Dubbla race samma dag BoTT Falken

Superlight

SDK #2003 & BoTT #41
Gick med
29 Apr 2003
Hoj
Ducati 1050® by Hypertrick
I det stora hela spelar det väl ingen roll med en eller två dagar med rejs, lite kort om tid att laga hojen om man klotar - men det ska man ju inte göra :näsblod. Lika mycket köra blir det ju i alla fall. Men visst blir det lite väl mycket bilåka på kort tid för oss som har en bit till banan.

Jag satsar på Anderstorp istället.

/Markus

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Hoj
Nopp
Muhahahahaaaa.........

Mest troligt, är det sant det du skriver :tummenupp .
Skal vi stille med, eller uten styredemper denne gangen?

Ni får ju ialla fall köra! Kom igen nu, så att BoTT fortsätter 2010!
Om vi fortsetter nå eller ikke er vel ikke avgjørende for BoTT´s framtid:va Spørsmålet er jo i hvilken form, om vi skal samarbeide med flere arrangører eller om vi skal gjøre vår egen greie, eller om vi skal fortsette som nå:) Forøvrig, hvordan er det med kroppen, familien - håper du har kommet deg iorden igjen:tummenupp

Last edited:

Mellgren

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2008
Hoj
Ducati 899

Tack för att du frågar

Bättre och bättre. Röntgenbilden visar att nyckelbenet är läkt till 30%. Var och kände på kroppen på kvällsträning på Sviestad förra veckan.

Körde 1:06 med mesiga inbromsningar och lugna nedlägg, (personbästa 1.02,8) så det finns hopp!

Viktigast var att jag hade kul och inte var skraj, så ni får nog se mig nästa år.
Läkaren avrådde mig från att tävla tills oktober. Minsta vurpa och det går av igen. Ska paradåka i SDK KM, men vet att jag inte kan hålla mig om jag kör i BoTTen.

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Hoj
Nopp
Tack för att du frågar

Bättre och bättre. Röntgenbilden visar att nyckelbenet är läkt till 30%. Var och kände på kroppen på kvällsträning på Sviestad förra veckan.

Körde 1:06 med mesiga inbromsningar och lugna nedlägg, (personbästa 1.02,8) så det finns hopp!

Viktigast var att jag hade kul och inte var skraj, så ni får nog se mig nästa år.
Läkaren avrådde mig från att tävla tills oktober. Minsta vurpa och det går av igen. Ska paradåka i SDK KM, men vet att jag inte kan hålla mig om jag kör i BoTTen.
Ehhh??? Tror du at du holder igjen i et race, men ikke i et annet?? Kom igjen, så tar vi en gammelmansfight bak i feltet:tummenupp Forøvrig kult å lese at du er på 2 hjul igjen:yoparty:Bugar

scaryracing

www.scaryracing.com
Gick med
6 May 2005
Hoj
vtr sp2 o en kawa zx6r:=)
gott

bra att du e på hjulen igen:tummenupp smällde mitt nyckelben när ja var 12 år ca o har haft problem i hela uppväxten för att det läkt ihop fel så ta det lite försiktigt,...sen att ja opererat den 2 ggr till o att man vurpat ca 5ggr på högra axeln blir nog inte saken bättre:tummenupp håller tummarna att du kommer tillbax
Tack för att du frågar

custe

#25 Nordic BoTT
Gick med
20 Sep 2003
Hoj
:)
Nopp, men en WP MED innmat:tummenupp

Tränade på Knutstorp igår, hojen vobblar som ett jä.....a as på rakan hela tiden :huvet vågar knappt gasa...... Så fort jag går ut på rakan och framdäcket blir lätt och det är lite ojämt så börjar det, och fortsätter hela rakan om jag inte slår av på gasen. Fortsätter jag att gasa så håller jag på att flyga ur sadeln till slut. Funderar på att byta däcksmärke, men dom funkar ju så jäkla bra i övrigt :mad: . Känns inte som att det går att justera bort, utan en uppgradering av styrdämpare är det som behövs.

Har tyvärr inte lika mycket pengar som dig :) så jag kan köpa en helt ny styrdämpare när jag har en som funkar om man bara byter ut lite delar.

Förövrigt: Benny jag camperade i depån igår med killen som du sålt hojen till, han kommer bli farlig nästa år i BoTT:en :tummenupp , han hade ett jäkla bra tempo, och det var första gången han körde hojen. Sänkte sitt pers duktigt mycket :tummenupp . Jag försökte få med honom till finalen på Anderstorp men ha väntar nog till nästa säsong.

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Hoj
Nopp
Tränade på Knutstorp igår, hojen vobblar som ett jä.....a as på rakan hela tiden :huvet vågar knappt gasa...... Så fort jag går ut på rakan och framdäcket blir lätt och det är lite ojämt så börjar det, och fortsätter hela rakan om jag inte slår av på gasen. Fortsätter jag att gasa så håller jag på att flyga ur sadeln till slut. Funderar på att byta däcksmärke, men dom funkar ju så jäkla bra i övrigt :mad: . Känns inte som att det går att justera bort, utan en uppgradering av styrdämpare är det som behövs.

Har tyvärr inte lika mycket pengar som dig :) så jag kan köpa en helt ny styrdämpare när jag har en som funkar om man bara byter ut lite delar.

Ser ditt poeng, sliter også med at utgangene gjør sykkelen vel urolig:gnissla Men regner med at styredemperen skal løse det problemet. Vurderer også et bytte nå, men har heller ikke økonomi til det nå da jeg sitter med masse bra dekk fortsatt:rolleyes:

scaryracing

www.scaryracing.com
Gick med
6 May 2005
Hoj
tråden?????

Var inte tråden tänkt för falkenbergs dubbla race eller handlar det mer om Ktm-forum:va:tuttar:krama ha ha ha bara skoja,,.....träningsrapporten från mig nu på falkenberg kan ja lugnt säga att orkar kanske 2 race samma dag:tummenupp men sen att man kör som en kratta e ett annat problem:va:banana

custe

#25 Nordic BoTT
Gick med
20 Sep 2003
Hoj
:)
Var inte tråden tänkt för falkenbergs dubbla race eller handlar det mer om Ktm-forum:va:tuttar:krama ha ha ha bara skoja,,.....träningsrapporten från mig nu på falkenberg kan ja lugnt säga att orkar kanske 2 race samma dag:tummenupp men sen att man kör som en kratta e ett annat problem:va:banana

Alla vill snacka KTM, så är det bara :) .

Tyckte du såg vass ut på Falken :tummenupp , förresten så glömde jag att säga att jag låg bakom dig lite, och jag kunde inte se mycket till rök, det såg dock ut som det kom lite puffar vid nedväxling. Tog den någon olja?

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Hoj
Nopp

At dette blir et KTM-forum har med at vi er de eneste med så lite å gjøre på jobb at vi har tid til å sitte her å skrive skitt:tummenupp Forøvrig nå må du slutte å snakke ned din egen prestasjon, du perser på alle baner i år - og det er mer enn hva mange av oss andre klarer:tummenupp Regner med å se deg topp 5 på finalen:Bugar NB! bare se til helv.. å hold deg bak meg:)

scaryracing

www.scaryracing.com
Gick med
6 May 2005
Hoj
ha hi ho

ja försöker att glida in här så mkt som möjligt på jobb för att slipa alla dryga kunder:tummenupp tog lite lite olja:yoparty skall nog köpa en ktm istället sen :yoparty

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
ja försöker att glida in här så mkt som möjligt på jobb för att slipa alla dryga kunder:tummenupp tog lite lite olja:yoparty skall nog köpa en ktm istället sen :yoparty

Skynda dig snart går NORDIC KTM BATTLE CUP 09
hämtar pokalerna nästa fredag 1a får en 455mm hög 2a 390mm o 3a 360mm
det blir pokalen or hospitalen :yoparty:yoparty:yoparty

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...