amullo
Italiensk Allroad
Såja!
Låt nu inte denna tråd gå alla Ducati-trådarnas väg.
Prata 1098 och lämna Japan vs Italien/Europa snacket till en annan tråd.
Låt vara att MCN hävdar att nya 1098 skall "outdrag a GSX-R1000", men vi får vänta till lite mer omfattande tester innan vi får se om det är sant.
Rad4 eller V-twin.. Alla har vi våra egna preferenser. Sandstream (med flera) älskar rad4 pga effekten och priset.. Jag (med flera) älskar V-twin pga av andra anledningar som motorkaraktär, design, ljud, "känsla" OSV (själ? ).
Nåja.. Jag kan meddela att de första eftermarknadsdelarna till 1098 redan hamnat i marknaden USA.. Mest CF lovas, dock inga bilder än.. Hoppas någon gör något åt det gräsligt stora värmeskyddet på avgasröret..
Låt nu inte denna tråd gå alla Ducati-trådarnas väg.
Prata 1098 och lämna Japan vs Italien/Europa snacket till en annan tråd.
Låt vara att MCN hävdar att nya 1098 skall "outdrag a GSX-R1000", men vi får vänta till lite mer omfattande tester innan vi får se om det är sant.
Rad4 eller V-twin.. Alla har vi våra egna preferenser. Sandstream (med flera) älskar rad4 pga effekten och priset.. Jag (med flera) älskar V-twin pga av andra anledningar som motorkaraktär, design, ljud, "känsla" OSV (själ? ).
Nåja.. Jag kan meddela att de första eftermarknadsdelarna till 1098 redan hamnat i marknaden USA.. Mest CF lovas, dock inga bilder än.. Hoppas någon gör något åt det gräsligt stora värmeskyddet på avgasröret..