sandstream skrev:2602917
Ja, 160 Hk och 173 kg är verkligen skrämmande prestanda på en 1100.
Du har tydligen missat att det är en twin det handlar om?
sandstream skrev:2602917
Ja, 160 Hk och 173 kg är verkligen skrämmande prestanda på en 1100.
Flusso della sabbia skrev:2602942Ska bli spännande att se de svenska priserna för 1098.
amullo skrev:2602968Eller hur!
Och håll med om att 160 hästar på 171 torr kilon är ju inte alls dåligt. Speciellt inte om man får ett maxvrid på 125nm..
Nej, jag är fullt medveten om att Ducati försöker nischa sig med rörram och twinmotor.Mackz skrev:2602960Du har tydligen missat att det är en twin det handlar om?
På en twin är det som sagt imponerande.amullo skrev:Och håll med om att 160 hästar på 171 torr kilon är ju inte alls dåligt.
lösningen heter www.gemoneybank.com. Dyra lån iofs men du vet att det är värt detsandstream skrev:2603016Nej, jag är fullt medveten om att Ducati försöker nischa sig med rörram och twinmotor.
Med tanke på vad de ska konkurrera med saknar motortypen betydelse och man kan bara konstatera att de ligger 10 år efter japanerna.
Men det är ju en Ducati så vad spelar det för roll?
På en twin är det som sagt imponerande.
novecento skrev:2599694ducati har dragit fram datumet då info läckt ut.
beskåda underbarnet på www.ducati.com.
eat your hearts out suckers!!!!
Vad får du ut av att i tråd efter tråd påpeka för folk att de har dålig smak, köper dåliga hojar till för höga priser? Låt folk få gilla och köpa vilka jävla hojar de vill på vilka lösa grunder de vill så kan du fortsätta köra med din superduper-Suzuki i fast förvissning om att du fattat något som andra inte har. Du behöver inte trycka upp det i ansiktet på folk hela tiden. Jag tycker du är trevligare och smartare än så. Visst är det mycket på "skoj" men inlägg som ditt ovan har ju ingen ton av medkänsla som behövs för att det ska bli kul.sandstream skrev:2603016Nej, jag är fullt medveten om att Ducati försöker nischa sig med rörram och twinmotor.
Med tanke på vad de ska konkurrera med saknar motortypen betydelse och man kan bara konstatera att de ligger 10 år efter japanerna.
Men det är ju en Ducati så vad spelar det för roll?
På en twin är det som sagt imponerande.
sandstream skrev:2603016Nej, jag är fullt medveten om att Ducati försöker nischa sig med rörram och twinmotor.
Med tanke på vad de ska konkurrera med saknar motortypen betydelse och man kan bara konstatera att de ligger 10 år efter japanerna.
Men det är ju en Ducati så vad spelar det för roll?
På en twin är det som sagt imponerande.
sandstream skrev:2603016Nej, jag är fullt medveten om att Ducati försöker nischa sig med rörram och twinmotor.
Med tanke på vad de ska konkurrera med saknar motortypen betydelse och man kan bara konstatera att de ligger 10 år efter japanerna.
Men det är ju en Ducati så vad spelar det för roll?
På en twin är det som sagt imponerande.
wheelie82 skrev:2602973Säger bara mumma! En sån är numera skrivbordsunderlägg. Men, ska den ersätta 999:an då eller? Kan väl inte säljas parallellt?
Triggerhappy skrev:2602916Kul för betalande ducatiköpare att nästan få japs prestanda a´la 1998 (r1) redan 2007
Imponerande!
*FLAIMBAITE*
sandstream skrev:2603016Nej, jag är fullt medveten om att Ducati försöker nischa sig med rörram och twinmotor.
Med tanke på vad de ska konkurrera med saknar motortypen betydelse och man kan bara konstatera att de ligger 10 år efter japanerna.
Men det är ju en Ducati så vad spelar det för roll?
På en twin är det som sagt imponerande.
Snail_shell skrev:2603118Jag hann köra 100 mil med den nya..
Nu blir det nytt till våren..
HönaPower skrev:2603123Ducatister VS Japanåkare...pajkastningen tar aldrig slut!
DR-Zätare skrev:2603145Det kan ju i och för sig vara vilka märken eller företeelser som helst, så fort ett eller två läger som föredrar ett alternativ av andra orsaker än "logiska" argument så blir diskussionerna inte vackra.
Jag har åkt både Ducce och japanskt och jag tycker bägge har sin charm. I och för sig betyder det väl att jag gjort mig omöjlig i bägge lägren så jag får väl bilda ett eget läger; "vi som kör den hoj vi kör och skiter i varför andra förerdrar det ena eller det andra"
Jag är gärna med i den klubben.DR-Zätare skrev:2603145Jag har åkt både Ducce och japanskt och jag tycker bägge har sin charm. I och för sig betyder det väl att jag gjort mig omöjlig i bägge lägren så jag får väl bilda ett eget läger; "vi som kör den hoj vi kör och skiter i varför andra förerdrar det ena eller det andra"
sandstream skrev:2603016Nej, jag är fullt medveten om att Ducati försöker nischa sig med rörram och twinmotor.
Med tanke på vad de ska konkurrera med saknar motortypen betydelse och man kan bara konstatera att de ligger 10 år efter japanerna.
Men det är ju en Ducati så vad spelar det för roll?
På en twin är det som sagt imponerande.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |