848 -10
En av de bättre? Han har meningsuppbyggnads-fel. Han provocerar dessutom på ett barnsligt sätt. Rena sandlådenivån. Han var troligtvis bakfull och arg.

Folk här reagerar nog inte på att han pratar om små snoppar. Faktum är att den enda jag läst hittils som har reagerat på detta, det är du och en till (en tjej).



det var jag det...hehe....och enda anledningen till varför jag reagerade på detta är just för att det finns ju faktiskt tjejer som kör också. Detta bevisar ju då verkligen att han har "tänkt till" när han endast nämner er killar i denna arga artikel....han kanske förutsätter att det bara är killar som kör....märklig typ detta. :va
 

schizoid

Ny medlem
Gick med
20 Jun 2005
Ort
Gbg
Hoj
aprilia sxv 450
Jag tycker "The Duck" skrev det bra. hörs man så syns man. sen behvöer de iofs inte skära i öronen å slå ut rutor,,,,,eller kanske,,,,,allt i säkerhetens syfte ;)
 

njelger

Guest
Just nu ekar det på hamnagatan.
Det är flak efter flak med dån. :arsele
Inga mc.
 

nille^80

Snart ännu Snabbare
Gick med
11 May 2007
Ort
Malmö
Hoj
naked 675
underhållande artikel. ni som mailat honom måste känna er dumma när ni förstår att han inte är riktigt allvarlig hehe.

tycker för övrigt att både radfyror, vtwin och kormslädar med rakarör etc. låter mysigt. måste man bara tycka om en sort här?
 

PJannesson

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yz 450
bitterheten hos vissa människor är mest dråplig o läsa, rätt förvånad man blev av att se länken till aftonhoran
/Per
 

Bifogat

  • anders_westgardh82x82.jpg
    anders_westgardh82x82.jpg
    2.3 KB · Visningar: 392

Fudpucker

Semesterbefriad
Gick med
16 Oct 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Aprilia SL1000 Falco -02
Så fort jag kommer till stan eller ett villaområde stannar jag genast och bär hojen försiktigt tassandes på tå! Tänk på det ni era högljudda huliganer! *hytta med nävarna*

Närå! Jag tror att han bara retar upp sig på de allmänna sommarplågorna som stör varje svensson år efter år. Ni vet, mygg, Per Gessle, festivaler, öl, tältpinnar, midsommar, semestrande danskar och surströmming.
:tuttar
 

Miks

Medlem
Gick med
25 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
X-11
Jag meilade Anders på Aftonbladet följande.

Hej Anders
Jag läste din kolumn på aftonbladet angående idioter och snoppar. Jag har ett par frågor till dej:
Hur låter "brummet" från en riktig motorcykel?
Vad är en riktig doning?
Vad är en sommaridiot?
Hur liten ska man vara för att klassas som "små män"?
Och framförallt hur vilket mått måste min snopp hålla för att klassas som liten? Slak eller erigrerad?

Med vänlig Hälsning
Micke

p.s. jag har iallafall inte glasögon d.s.
 

Majkie

It's not bragging if you can back it up.
Gick med
18 Feb 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Fnatti
Jag har i princip inget emot motorcyklar. Brummet från en riktig motorcykel kan vara en mäktig upplevelse med säregen poetisk kraft. Men då pratar vi om riktiga doningar, inte anabola symaskiner med bara acceleration och ingen själ.

Liknande jämförelse kan göras mellan Aftonbladet och SVD. SVD kan vara en mäktig upplevelse med säregen poetisk kraft, Aftonbladet har bara acceleration och ingen själ.

Förövrigt undrar jag vad
Och att du har en liten snopp.
har med saken att göra, menar hr. Westgårdh att en man med stor snopp är en bättre människa?
 
Last edited:

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
"Jag har i princip inget emot motorcyklar" :rolleyes:
 

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Ort
Vallentuna
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
Men vilken debatt!
Han lyckades!
Slår vad om att karln sitter och garvar sig harmynt på jobbet och följer den här tråden.

Han kommer säkert att jobba över i kväll bara för att han har fått 200 nya uppslag till framtida kolumner.. :D

Men den var spännande att läsa..
Måste få höra om han besvärar sig med att svara..
Vilket känns rätt osanorlikt!!
 

Rockoholic

Återfallsknutte
Gick med
4 Jul 2006
Ort
jorå...
Hoj
Specialized Rockhopper 29er 2011 Bianchi Via Nirone 7 105 2011 BMW F800R 2011
Ännu en reta-upp-någon-i-sandlådan-kolumn/krönika...

Anders: "Ditt sandslott är jättefult!"
SH: "Men du har ju inte byggt nåt!"

Med andra ord ville Anders reta upp folk på plastraketer...
Anders lyckades precis lika bra som FYB-Fredrika...
 
Last edited:

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Ort
fjollträsk
Hoj
KGK

Nu ska jag äta popcorn och garva gott åt de småkukar som dyker upp i denna tråd för att bevisa att de minsan har stora kewkar och att det minsann är krönikören som har liiten..
:corn

näää, jag är blir mest förvånad över att han verkar ha ensamrätt på hur en motorcykel ska låta :D

är journalisten bög:va , doningar och brumm?

" Brummet från en riktig motorcykel kan vara en mäktig upplevelse med säregen poetisk kraft. Men då pratar vi om riktiga doningar, inte anabola symaskiner med bara acceleration och ingen själ."
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Oj, redan tre inlägg och alla till mig...Bara för att du ägnar mig så mycket tid så vill jag återgällda dig genom att ge dig en länk som jag gissar att du kommer ha användning av... Om bara ett år kanske du garvar med oss andra istället för att sitta å vara tjurig på krönikören..

Presentlänk till Epzter :fakta

App app..gör om, gör rätt :mattias!

Den där pumpen hjälper ju endast vid erektionsproblem och effekten blir ju endast tillfällig, inte temporär. Detta var väl knappast tanken med ditt trevliga presenttips ;)?


Köp istället en sådan här present till lillkewken

Riktig penisförlängare
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top