custe
#25 Nordic BoTT
Knutstorp, dns x 2 Custe, dns x 1 Geir Mao du har kjørt 3 race og jeg 2 Og OM jeg stiller på Falkenberg, så vil du være bak etter race 1
Muhahahahaaaa.........
Mest troligt, är det sant det du skriver .
Knutstorp, dns x 2 Custe, dns x 1 Geir Mao du har kjørt 3 race og jeg 2 Og OM jeg stiller på Falkenberg, så vil du være bak etter race 1
Ni får ju ialla fall köra! Kom igen nu, så att BoTT fortsätter 2010!
Skal vi stille med, eller uten styredemper denne gangen?Muhahahahaaaa.........
Mest troligt, är det sant det du skriver .
Om vi fortsetter nå eller ikke er vel ikke avgjørende for BoTT´s framtid Spørsmålet er jo i hvilken form, om vi skal samarbeide med flere arrangører eller om vi skal gjøre vår egen greie, eller om vi skal fortsette som nå Forøvrig, hvordan er det med kroppen, familien - håper du har kommet deg iorden igjenNi får ju ialla fall köra! Kom igen nu, så att BoTT fortsätter 2010!
Skal vi stille med, eller uten styredemper denne gangen?
Spelar det någon roll . Så som den funkar just nu kan man ju lika gärna köra utan. Har du hört något om uppgraderingskittet till den?
hur mår du?
Ehhh??? Tror du at du holder igjen i et race, men ikke i et annet?? Kom igjen, så tar vi en gammelmansfight bak i feltet Forøvrig kult å lese at du er på 2 hjul igjenTack för att du frågar
Bättre och bättre. Röntgenbilden visar att nyckelbenet är läkt till 30%. Var och kände på kroppen på kvällsträning på Sviestad förra veckan.
Körde 1:06 med mesiga inbromsningar och lugna nedlägg, (personbästa 1.02,8) så det finns hopp!
Viktigast var att jag hade kul och inte var skraj, så ni får nog se mig nästa år.
Läkaren avrådde mig från att tävla tills oktober. Minsta vurpa och det går av igen. Ska paradåka i SDK KM, men vet att jag inte kan hålla mig om jag kör i BoTTen.
Nopp, og Jan vet ikke noe før Bamse er tilbake! Så jeg ender evt opp med å kjøpe en ny, for på Rudskogen er den et helvete.
Öhlins?
Tack för att du frågar
Bättre och bättre. Röntgenbilden visar att nyckelbenet är läkt till 30%. Var och kände på kroppen på kvällsträning på Sviestad förra veckan.
Körde 1:06 med mesiga inbromsningar och lugna nedlägg, (personbästa 1.02,8) så det finns hopp!
Viktigast var att jag hade kul och inte var skraj, så ni får nog se mig nästa år.
Läkaren avrådde mig från att tävla tills oktober. Minsta vurpa och det går av igen. Ska paradåka i SDK KM, men vet att jag inte kan hålla mig om jag kör i BoTTen.
Nopp, men en WP MED innmat
Nopp, men en WP MED innmat
Tränade på Knutstorp igår, hojen vobblar som ett jä.....a as på rakan hela tiden vågar knappt gasa...... Så fort jag går ut på rakan och framdäcket blir lätt och det är lite ojämt så börjar det, och fortsätter hela rakan om jag inte slår av på gasen. Fortsätter jag att gasa så håller jag på att flyga ur sadeln till slut. Funderar på att byta däcksmärke, men dom funkar ju så jäkla bra i övrigt . Känns inte som att det går att justera bort, utan en uppgradering av styrdämpare är det som behövs.
Har tyvärr inte lika mycket pengar som dig så jag kan köpa en helt ny styrdämpare när jag har en som funkar om man bara byter ut lite delar.
Var inte tråden tänkt för falkenbergs dubbla race eller handlar det mer om Ktm-forum ha ha ha bara skoja,,.....träningsrapporten från mig nu på falkenberg kan ja lugnt säga att orkar kanske 2 race samma dag men sen att man kör som en kratta e ett annat problem
Var inte tråden tänkt för falkenbergs dubbla race eller handlar det mer om Ktm-forum ha ha ha bara skoja,,.....träningsrapporten från mig nu på falkenberg kan ja lugnt säga att orkar kanske 2 race samma dag men sen att man kör som en kratta e ett annat problem
ja försöker att glida in här så mkt som möjligt på jobb för att slipa alla dryga kunder tog lite lite olja skall nog köpa en ktm istället sen
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|